Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» від Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-004874-a
Id Tender 04bdb9002bcf434190b7f70ba170edfb
План UA-P-2025-10-01-005115-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 12:20
Остання зміна 20.10.2025 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 292 500 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 12:19 до 09.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 12:19
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 12:19
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 01:00
до 10.10.2025 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 11:01
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 11:01
до 20.10.2025 14:25
Період уточнень
з 01.10.2025 12:19 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 12:19 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 01:00 до 10.10.2025 11:01
Період кваліфікації
з 09.10.2025 01:00 до 10.10.2025 11:01
Основні параметри
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Під кількістю 1 послуга слід розуміти: 25 850 порцій
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 292 500 грн.
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Назва предмета закупівлі
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Очікувана вартість
1 292 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6462,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Руська 6
Дата постачання по
31.12.2025 12:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. 4.2. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гонташ Володимир Петрович
Пропозиція:
1 292 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіцька Оксана Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380352524039
Замовник
ЄДРПОУ
14040824
Повна назва
Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»
Поштовий індекс
46000
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м Тернопіль
Адреса
вул. Руська, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Період вимог/скарг з 10.10.2025 11:01 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 01:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 11:01
Довідка НАЗК
10.10.2025 11:01
Повідомлення про рішення
09.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
09.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-01-004874-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6
1 292 500 грн.
1 292 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Номенклатура
Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»
Повна назва
Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14040824

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Гонташ Володимир Петрович
Повна назва
ФОП Гонташ Володимир Петрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2280702978

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA593052990000026009023313756
ПІБ підписанта
Гонташ Володимир Петрович
Посада підписанта
Підприємець (ФОП)
Діє на підставі
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 482547036674 04.02.2025 р.
Номер телефону
+380679991974
Електронна пошта
Документи договору
20.10.2025 14:25
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000008
Дата створення проекту
24.10.2025 12:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 14:00
Дата публікації висновку про результати
31.10.2025 11:10
Дата завершення усунення порушень
15.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 471-63-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 № 81-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.10.2025 №81-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-10-01-004874-a від 01.10.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 14:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.10.2025, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Гонташ Володимир Петрович (далі - ФОП Гонташ В.П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2025, договір від 16.10.2025 за № 6 на суму 1 292 500,00 грн, додаткову угоду від 20.10.2025 №1, пояснення Замовника від 29.10.2025 та від 30.10.2025, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Гонташ В.П. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно з додатком 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Однак переможцем, ФОП Гонташ В. П. надано вищеперелічені документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 15 жовтня 2025, а саме: на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (10 жовтня 2025). З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів). Замовник надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив, що: «Замовником враховано інформацію…щодо не надання Учасником-переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 та прийнято рішення про розірвання договору №6 від 16 жовтня 2025 року, укладеного з ФОП Гонташ Володимир Петрович. Замовником буде направлено Постачальнику лист-повідомлення про розірвання договору та оприлюднено в ЕСЗ інформацію про розірвання такого Договору у встановлені законодавством строки». Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Гонташ В. П. у зв’язку із тим, що ним як переможцем процедури закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Аналізом питання внесення змін до договору встановлено наступне. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Гонташ В.П. укладено договір від 16.10.2025 за №6 на суму 1 292 500,00 (без ПДВ) та на загальну кількість послуг з харчування – 25850 обідів. В подальшому, 22 жовтня 2025 Замовником оприлюднено зміни до договору, зважаючи на укладену на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей №1178 (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) додаткову угоду від 20.10.2025 №1 до договору від 16.10.2025 за №6. Разом з тим, у додатку 1 «Специфікація», у новій редакції, Замовник зменшивши загальну суму договору, непропорційно ціні, також зменшив і кількість обідів, причому сума прописом не відповідає сумі зазначеній у числовому виразі. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 30.10.2025, надав пояснення, щодо вищевикладеного та зазначив, що: «…під час формування Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 до Договору №6 від 16 жовтня 2025 року, укладеного з ФОП Гонташ Володимир Петрович, Замовником було допущено ряд технічних (формальних) помилок, зокрема: у Додатку №1 до Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 до Договору неправильно зазначено кількість та суму прописом у полі «Разом». …Окрім цього, технічну (формальну) помилку допущено в частині зазначення Замовником пункту Особливостей, згідно якого вносились зміни в Додаткову угоду від 20.10.2025 №1…». З огляду на вищезазначене, при укладенні додаткової угоди Замовником в порушення підпункт 5 пункту 19 Особливостей №1178 застосовано підставу зміни істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, зменшивши при цьому і кількість.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гонташ В. П. встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Аналізом питання внесення змін до договору встановлено порушення підпункту 5 пункту 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 16.10.2025 №6 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.10.2025 00:00
Дата публікації
31.10.2025 11:10
Документи висновку
31.10.2025 11:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-01-004874-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Згідно з додатком 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Однак переможцем, ФОП Гонташ Володимир Петрович надано вищеперелічені документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 15 жовтня 2025, а саме: на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (10 жовтня 2025). Прошу пояснити причини не відхилення вказаного учасника як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.10.2025 19:18
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
25.10.2025 19:19
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із забезпечення харчування здобувачів 1-4 класів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-01-004874-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Під час проведення моніторингу проаналізовано договір від 16.10.2025 за № 6, укладений з ФОП Гонташ В.П. про надання послуг з забезпечення харчування здобувачів освіти 1-4 класів ТНВК "Школи-ліцею №6 ім.Н.Яремчука, де у додатку 1 «Специфікація», яка є невід'ємною частиною цього договору зазначено кількість - 25850 порцій по ціні за одиницю 50,00 грн на суму 1 292 500,00 грн. без ПДВ. Також встановлено, що між Замовником та ФОП Гонташ В.П. укладено додаткову угоду від 20.10.2025 №1 до договору від 16.10.2025 за №6 про наступне: «На підставі пп.5 п.19 Постанови №1178 … погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторони вирішили: 1) зменшити суму договору на 106 350,00 грн та викласти п.__ Договору у наступній редакції: 3.1. Ціна цього договору становить 1 186 150,00 грн (без ПДВ) 2) Викласти додаток №1 до Договору №6 від 16.10.2025 року у новій редакції». У додатку 1 «Специфікація» у новій редакції зазначено: «кількість - 14960 порцій, ціна за одиницю 50,00 грн, загальна сума 1 186 150,00 грн з ПДВ та прописом разом: сімсот сорок вісім тисяч 00 коп ». 1. З огляду на зазначене, поясніть правильність вказаних наборів цифр, які із вищевказаних даних є вірними (кількість, ціна чи сума), адже за допомогою виконання арифметичних дій над даними числами неможливо встановити достовірності ? 2. А також надайте пояснення, чому при укладенні додаткової угоди від 20.10.2025 №1 скористалися підставою підпункту 5 пункту 19 Особливостей 1178 (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) ? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено впоясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 23:22
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 23:23
-
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 25.10.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості: Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам згідно КЕКВ 2230 та ТПКВКМБ: 1279 – Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти. Розмір фінансових призначень визначений виходячи з потреб Замовника кошторисного розрахунку та відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2025 рік.(копії відповідних документів надаємо). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «PROZORRO»), а також з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року, реальних угод надання відповідних послуг, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно прогнозованих обсягів харчування. Згідно Технічного завдання визначено наступне: Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Продукти харчування, які використовує учасник для приготування їжі, повинні мати необхідні сертифікати якості, харчування має бути збалансованим та калорійним, відповідати всім вимогам санітарного законодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021р., Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02.02.2011 р. Готові страви повинні бути належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам. Харчування здійснюється за нормами, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам: • Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». • Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами). • Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. • Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб». 2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель суперечить вимогам Закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на Замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. 3)Щодо причини не відхилення вказаного учасника як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. Замовником враховано інформацію, визначену ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо не надання Учасником-переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 та прийнято рішення про розірвання договору №6 від 16 жовтня 2025 року, укладеного з ФОП Гонташ Володимир Петрович. Замовником буде направлено Постачальнику лист-повідомлення про розірвання договору та оприлюднено в ЕСЗ інформацію про розірвання такого Договору у встановлені законодавством строки.
Рішеня
29.10.2025 15:30
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 27.10.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1) Щодо правильності вказаних наборів цифр, які із вищевказаних даних є вірними (кількість, ціна чи сума), а також пояснення, чому при укладенні додаткової угоди від 20.10.2025 №1 скористалися підставою підпункту 5 пункту 19 Особливостей 1178 (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) ? Повідомляємо, що під час формування Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 до Договору №6 від 16 жовтня 2025 року, укладеного з ФОП Гонташ Володимир Петрович, Замовником було допущено ряд технічних (формальних) помилок, зокрема: у Додатку №1 до Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 до Договору неправильно зазначено кількість та суму прописом у полі «Разом». Оскільки технічної можливості внести зміни до розміщеної в ЕСЗ Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 у Замовника немає, відтак Замовником сформовано протокол виправлення технічної (формальної) помилки, в якому зазначено правильну інформацію, що має міститись у Додатку №1 до Додаткової угоди від 20.10.2025 №1 до Договору. (копія протоколу Додається). Окрім цього, технічну (формальну) помилку допущено в частині зазначення Замовником пункту Особливостей, згідно якого вносились зміни в Додаткову угоду від 20.10.2025 №1. Правильний пункт також зазначається Замовником у протоколі виправлення технічної (формальної) помилки. Просимо врахувати дані пояснення.
Рішеня
30.10.2025 14:58
Замовник
Документи повідомлення
-
30.10.2025 15:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 01:00
Замовник:
Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»
Контактний телефон:
+380352524039
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 01:00
Замовник:
Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»
Контактний телефон:
+380352524039
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності