Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень від Ліцей "Гроно" Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-012072-a
Id Tender c506e0ac7bfb4351878c3b2089d69945
План UA-P-2025-09-30-014409-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 23:22
Остання зміна 23.10.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 509 500 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 23:21 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 23:21
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 23:21
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00
до 14.10.2025 22:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 22:38
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 22:38
до 23.10.2025 17:13
Період уточнень
з 30.09.2025 23:21 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 23:21 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00 до 14.10.2025 22:38
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00 до 14.10.2025 22:38
Основні параметри
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 509 500 грн.
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
2 509 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12547,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, Львів, Вигоди,27
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Сендзік Тетяна Вадимівна
Пропозиція:
2 509 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальська Дарія
Електронна пошта
Телефон
380976553276
Замовник
ЄДРПОУ
22350321
Назва (англійською мовою)
Licei "Grono" Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Licei "Grono" Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79052
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Вигоди,27
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Період вимог/скарг з 14.10.2025 22:38 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 00:00 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 22:39
Довідка НАЗК
14.10.2025 22:38
Повідомлення про рішення
08.10.2025 04:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 23:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 23:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ по закупівлі ««Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2025-10-02-012472-a ) Відповідно до п. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1)перелік виявлених невідповідностей : Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сендзік Тетяни Вадимівни виявлено перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що полягає в наступному: Згідно пп.2, частини 1 Додатку 2 до тендерної документації : Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання - скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). Учасник не надав скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг. 2)посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп.2, частини 1 Додатку 2 до тендерної документації 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення невідповідностей надати (завантажити в електронну систему) наступні документи : скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій).
Створено
08.10.2025 22:47
Надати до
09.10.2025 22:47
Договір
UA-2025-09-30-012072-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1-20/10/25
2 509 500 грн.
2 509 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Номенклатура
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 509 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Повна назва
Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22350321

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Сендзік Тетяна Вадимівна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Сендзік Тетяна Вадимівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2468521582

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 17:13
-
23.10.2025 17:10
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 509 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380976553276
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 509 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Ліцей "Гроно" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380976553276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності