Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен) від Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-005062-a
Id Tender 8f166ac061e846179e99a0f4d524729b
План UA-P-2025-10-01-005802-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 01.10.2025 12:16
Остання зміна 30.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 155 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 12:15 до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 12:15
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 12:15
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:22
до 24.10.2025 10:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 14:44
до 30.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.10.2025 10:40
-
Період уточнень
з 01.10.2025 12:15 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 12:15 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:22 до 24.10.2025 10:40
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:22 до 24.10.2025 10:40
Основні параметри
Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 155 000 грн.
Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)
Очікувана вартість
1 155 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11550,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:53
Закінчення аукціону
13.10.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
550
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Сумська,46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Сальков Віталій Вікторович
Пропозиція:
1 016 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРГІЛЕС ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
1 017 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Думчиков Євгеній Олександрович
Пропозиція:
1 016 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 22:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
30.11.2025 00:00
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
19.11.2025 11:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Каніщева
Електронна пошта
Телефон
+380665280450
Замовник
ЄДРПОУ
26378210
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Поштовий індекс
42000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Охтирка
Адреса
вул. Сумська, буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 14:44 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:22 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 14:44
Повідомлення про рішення
20.10.2025 14:35
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 24 жовтня 2025 року, у зв’язку із наданням можливості виправлення невідповідностей учасника, (під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі замовник виявив відсутність документів, подання яких передбачала тендерна документація)
Дата продовження строку розгляду
20.10.2025 14:33
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Салькова Віталія Вікторовича виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.Не надані копії видаткових накладних, які свідчать про виконання аналогічних договорів, зазначених в довідці, для підтвердження виконання договорів. 2.Відсутня довідка про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Створено
20.10.2025 14:49
Надати до
21.10.2025 14:49
Період вимог/скарг з 24.10.2025 10:40 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:44 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 10:40
Довідка НАЗК
24.10.2025 10:40
Повідомлення про рішення
22.10.2025 14:44
Витяг з ЄДР
22.10.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-03-000007
Дата створення проекту
03.11.2025 09:58
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
03.11.2025 10:40
Дата публікації висновку про результати
18.11.2025 08:39
Дата завершення усунення порушень
03.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.11.2025 № 98-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.11.2025 № 98-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-10-01-005062-a 01.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
03.11.2025 10:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 27.09.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.10.2025 (протокол № 35), зі змінами від 07.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.10.2025, тендерні пропозиції фізичних-осіб підприємців Салькова Віталія Вікторовича та Думчикова Євгенія Олександровича (далі – ФОП Думчиков Є.О.), вимогу про усунення невідповідностей до 21.10.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.10.2025 № 44 та від 24.10.2025 № 45, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.11.2025 та від 12.11.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 9 Додатку 1.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» (далі – Додаток 1.1) до тендерної документації, Замовник для підтвердження якості товару вимогам екологічного законодавства, у разі, якщо учасник не є виробником продукції (деревини), встановив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції договору(ів) купівлі-продажу деревини, укладеного(х) з виробником(и) продукції не раніше 2025 року з підтверджуючими документами з зазначеним обсягом продукції (деревина за ТУУ-00994207-005:2018. «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги») не менше 550 м. куб., та копії документу виробника про підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місця розташування або документу, що виданий акредитованою метрологічною лабораторією (випробувальним центром), який засвідчує факт проведення випробувань у 2025 році зразків деревини за радіологічними показниками, виданий на ім’я Учасника або виробника. На виконання зазначених вимог, учасник торгів ФОП Думчиков Є.О., якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції (файл «Договір з виробником.pdf») надав договір купівлі-продажу необробленої деревини від 14.04.2025 № UUB-20095-1, укладений з Охтирським дочірнім лісогосподарським підприємством «Охтирський лісгосп» (далі – Договір купівлі-продажу необробленої деревини, Договір) та Спеціальні дозволи на спеціальне використання лісових ресурсів (далі - лісорубні квитки) №20240905-000194 із запасом деревини 364 м.куб. (файл «Лісорубний квиток 20240905-000194.pdf») та №20240818-000003 із запасом деревини 564 м. куб. (файл «Лісорубний квиток 20240818-000003.pdf»). Згідно з пунктом 1.1 Договору купівлі-продажу необробленої деревини, що міститься у складі тендерної пропозиції ФОП Думчикова Є.О., за результатами аукціону, Продавець (ДП «Охтирський лісгосп») зобов’язується передати у власність Покупця (ФОП Думчиков Є.О.), а Покупець зобов’язується прийняти деревину дров’яну об’ємом 600 м.куб.; Термін поставки деревини згідно Договором: до 30 червня 2025 р. включно (пункт 3.1 Договору); Поставка деревини за даним Договором купівлі-продажу необробленої деревини здійснюється окремими частинами (партіями Товару) на умовах FCA (нижній/проміжний склад Продавця)/ EXW (верхній склад Продавця) згідно з Графіком поставки, сформованим в електронній торговій системі (ETC) Біржі, за формою наведеною у Додатку №1, який є невід’ємною частиною цього Договору. Графік поставки підписується електронними підписами уповноважених осіб Сторін (КЕП або УЕП) в ЕТС Біржі протягом строку на укладання цього Договору, встановлених регламентом (пункт 3.2 Договору); За результатами проведеного відбору партії Товару, складається Акт відбору, за формою встановленою Додатком №2 до цього Договору, та Специфікація, за формою встановленою Додатком №3 до цього Договору, а також Продавцем виставляється рахунок на передоплату партії Товару (пункт 3.5.1. Договору). При цьому, учасником торгів ФОП Думчиковим Є.О. у складі тендерної пропозиції не надано заповнені та підписані документи до Договору купівлі-продажу необробленої деревини, які підтверджують поставку необхідного обсягу деревини та виконання умов цього договору, а саме: Графік поставки, Акт відбору та Специфікації за результатами проведеного відбору деревини, складених за формою додатків №1, №2 та №3 до цього Договору. Отже, у складі тендерної пропозиції ФОП Думчикова Є.О. відсутні підтверджуючі документи до Договору купівлі-продажу необробленої деревини, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 1.1 до тендерної документації. Окрім того, при перевірці наданих учасником лісорубних квитків за к’юар кодом, вказаним в цих лісорубних квитках, встановлено, що лісорубний квиток №20240905-000194 із запасом деревини 364 м.куб. є анульованим і рубка за ним не розпочата. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ФОП Думчикова Є.О., на вимогу Замовника щодо надання документу виробника про підтвердження місця рубки деревини, з зазначенням його місця розташування надано два лісорубні квитки, один з яких є анульованим, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність документів, які підтверджують якість товару вимогам екологічного законодавства та вимагалися для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Думчикова Є.О., як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Думчикова Є.О. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
17.11.2025 00:00
Дата публікації
18.11.2025 08:39
Документи висновку
18.11.2025 08:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
В результаті моніторингу закупівлі встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Думчикова Є.О. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).» Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити так як ані Особливості, ані Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця. Водночас Закон розмежовує можливості для відхилення тендерних пропозицій для учасника та переможця, і встановлює вичерпні підстави для вчинення таких дій. Підстави для відхилення наведені у статті 31 Закону. Закон зобов’язує замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель суб’єкта, якому повідомлено про намір укласти договір про закупівлю виключно у разі, якщо переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. В інших випадках у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата публікації
19.11.2025 12:41
Документи інформації про усунення порушення
19.11.2025 13:42
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.12.2025 08:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.12.2025 08:58
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-005062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Думчикова Є.О. містяться документи на вимогу пункту 9 додатку 1.1 до тендерної документації, зокрема, копія документу виробника про підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місця розташування або документ, що виданий акредитованою метрологічною лабораторією (випробувальним центром), який засвідчує факт проведення випробувань у 2025 році зразків деревини за радіологічними показниками, виданий на ім’я учасника або виробника. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.11.2025 15:54
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 15:55
-
Відповідь
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-005062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2,, ВСП «Охтирський фаховий коледж СНАУ» надає пояснення : Щодо першого питання: 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо Відповідь: Зазначення в оголошенні про закупівлю, очікувана вартість предмета закупівлі («Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)») визначалась відповідно до загальнодоступної відкритої інформації через інтернет, що є допустимим та поширеним методом обґрунтування очікуваної вартості. Це відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема принципу об'єктивного та неупередженого визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Основні аспекти такого визначення: • Загальнодоступність: Інформація, використана для визначення вартості, повинна бути у вільному доступі для всіх потенційних учасників (наприклад, ціни на сайтах оптових та роздрібних продавців, маркетплейсах, біржах тощо). • Відкритість: Джерела інформації мають бути чітко зазначені (наприклад, посилання на конкретні вебсайти, дати перегляду цін). • Об'єктивність: Використані джерела повинні бути об'єктивними та відображати ринкові ціни на аналогічні товари. Сайти для збирання інформації: Оптові біржові ціни: https://e-forest.gov.ua/serednozvazheni-tsiny/ Prozorro — електронна система публічних закупівель в Україні : https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?status=active.tendering&status=complete&region=40-42&tender.start=2025-09-18&tender.end=2025-10-30&cpv=03410000-7&page=1 • Актуальність: Інформація має бути актуальною на момент визначення очікуваної вартості. • Обґрунтованість: порівняння цін кількох продавців, з урахуванням усіх майбутніх витрат продавців, які зазначені в технічній документації ( податки, збори, приведення деревини до товарного виду, витрати на доставку та навантажувально-розвантажувальні роботи, тощо). Зазначені в тендерній документації кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в даному випадку паливної деревини твердих порід (дуб, ясен), визначені ініціатором закупівлі, виходячи з виробничої потужності котельні коледжу , характеристикам які найбільше відповідають реальним потребам та вимогам замовника. Це є допустимим та обґрунтованим підходом. Технічні та якісні характеристики бути описані чітко, зрозуміло та об'єктивно, в спосіб достатньо точного та зрозумілого опису предмета закупівлі, .Замовник має право самостійно визначати свої потреби та вимоги до предмета закупівлі так, як найкраще розуміє ці потреби. Щодо другого питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Посилання:https://ocsnau.net/finansovo-ekonomichna-diyalnist/publichni-zakupivli/finansovo-ekonomichne-obgruntuvannya/ Щодо третього питання: 3. Вказати в якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Думчикова Є.О. містяться документи на вимогу пункту 9 додатку 1.1 до тендерної документації, зокрема, копія документу виробника про підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місця розташування або документ, що виданий акредитованою метрологічною лабораторією (випробувальним центром), який засвідчує факт проведення випробувань у 2025 році зразків деревини за радіологічними показниками, виданий на ім’я учасника або виробника. Відповідь. Для забезпечення екологічної безпеки та радіологічної чистоти деревини, що постачається для опалення навчального закладу ( паливної деревини твердих порід (дуб, ясен)) тендерною документацією (Додаток 1.1.) встановлено альтернативну вимогу: Учасник має надати один із таких документів: Копію документу виробника про державну реєстрацію потужностей виробництва або копію документу виробника видобування або копію документу виробника на рубку деревини, з обов’язковим зазначенням місця розташування (лісництво, квартал, виділ), або копію протоколу випробувань, виданого акредитованою метрологічною лабораторією (випробувальним центром), що засвідчує радіологічні випробування зразків деревини у 2025 році. Який саме документ вказує на безпечне місце вирубки деревини, учасник має вибирати сам. Мета вимоги: Підтвердити, що деревина заготовлена в екологічно безпечному районі (вільному від радіаційного забруднення, зокрема, поза зонами впливу Чорнобильської катастрофи) або має лабораторно підтверджену радіологічну безпеку так, як опалення паливними дровами проводиться в навчальному закладі. На підтвердження вимоги, встановленої в додатку 1.1 ТД, учасник ФОП Думчиков Є.О надав копіі лісорубних квитків виробника у файлах під назвою: - лісорубний квиток 20240818-000003; - лісорубний квиток 20240905-000194. Лісорубний квиток — це дозвільний документ на заготівлю деревини, який видається на певну ділянку лісу. Він містить інформацію про обсяг, місце заготівлі та інші деталі, необхідні для проведення робіт. Документи, які додаються: 1. Лісорубні квитки;
Рішеня
07.11.2025 20:07
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-005062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Думчикова Є.О. (далі – учасник) з огляду на наступне: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів до договору купівлі-продажу необробленої деревини від 14.04.2025 № UUB-20095-1 (далі - Договір) (платіжні інструкції, графіки поставок, акти тощо) на вимогу пункту 9 додатку 1.1 до тендерної документації. 2. Договір, не містить додатків (Додаток № 1 «Графік поставки», Додаток № 2 «Акт відбору», Додаток № 3 «Специфікація»), які згідно пункту 9.11. є його невід’ємними частинами. 3. При перевірці лісорубних квитків на сайті https://lk.ukrforest.com/ticket/20240905-000194 встановлено, що лісорубний квиток №20240905-000194 із запасом деревини 364 м.куб. є анульованим і рубка за ним не розпочата. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.11.2025 17:18
Орган перевірки
14.11.2025 00:00
Документи повідомлення
10.11.2025 17:19
-
Відповідь
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина твердих порід (дуб, ясен)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-005062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) ВСП «Охтирський фаховий коледж СНАУ» надає пояснення : Щодо першого питання: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів до договору купівлі-продажу необробленої деревини від 14.04.2025 № UUB-20095-1 (далі - Договір) (платіжні інструкції, графіки поставок, акти тощо) на вимогу пункту 9 додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідь: Так, дійсно учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів до договору купівлі-продажу необробленої деревини від 14.04.2025 № UUB-20095-1 (далі - Договір) на вимогу пункту 9 додатку 1.1 до тендерної документації, що підпадають під виправлення як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно п.43 постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178. Тому, замовник вважає за доцільне повернути переможця закупівлі ФОП Думчикова Є.О. на кваліфікацію і оприлюднити в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Щодо другого питання: Договір, не містить додатків (Додаток № 1 «Графік поставки», Додаток № 2 «Акт відбору», Додаток № 3 «Специфікація»), які згідно пункту 9.11. є його невід’ємними частинами. Відповідь: Замовник повідомляє, що Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий Договір з виробником з додатками типових форм (Додаток № 1 «Графік поставки», Додаток № 2 «Акт відбору», Додаток № 3 «Специфікація») , належним чином підписані електронним підписом. Відповідно до умов самого договору купівлі-продажу ( п.3.2 та п.3.5.1. Договору), ці додатки формуються в електронній торговій системі, згідно з формами, наведеними в додатках до цього Договору. Судячи зі змісту п. 3.2. та 3.5.1. Договору, додатки 1, 2 та 3 – це затверджені типові форми. Таким чином, Учасник виконав вимоги тендерної документації, надавши необхідні форми, які будуть заповнені та затверджені в електронній торговій системі після укладення угоди. Щодо третього питання: При перевірці лісорубних квитків на сайті https://lk.ukrforest.com/ticket/20240905-000194 встановлено, що лісорубний квиток №20240905-000194 із запасом деревини 364 м.куб. є анульованим і рубка за ним не розпочата. Відповідь: Згідно з умовами тендерної документації, Замовник встановив вимогу надати копію документу виробника, із зазначенням місця вирубки ( в даному випадку це спеціальний дозвіл - «лісорубний квиток») та не встановлював вимоги щодо надання чіткої кількісті підтверджуючих документів. Відповідно, надання одного належного, чинного та використаного лісорубного квитка, який у сукупності з іншими документами підтверджує досвід та/або можливість виробництва товару, є достатнім для підтвердження відповідності Учасника вимогам тендерної документації. Факт наявності анульованого квитка не впливає на легітимність другого, належно оформленого документа. Уповноважена особа Наталія КАНІЩЕВА
Рішеня
12.11.2025 15:14
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 155 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380665280450
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 155 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380665280450
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності