Показати схожі тендери

Закупівля Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом) (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-01-004157-a
Id Tender a2870cb48b5c41bebfa80f76df0f962a
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 11:40
Остання зміна 23.10.2025 08:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 747 948 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2025 17:00 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 11:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:00
до 17.10.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 16:01
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 16:01
до 23.10.2025 08:19
Період уточнень
з 01.10.2025 11:38 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:00 до 17.10.2025 16:01
Період кваліфікації
з 14.10.2025 16:00 до 17.10.2025 16:01
Основні параметри
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом) (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 747 948 грн.
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом) (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Назва предмета закупівлі
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом) (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Очікувана вартість
8 747 948 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43739,74
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 15:31
Закінчення аукціону
14.10.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом)
Код ДК 021:2015
43262100-8 - Механічні екскаватори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару проводиться Замовником за фактично поставлений товар по мірі надходження бюджетних коштів (бюджетного фінансування) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару у національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп"
Пропозиція:
6 515 500 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К"
Пропозиція:
8 221 500 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
8 687 780 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 15:31
Документи закупівлі
06.10.2025 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Герула
Електронна пошта
Телефон
+380324932153
Замовник
ЄДРПОУ
33252672
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом) (43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 16:01 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 16:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
17.10.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1.1. "4.6. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп" не було надано у складі пропозиції жодного документа, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати вищезазначений документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів (відповідно до вимог підпункту 9.3 документації даної закупівлі). 1.2. "4.10. Документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп" не було надано у складі пропозиції жодного документа, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати документ про створення об’єднання учасників – у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати вищезазначений документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів (відповідно до вимог підпункту 9.3 документації даної закупівлі). 1.3. "4.16. З метою документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі пропозиції надає наступну інформацію та документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом 2023 - 2025 років, із зазначенням інформації про найменування контрагента, номера та дати укладення договору(ів), предмету договору(ів), кількість поставлених одиниць товару, контактних даних замовника(ів), стан виконання договору (відсоток виконання договору)." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп" було надано у складі пропозиції вищезазначену довідку у файлі "16. Довідка про досвід виконання.pdf", проте в ній відсутня інформація щодо стану виконання договору (відсотка виконання договору), що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку, яка буде містити всю інформацію, що вимагається підпунктом 4.16 даної документації. 2. На відповідність вимогам розділу ІІ. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі пропозиції ряд документів, в тому числі: 2.1. "- довідку стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, складу (складів) запасних частин, на території України, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів;" На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп" було надано у складі пропозиції вищезазначену довідку у файлі "19. Довідка щодо сервісних центрів.pdf", проте в ній не зазначено назв сервісних центрів з обслуговування товару, а також відсутня інформація про склад (склади) запасних частин, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку, яка буде містити повну інформацію про мережу сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, складу (складів) запасних частин, на території України, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів. 2.2. "- гарантійний лист про можливість виїзду ремонтних бригад Учасника (Виконавця) для проведення технічного обслуговування та ремонтних робіт до місця знаходження техніки, яка перебуває на підконтрольній території України, поблизу зони бойових дій, протягом 3-5 днів з моменту отримання заявки від Замовника, вказавши знаходження та кількість ремонтних бригад;" На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп" було надано у складі пропозиції вищезазначений гарантійний лист у файлі "20. Гарантійний лист про можливісь виїзду бригад.pdf", проте в даному листі відсутня інформація про знаходження та кількість ремонтних бригад Учасника, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначений гарантійний лист про можливість виїзду ремонтних бригад Учасника (Виконавця) для проведення технічного обслуговування та ремонтних робіт до місця знаходження техніки, яка перебуває на підконтрольній території України, поблизу зони бойових дій, протягом 3-5 днів з моменту отримання заявки від Замовника, вказавши знаходження та кількість ремонтних бригад. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Створено
16.10.2025 14:15
Надати до
17.10.2025 14:15
Договір
UA-2025-10-01-004157-a-a1
Підписаний і діє
Номер
27/512
6 515 500 грн.
5 429 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом)
Номенклатура
Екскаватор гусеничний з мульчером (кущорізом)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 429 583.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33252672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮВС Машинері груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45310983

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 08:19
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 747 948 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 747 948 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності