Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-003507-a
Id Tender 75cc4be0f70744bb80ae0f346bda3762
План UA-P-2025-10-01-003875-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 11:16
Остання зміна 28.10.2025 13:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
285 958 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 11:15 до 09.10.2025 11:10
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 11:15
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 11:15
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:13
до 22.10.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 16:09
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 15:25
до 28.10.2025 13:48
Період уточнень
з 01.10.2025 11:15 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 11:15 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:13 до 22.10.2025 15:25
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:13 до 22.10.2025 15:25
Основні параметри
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
285 958 грн.
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Примітки
UA-2025-08-04-010782-a
Очікувана вартість
285 958 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1429,79
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 13:50
Закінчення аукціону
10.10.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
89422, Україна, Закарпатська область, На території населених пунктів Холмківської сільської ради, На території населених пунктів Холмківської сільської ради
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ОСТРОВСЬКИЙ ЛЕОНІД СТАНІСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
222 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
150 015 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
01.10.2025 11:15
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андроненков Сергій
Електронна пошта
Телефон
+380509535475
Замовник
ЄДРПОУ
45032582
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Поштовий індекс
89424
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгородський р-н, село Холмок
Адреса
вул.Свободи, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 16:09 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 14:13 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.10.2025 16:09
Повідомлення про рішення
16.10.2025 16:07
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.10.2025 14:13
Надати до
14.10.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правово режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу житлово- комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району 04.04.2023 року №8, відповідно Пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 1 3 частини 15 статті 29 Закону, не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої с найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ Тому, у зв'язку із великим навантаженням на уповноважену особу, що викликане виконанням додатково покладених на неї обов'язків в тому числі представництва відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району в судах ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) - ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель дане рішення у порядку, та у спосіб передбаченому чинним законодавством України.
Дата продовження строку розгляду
16.10.2025 16:06
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому враховуючи вище викладене: ВИРІШИВ: 1. Опублікувати дану вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ в порядку та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства. 2. Надати учаснику ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів/інформації, а саме: Відповідно до пункту 48 Особливостей, замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4)наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Одночасно з цим, положення згаданої норми Закону, зобов’язують замовника зазначити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, згідно із законодавством. Тобто визначити документальне підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям які свою чергу є об’єктивно необхідними для забезпечення якості надання послуг та відповідає положенням та принципам, що закріплені, як в Законі так і в Особливостях. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатк 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього додатку всі документи згідно переліку, вказаного в ньому. Так відповідно до вимог встановлених замовником у вищезгаданому додатку на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які маютyь необхідні знання та досвід надається в тому числі підтвердження кваліфікації Особи, що буде залучена до безпосереднього здійсннення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) подається кольорова сканкопія кваліфікаційного сертифікату встановленого зразка та містить відтиск особистої печатки інженера технічного нагляду та його підпис. Так на підтвердження кваліфікації Особи, що буде залучена до безпосереднього здійснення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) має відповідні знання та досвід у складі своєї пропозиції Учасником завантажено скан-копії сертифікатів (файли: «сертифікат Бабак.pdf» ЦПД тимченко технагляд.pdf) на право здійснення технічного за будівництвом будівель і споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), ССЗ (значні наслідки) що не підтверджує наявність в них кваліфікації, знання та досвіду на надання послуг що є предметом закупівлі. Згідно з Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; В свою чергу відповідно згаданого Порядку кваліфікаційний. сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668); Відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» Під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Частина два цієї статті передбачає що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. За неналежне виконання саме таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом. Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з технічного нагляду за експлуатаційним утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області, а в складі тендерної пропозиції учасника відсутні кваліфікаційні сертифікат(и) які надали б надали право працівникам Учасника виконувати окремі роботи (надавати послуги), інженера з технічного нагляду пов’язані із створенням об’єктів архітектури, (будівництва автомобільних доріг), учаснику необхідно виправити таку невідповідність та в підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які маютyь необхідні знання та досвід шляхом завантаження в електронну систему закупівель надати на осіб, що будуть залучені до безпосереднього здійсннення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) кольорову сканкопія кваліфікаційного сертифікату встановленого зразка та містить відтиск особистої печатки інженера технічного нагляду та його підпис.
Створено
16.10.2025 16:10
Надати до
17.10.2025 16:10
Період вимог/скарг з 22.10.2025 15:25 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 16:09 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 15:25
Довідка НАЗК
22.10.2025 15:25
Повідомлення про рішення
21.10.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-01-003507-a-c1
Підписаний і діє
Номер
102
222 400 грн.
222 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Номенклатура
Послуги з технічного нагляду по об’єкту «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області» (Код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45032582

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ОСТРОВСЬКИЙ ЛЕОНІД СТАНІСЛАВОВИЧ
Повна назва
ФОП ОСТРОВСЬКИЙ ЛЕОНІД СТАНІСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2145612092

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 13:48
-
28.10.2025 13:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 958 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 11:10
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Контактний телефон:
+380509535475
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 958 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 11:10
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Контактний телефон:
+380509535475
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності