Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-004875-a
Id Tender 5e1081e42759461fa4380bec40e304c9
План UA-P-2025-09-26-011434-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.10.2025 12:07
Остання зміна 23.10.2025 17:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 469 081.26 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 12:06 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 12:06
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 12:06
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00
до 23.10.2025 15:41
Залишилось 4 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 15:41
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 15:41
-
Період уточнень
з 01.10.2025 12:06 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 12:06 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 23.10.2025 15:41
Період кваліфікації
з 16.10.2025 00:00 до 23.10.2025 15:41
Основні параметри
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 469 081.26 грн.
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Назва предмета закупівлі
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Очікувана вартість
3 469 081.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34690,81
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, місто Сміла
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється Замовником на підставі рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНЕ МІСТО. ОХОРОНА"
Пропозиція:
3 248 619.49 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 12:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколовський Олександр
Електронна пошта
Телефон
+380939192191
Замовник
ЄДРПОУ
25673697
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Сміла
Адреса
ВУЛИЦЯ СЕВАСТОПОЛЬСЬКА, будинок 58
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Період вимог/скарг з 23.10.2025 15:41 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 00:00 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 15:41
Довідка НАЗК
23.10.2025 15:41
Повідомлення про рішення
23.10.2025 15:40
Пропозиція, що перемогла
16.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний за предметом закупівлі договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору та інші дані згідно таблиці. 1.2. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник в складі тендерної пропозиції надає відгук від замовника датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт/наданих послуг, підтвердження виконання договору у повному обсязі, підтвердження відсутності претензій, судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання договору, підтвердження не застосування санкцій до учасника, контактну особу замовника та номер телефону (для можливості перевірки інформації). 1.3. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, за встановленою формою. 1.4. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг за предметом закупівлі (копії диплома та/або сертифіката та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколу перевірки знань тощо). 1.5. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, за встановленою формою. 1.6. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпунктах 3.3.та 3.3.2. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, а у разі якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, учасник на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково надає посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа - копія має бути посвідчена нотаріально) та договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. 1.7. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпунктах 3.3.та 3.3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, а саме у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів». При цьому у зазначеній довідці сума виконання договору не відповідає сумі, оприлюдненій на електронній платформі Prozorro, щодо відповідного аналогічного договору. 2.2. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав відгук який не відповідає вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогам. 2.3. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку «Відомості про наявність працівників у ТОВ «БЕЗПЕЧНЕ МІСТО. ОХОРОНА» яка не відповідає встановленій в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації формі. 2.4. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав на працівників які зазначені у інформаційній довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг за предметом закупівлі (копії диплома та/або сертифіката та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколу перевірки знань тощо). 2.5. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку «Відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у ТОВ «БЕЗПЕЧНЕ МІСТО. ОХОРОНА» яка не відповідає встановленій в підпункті 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації формі. 2.6. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав договір № 0201-23 на оренду автомобіля від 02 січня 2023 р. (далі - договір) в якому виявлено невідповідності в інформації, а саме невідповідність номера шасі (кузова, рами) в договорі та акті приймання-передачі до договору з номерм шасі (кузова, рами) зазначеного в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Також виявлено, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав усі додаткові угоди до договору та нотаріально посвідченої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 2.7. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав документів зазначених в підпункті 3.3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у порядку та строк, визначений частиною дев'ятою статті 26 Закону, наступні документи: 3.1. Документи, а саме довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою яка відповідатиме вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та міститиме коректну інформацію щодо суми виконання аналогічного договору. 3.2. Документи, а саме відгук, який відповідатиме вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогам. 3.3. Документи, а саме довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, за встановленої формою яка відповідатиме вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.4. Документи, які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.5. Документи, а саме довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, за встановленої формою яка відповідатиме вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.6. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в пункті 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.7. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 3.3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
21.10.2025 16:24
Надати до
22.10.2025 16:24
Договір
UA-2025-10-01-004875-a-c1
Очікує підписання
3 248 619.49 грн.
3 248 619.49 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Номенклатура
Реконструкція комплексної автоматизованої системи відеоспостереження та аналітики у м. Сміла, міській територіальній громаді з можливістю інтеграції нових підсистем та інтеграцію існуючих підсистем
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25673697

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНЕ МІСТО. ОХОРОНА"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНЕ МІСТО. ОХОРОНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40685489

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 469 081.26 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380939192191
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 469 081.26 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380939192191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності