Показати схожі тендери

Закупівля Рукавиці, рукавиці з крагами від Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-001758-a
Id Tender c2be4924bb874bc0a500ef293c269d60
План UA-P-2025-10-01-001833-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.10.2025 10:11
Остання зміна 21.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 10:11 до 09.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 10:11
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 10:11
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10
до 15.10.2025 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 13:31
до 21.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.10.2025 15:38
-
Період уточнень
з 01.10.2025 10:11 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 10:11 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10 до 15.10.2025 15:38
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10 до 15.10.2025 15:38
Основні параметри
Рукавиці, рукавиці з крагами
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку №4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
80 000 грн.
Рукавиці, рукавиці з крагами
Назва предмета закупівлі
Рукавиці, рукавиці з крагами
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 12:41
Закінчення аукціону
10.10.2025 13:10
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 200 (пара)
Рукавички КЩС неопрен+латекс RBI-VEX
Опис предмета закупівлі
Рукавички КЩС неопрен+латекс RBI-VEX
Код ДК 021:2015
18424400-1 - Рукавиці
Кількість
200
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 600 (пара)
Рукавиці нітрилові маслостійкі
Опис предмета закупівлі
Рукавиці нітрилові маслостійкі
Код ДК 021:2015
18424400-1 - Рукавиці
Кількість
600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 400 (пара)
Рукавички поліестерові з нітриловим покриттям
Опис предмета закупівлі
Рукавички поліестерові з нітриловим покриттям
Код ДК 021:2015
18424400-1 - Рукавиці
Кількість
400
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №4 600 (пара)
Рукавиці в’язані трикотажні з ПВХ “Корона”
Опис предмета закупівлі
Рукавиці в’язані трикотажні з ПВХ “Корона”
Код ДК 021:2015
18424400-1 - Рукавиці
Кількість
600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №5 300 (пара)
Рукавички нітрилові
Опис предмета закупівлі
Рукавички нітрилові
Код ДК 021:2015
18424400-1 - Рукавиці
Кількість
300
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 45 (сорок п’ять) робочих днів від дати постачання Товару (партії Товару) на склад Покупця та двостороннього підписання видаткових накладних.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АЛЮР
Пропозиція:
60 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
69 726 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІВА-ТРЕЙД"
Пропозиція:
69 725 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 12:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паламар Катерина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380564092629
Замовник
ЄДРПОУ
30950099
Повна назва
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Поштовий індекс
50057
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
майдан Праці, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Рукавиці, рукавиці з крагами
Період вимог/скарг з 13.10.2025 13:31 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 13:10 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЛЮР" даної процедури закупівлі № UA-2025-10-01-001758-a, “Рукавиці, рукавиці з крагами”, уповноважена особа дійшла висновку, що згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), замовник повинен відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає встановленим вимогам у тендерній документації (далі скорочено - ТД), а саме вимогам технічної специфікації, з огляду на наступну аргументацію: Учасник ТОВ "АЛЮР" на виконання вимог пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 (продовження) до тендерної документації (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”), а також вимог Технічної специфікації (додаток 4 до ТД), надав у складі тендерної пропозиції документ: “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі №60 від 06 жовтня 2025р.” (Додаток 3 Таблиця запропонованого товару ТРАМВАЙ від 06.10.2025 (4).pdf)”. В наданому документі виявлено наступні невідповідності запропонованої тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АЛЮР”: - у складі тендерної пропозиції відповідно до “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі №60 від 06 жовтня 2025р. ” учасник ТОВ “АЛЮР” запропонував еквівалентний товар на номенклатурну позицію №5 “Рукавички нітрилові TM Mercator Ideall nitrile” Торгові марки які зазначені описі технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, не відповідають назві запропонованого Учасником товару. Зазначена невідповідність унеможливлює ідентифікувати опис технічних та якісних характеристик запропонованої торгової марки/виробника Учасника. Учасник ТОВ “АЛЮР” не надав порівняльну таблицю характеристик запропонованого Товару, яка вимагається Замовником у додатку №4 до ТД у разі пропозиції еквівалентних Товарів; Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АЛЮР" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АЛЮР" підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами.
Документи кваліфікації
13.10.2025 13:31
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.10.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.10.2025 13:15 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 13:31 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник ТОВ "ВІВА - ТРЕЙД" на виконання вимог підпункту 1 пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, надав документ/інформацію “Технічна специфікація” вих. № 1232/25 від 08.10.2025р. (“4.1. Довідка про технічні характеристики.pdf”) у якому номенклатурна позиція №1 “Рукавички арт.NEPTUNE” не відповідає наданому Сертифікату відповідності та Декларації про відповідність (“Декларація+Сертифікат.pdf”). А також в наданому документі Тендерна пропозиція вих. №1231/25 від 08.10.2025р. номенклатурна позиція №1 не відповідає назві зазначеній в “Технічна специфікація” вих. №1232/25 від 08.10.2025р. (“4.1. Довідка про технічні характеристики.pdf”). 2. Учасник ТОВ "ВІВА — ТРЕЙД" на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, надав документи/інформацію “2. Відомості про ТОВ ВІВА-ТРЕЙД.pdf”, “3. Тендерна пропозиція.pdf”, “4.1. Довідка про технічні характеристики.pdf”, “5. Гарантійний лист.pdf”, “6. Лист про погодження з проектом договору.pdf”, “9. Довідка.pdf”, “10. Гарантійний лист про місце знаходження.pdf”, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання), окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями. 3. Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВІВА — ТРЕЙД" надав у складі тендерної пропозиції документ “7. Витяг 16.05.2025.pdf”, який не у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації пункту 7 частини 3 таблиці Додатку 2 («7. Для Учасників — юридичних осіб: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або з іншого публічного/відкритого/доступного інформаційного ресурсу з даними ЄДР (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та/або довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, наприклад: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.) Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВІВА - ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВІВА - ТРЕЙД" підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами.
Документи кваліфікації
14.10.2025 13:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
13.10.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.10.2025 15:38 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 13:15 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник ТОВ "ФОРПОСТ 17" на виконання вимог підпункту 1 пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, надав документ/інформацію “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” вих. №177-1 від 07.10.2025р. (“Додаток 3 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик.pdf.asice.zip”) у якому назва номенклатурної позиції №1 “Рукавички КЩС неопрен+латекс RBI-VEX” не відповідає наданому Сертифікату про експертизу зразка (модуль В) та Декларації про відповідність (“КЩС сертифікат декларація по п.1 техспецифікації.pdf”). А також вказаний перелік розмірів номенклатурної позиції №5 “Рукавички нітрилові” у документі “Сертифікат якості” (“сертифікат Nitrylex Grip по п.5. pdf”) не відповідає розміру вказаному у документі “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” вих. №177-1 від 07.10.2025р. (“Додаток 3 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик.pdf.asice.zip”) та Додатку №4 до ТД — Технічна специфікація. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ФОРПОСТ 17", на виконання вимог підпункту 2 пункту 4 частини 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до наданої “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” вих. №177-1 від 07.10.2025р. (“Додаток 3 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик.pdf.asice.zip”), за номенклатурною позицією №5 – “Рукавички нітрилові”, надано документ “Сертифікат якості” (“сертифікат Nitrylex Grip по п.5. pdf”) як підтвердження якості товару. Однак зазначений документ містить лише загальний опис товару та не містить підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №771, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРПОСТ 17" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ФОРПОСТ 17" підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами.
Документи кваліфікації
15.10.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.10.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Контактний телефон:
380564092629
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Контактний телефон:
380564092629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності