Показати схожі тендери

Закупівля Тачка двоколісна від Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-004682-a
Id Tender 36a659ad294341ebb4dd723b1923f628
План UA-P-2025-10-01-005554-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.10.2025 12:11
Остання зміна 15.10.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
158 394 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 12:11 до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 12:11
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 12:11
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00
до 15.10.2025 10:15
Залишилось 5 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 10:15
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 10:15
-
Період уточнень
з 01.10.2025 12:11 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 12:11 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 15.10.2025 10:15
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 15.10.2025 10:15
Основні параметри
Тачка двоколісна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
158 394 грн.
Тачка двоколісна
Назва предмета закупівлі
Тачка двоколісна
Очікувана вартість
158 394 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1583,94
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тачка двоколісна
Код ДК 021:2015
34911100-7 - Ручні візки
Кількість
64
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02175, Україна, м. Київ, вул. Юрія Литвинського, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
140 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сольський Олег Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380445632767,380672202671
Замовник
ЄДРПОУ
39604270
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv".
Повна назва
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv".
Поштовий індекс
02175
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Харківське шосе 148-А
Кваліфікація
Лот № 1 Тачка двоколісна
Період вимог/скарг з 15.10.2025 10:15 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 00:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції Учасника - ТОВ "Епіцентр К", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 13 жовтня 2025 року о 10:13:28 Замовником розміщено в системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 14 жовтня 2025 року Учасником розміщено в системі 101 файл. Під час повторного розгляду пропозиції Учасника - ТОВ "Епіцентр К" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що Учасник усунув невідповідності не в повній мірі. Учасником завантажено файл: «11. Довідка АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf», в якому міститься документ: Вих. № 11 від «14» жовтня 2025 року «ДОВІДКА про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору», де код єдиного закупівельного словника (CPV) аналогічного договору не виправлено. Також Учасником завантажено файл: «2. Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», де міститься документ Вих. № 2 від «14» жовтня 2025 року «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якому сума всього з ПДВ не відповідає сумі, що зазначена в реєстрі отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "Епіцентр К" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
15.10.2025 10:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "Епіцентр К" на закупівлю: Тачка двоколісна [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 34910000-9 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини], оголошення UA-2025-10-01-004682-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) Договору(-ів)*. Довідка повинна містити інформацію про предмет, дату, номер та суму Договору(-ів), термін (строк) його(їх) виконання, повне найменування контрагента, його контактний номер телефона та іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Аналогічним Договором вважається Договір, що виконаний у будь який період 2021 - 2025 років на поставку товару відповідно до предмету закупівлі зазначеного в даній тендерній документації. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" надано файл: «11. Довідка АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf», де міститься документ Вих. № 11 від «08» жовтня 2025 року «ДОВІДКА про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору», в якому вказано невірний код єдиного закупівельного словника (CPV) аналогічного договору та відсутня інформація про суму аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 7 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію(ї) видаткової накладної (видаткових накладних) до Договору(-ів), що зазначений(-ні) у довідці, складеній відповідно до п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, та листі – відгуку, що підтверджує виконання Договору(-ів). У видатковій накладній (видаткових накладних) має бути посилання на номер та дату Договору. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" надано файл: «11.3. Видаткова накладна.pdf», в якому міститься документ «Видаткова накладна Рнк/03-0039489 від 13.06.2024», де відсутнє посилання на номер та дату Договору. 3. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та до пункту 4 Додатку 7 до тендерної документації, Учасник повинен надати тендерну пропозицію, форма якої наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції ТОВ "Епіцентр К" надано файл: «2. Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», де міститься документ Вих. № 2 від «08» жовтня 2025 року «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якому сума всього з ПДВ не відповідає сумі, що зазначена в реєстрі отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель.
Створено
13.10.2025 10:13
Надати до
14.10.2025 10:13
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
158 394 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Контактний телефон:
380445632767,380672202671
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
158 394 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Контактний телефон:
380445632767,380672202671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності