Показати схожі тендери

Закупівля 25Т-467_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-001697-a
Id Tender fc60cd30875c46a69d57a4f804fbe830
План UA-P-2025-10-01-002046-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 10:14
Остання зміна 20.11.2025 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 431 880 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 10:09 до 13.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 10:09
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 10:09
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:29
до 04.11.2025 10:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 10:26
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2025 10:01
до 20.11.2025 14:53
Період уточнень
з 01.10.2025 10:09 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 10:09 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:29 до 04.11.2025 10:01
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:29 до 04.11.2025 10:01
Основні параметри
25Т-467_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
63 431 880 грн.
44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур)
Назва предмета закупівлі
44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур)
Очікувана вартість
63 431 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1902956,4
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 902 956.4
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 15:00
Закінчення аукціону
14.10.2025 15:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур
Код ДК 021:2015
44111210-6 - Цемент для свердловин
Кількість
4 300
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, 39430, Полтавська обл., Полтавський р-н., Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОФІКС"
Пропозиція:
63 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
62 879 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Polcrane Sp. z o.o
Пропозиція:
63 430 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 15:00
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Сидоренко
Електронна пошта
Телефон
+380507220817
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур)
Період вимог/скарг з 27.10.2025 10:26 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:29 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
пунктом 1 частини ІІ додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника: «1. Надається скан-копія документу про якість товару (сертифікату якості, або сертифікату аналізу, або паспорту якості, або звіту про тестування, або технічного паспорту, або інший документ, далі – документ про якість) виданого фактичним виробником у відповідності до стандарту виготовлення на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує якість товару (предмету закупівлі), відповідно до основних показників якості визначених у п. 1-2 частини І Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Примітки: - Враховуючи, що документ про якість на продукцію оформляються за фактом виготовлення Товару, допускається надання документа про якість на запропонований товар, партія якого була поставлена Учасником/ виготовлена Виробником раніше. - У разі виготовлення товару за власним стандартом виробника Учасник надає скановану копію такого стандарту або скан-копію титульної сторінки такого стандарту та скан-копію сторінки (-нок), які підтверджують вимоги до показників якості визначених у п. 1-2 частини І Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». - Якщо документ про якість товару від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі) містить не всі показники якості визначені у п. 1-2 частини І Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник надає скановані копії висновку(-ів) лабораторних випробувань фізичних характеристик взірців предмету закупівлі відповідно до п.2 частини II до тендерної документації». Відповідно до примітки абзацу 2 пункту 1 частини ІІ Додатку №3 до тендерної документації учасником надано ТУ У 2.7- 23.6-41153511-001:2017 (зі змінами № 1 від 25 лютого 2025 р.) на виробництво запропонованого Товару. Однак надані сторінки ТУ У 2.7- 23.6-41153511-001:2017 (зі змінами № 1 від 25 лютого 2025 р.) не підтверджують вимоги до показників якості визначених у п.1-2 частини І Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: 1. відсутнє підтвердження показника 2.1; 2. відсутнє підтвердження відповідності параметрів при яких відбувається випробування п.2.2 (відповідно до ТУ це 40±2°С, а відповідно до вимог тендерної документації це 75°С); 3. відсутнє підтвердження показника 2.5; 4. відсутнє підтвердження відповідності параметрів при яких відбувається випробування п.2.6 (відповідно до ТУ час досягнення режимних параметрів 40±3 хв, а відповідно до вимог тендерної документації це 22 хв); 5. відсутнє підтвердження показника 2.9; 6. відсутнє підтвердження показника 2.10. Підстава відхилення тендерної пропозиції - пункт 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
27.10.2025 10:26
Повідомлення про рішення
15.10.2025 08:44
Електроний протокол про продовження строку
14.10.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 08:43
Дата кінця розгляду
12.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.11.2025 10:01 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 10:26 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 10:01
Довідка НАЗК
04.11.2025 10:01
Повідомлення про рішення
04.11.2025 09:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.10.2025 11:14
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Дата продовження строку розгляду
28.10.2025 11:11
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до системи скан-копію договору купівлі-продажу №0706/24 від 07.06.2024, укладеного із ТОВ «Укрскс», який містить не усі розділи договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимогою пп 1.1 п.1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання учасником в складі тендерної пропозиції скан-копію договору (-ів) про виконання аналогічного договору (-ів)* на постачання предмету закупівлі, а саме: тампонажного цементу або тампонажного матеріалу або тампонажних сумішей або спеціальних тампонажних сумішей. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до системи повну скан-копію аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до системи Лист від 09.10.2025 № 0910/25, в переліку документів до якого вказано, зокрема: «2. Наказ про призначення директором № 2/к, від 04 листопада 2021р.», який не завантажив у складі тендерної пропозиції. Окремо зазначаємо, що, враховуючи наявність у документах учасника Наказу № 2-К від 04 листопада 2021 року, можлива допущена механічна помилка, зроблена учасником у Листі від 09.10.2025 № 0910/25 або в Наказі про призначення директора. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1 п.1 розділу 1.2 Додатку №1 до тендерної документації Вимогами пункту 1 розділу 1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору, учасник надає лист за підписом керівника юридичної особи (або за підписом фізичної особи, якщо учасником є фізична особа-підприємець або фізична особа) по формі Додатку №1.1. до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, а також встановлена вимога щодо переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: «зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції». 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до системи скан-копію Наказу про призначення директора зазначеного відповідно до Листа від 09.10.2025 № 0910/25 або надати оновлений лист по формі додатку №1.1 до тендерної документації з всіма необхідними додатками.
Створено
30.10.2025 09:38
Надати до
31.10.2025 09:38
Договір
UA-2025-10-01-001697-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2209/УГВС/25
63 099 834 грн.
52 583 195 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.08.2026
Номенклатура
4 300 (тонни)
Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур
Номенклатура
Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур
Кількість
4 300
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОФІКС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОФІКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38830701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000012
Дата створення проекту
24.11.2025 10:37
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 12:02
Дата публікації висновку про результати
11.12.2025 17:09
Дата завершення усунення порушень
17.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 21.11.2025 № 76-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3.UA-2025-10-01-001697-a 01.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 12:02
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.10.2025 (протокол № 469), запитання до процедури та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «ЕКОФІКС», електронні протоколи продовження строку розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «ЕКОФІКС», протокол від 27.10.2025 № 562 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К», вимога про усунення ТОВ «ЕКОФІКС» невідповідностей до 09:38 год. 31.10.2025, протокол від 04.11.2025 № 580 щодо визначення ТОВ «ЕКОФІКС» переможцем відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.11.2025, договір поставки (за рознарядкою) від 19.11.2025 № 2209/УГВС/25, укладений Замовником з ТОВ «ЕКОФІКС», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «ЕКОФІКС» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.12.2025 00:00
Дата публікації
11.12.2025 17:09
Документи висновку
11.12.2025 17:09
-
Повідомлення
Запит
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «25Т-467_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур), ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 716 339,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-001697-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. У зв’язку з чим ціна укладеного Замовником договору від 19.11.2025 № 2209/УГВС/25 відрізняється від цінової пропозиції ТОВ «ЕКОФІКС»? 3. Пунктом 3 розділу І. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: «…..» 3. Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів відповідно до вимог п. 7 розділу І тендерної документації.» Відповідно до вимог Додатку 8.1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «строк дії гарантії – до __(строк дії Договору закупівлі або виконання зобов’язань по Договору + додатково 102 календарні дні)___ року включно, і будь-яка Вимога за гарантією має бути отримана Банком-гарантом не пізніше 17:00 годин за Київським часом цієї дати. Після 17:00 год. _______ року гарантія припиняє дію». Згідно з оголошенням про проведення закупівлі період дії договору визначено «з 19 листопада 2025 до 31 серпня 2026». У зв’язку з чим, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОФІКС», як таку, чия банківська гарантія не відповідає вимогам Додатку 8.1 до тендерної документації, оскільки строк її дії визначено до 10.09.2026 включно (тобто не враховано вимогу щодо додаткових 102 днів)? Крім того, у наданій банківській гарантії зазначено про суму договору, що відповідає тендерній пропозиції, а не сумі фактично укладеного договору. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.11.2025 18:10
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 18:11
-
Відповідь
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ)
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 25Т-467_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний полегшений для низьких, нормальних та помірних температур), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-01-001697-a
Рішеня
28.11.2025 14:41
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 431 880 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380507220817
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
63 431 880 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380507220817
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності