Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці» від Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-003989-a
Id Tender 4d3e3c502aa34b6dab29a94376dcadd4
План UA-P-2025-10-01-003793-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 11:35
Остання зміна 21.10.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 11:35 до 09.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 11:35
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 11:35
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:39
до 15.10.2025 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 11:44
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 11:05
до 21.10.2025 13:07
Період уточнень
з 01.10.2025 11:35 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 11:35 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:39 до 15.10.2025 11:05
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:39 до 15.10.2025 11:05
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
310 200 грн.
Поточний ремонт
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт
Очікувана вартість
310 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1551,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 14:16
Закінчення аукціону
10.10.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці»
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка1
Дата постачання по
10.12.2025 11:37
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточний ремонт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа - підприємець Куриляк Андрій Степановичу
Пропозиція:
297 649 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
Пропозиція:
299 261.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 14:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Мирослава Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977779728
Замовник
ЄДРПОУ
08733802
Повна назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Поштовий індекс
78596
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
село Татарів
Адреса
вул.Шевченка,1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:44 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 14:39 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи з Додатку 1 Розділу 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника: - декларацію (або інший передбачений законодавством дозвільний документ), що підтверджує право на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме — робіт, які виконуються на висоті понад 1,3 м. - Пояснювальна записка до договірної ціни; - Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (зі змінами). - копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника). У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати завірену інженером-проектувальником копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. - Копію дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 або лист-пояснення в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтверджують відсутність необхідності ліцензуванні та/або отримання дозволів на такі роботи, механізми, устаткування. - Гарантійний лист про гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником - Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує, що протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації ОБ’ЄКТА він відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на ОБ’ЄКТІ, якщо Замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні ОБ’ЄКТА чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації ОБ’ЄКТА - Гарантійний лист проте, що що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва - підтвердження якості складу засобу для обробки дерев'яних поверхонь: - чинний сертифікат відповідності засобу; - чинний регламент робіт з вогнезахисту стосовно запропонованого вогнезахисного засобу, де повинно бути підтверджено середню витрату робочого розчину без урахування технологічних втрат та клас небезпеки речовини. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:43
Повідомлення про рішення
10.10.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:32
Період вимог/скарг з 15.10.2025 11:05 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:44 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 11:05
Довідка НАЗК
15.10.2025 11:05
Повідомлення про рішення
13.10.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № Уповноваженої особи – Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» с. Татарів 13.10. 2025р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці» 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-01-003989-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «ДОДАТОК 1 Розділ 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі, а саме Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій а також :- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування, - у разі якщо обладнання та матеріально-технічна база не є власною надаються договори оренди, надання послуг (договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано, Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.10.2025р. №6, де вказані власні обладнання і устаткування та орендовані транспортні засоби. На орендовані транспортні засоби учасником надано копію Договору №183 від 08.07.2025 про оренду транспортних засобів. На власне майно не надано оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи яким учасник може підтвердити власне право користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа) Мирослава БОЙКО
Створено
13.10.2025 16:27
Надати до
14.10.2025 16:27
Договір
UA-2025-10-01-003989-a-c1
Підписаний і діє
Номер
381
299 261.65 грн.
249 384.71 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці»
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту даху гаражів ( гаражних боксів «Л») в МРЦ МВС України «Кремінці»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Повна назва
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08733802

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3163025837

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 09:00
Замовник:
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Контактний телефон:
+380977779728
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 200 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 09:00
Замовник:
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Контактний телефон:
+380977779728
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності