Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому враховуючи вище викладене:
ВИРІШИВ:
1. Опублікувати дану вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ в порядку та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства.
2. Надати учаснику ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів/інформації, а саме:
Відповідно до пункту 48 Особливостей, замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4)наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Одночасно з цим, положення згаданої норми Закону, зобов’язують замовника зазначити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, згідно із законодавством. Тобто визначити документальне підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям які свою чергу є об’єктивно необхідними для забезпечення якості надання послуг та відповідає положенням та принципам, що закріплені, як в Законі так і в Особливостях.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатк 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього додатку всі документи згідно переліку, вказаного в ньому.
Так відповідно до вимог встановлених замовником у вищезгаданому додатку на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які маютyь необхідні знання та досвід надається в тому числі підтвердження кваліфікації Особи, що буде залучена до безпосереднього здійсннення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) подається кольорова сканкопія кваліфікаційного сертифікату встановленого зразка та містить відтиск особистої печатки інженера технічного нагляду та його підпис. Так на підтвердження кваліфікації Особи, що буде залучена до безпосереднього здійснення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) має відповідні знання та досвід у складі своєї пропозиції Учасником завантажено скан-копії сертифікатів (файли: «сертифікат Бабак.pdf» ЦПД тимченко технагляд.pdf) на право здійснення технічного за будівництвом будівель і споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), ССЗ (значні наслідки) що не підтверджує наявність в них кваліфікації, знання та досвіду на надання послуг що є предметом закупівлі.
Згідно з Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; В свою чергу відповідно згаданого Порядку кваліфікаційний. сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668);
Відповідно до статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» Під час будівництва об'єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд. Частина два цієї статті передбачає що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. За неналежне виконання саме таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом.
Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з технічного нагляду за експлуатаційним утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Холмківської територіальної громади, Ужгородського району, Закарпатської області, а в складі тендерної пропозиції учасника відсутні кваліфікаційні сертифікат(и) які надали б надали право працівникам Учасника виконувати окремі роботи (надавати послуги), інженера з технічного нагляду пов’язані із створенням об’єктів архітектури, (будівництва автомобільних доріг), учаснику необхідно виправити таку невідповідність та в підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які маютyь необхідні знання та досвід шляхом завантаження в електронну систему закупівель надати на осіб, що будуть залучені до безпосереднього здійсннення технічного нагляду (інженер технічного нагляду) кольорову сканкопія кваліфікаційного сертифікату встановленого зразка та містить відтиск особистої печатки інженера технічного нагляду та його підпис.