Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут. від Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-011982-a
Id Tender 1705da3e01ac44739b7f6e57e297d6a1
План UA-P-2025-09-30-014112-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 22:29
Остання зміна 23.10.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
346 761 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 22:28 до 08.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 22:28
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 22:28
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00
до 15.10.2025 12:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 12:23
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 12:23
до 23.10.2025 15:30
Період уточнень
з 30.09.2025 22:28 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 22:28 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00 до 15.10.2025 12:23
Період кваліфікації
з 09.10.2025 12:00 до 15.10.2025 12:23
Основні параметри
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
346 761 грн.
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Назва предмета закупівлі
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Примітки
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений технічною специфікацією.
Очікувана вартість
346 761 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1733,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:31
Закінчення аукціону
09.10.2025 12:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛИТВИНЮК"
Пропозиція:
149 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІНЖИНІРИНГ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ""
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
318 496.69 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:31
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключук
Електронна пошта
Телефон
+380509134914
Замовник
ЄДРПОУ
25556649
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Поштовий індекс
79038
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Пасічна, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Період вимог/скарг з 15.10.2025 12:23 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 12:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 12:23
Довідка НАЗК
15.10.2025 12:23
Повідомлення про рішення
09.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
09.10.2025 12:00
Надати до
11.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ЛИТВИНЮК" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 77220000-8 - Послуги з просочування деревини (Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка, яка надається відповідно до форми, учасник не повинен відступати від даної форми. Перевіривши документи учасника, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання № 07.10-6 від 07.10.2025 р. в колонці форми «Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування» Учасник зазначає про виробничі приміщення, що не відповідає вимогам про зазначення обладнання, устаткування або транспортного засобу. 1.2. Відповідно до вимог п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка. Для підтвердження інформації зазначеної в учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Перевіривши документи учасника, було встановлено, що у довідці про наявність обладнання № 07.10-6 від 07.10.2025 р. кількість обладнання не відповідає кількості, яка відображається в наданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 3 квартал 2025р. 1.3. Відповідно вимог Розділу 3 п. 9 Додатку 1 до тендерної документації до учасника процедури закупівлі або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинні бути застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та учасник процедури закупівлі або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинні знаходитися у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 Рамкової угоди Перевіривши наданні Учасником документи, було встановлено, що Учасник надає витяг файлу з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main щодо Литвинюк Андрія. Однак відповідно до вимог Рамкової угоди учасникам необхідно транслітерацією вказувати назву компанії або прізвище, ім’я, по батькові кінцевого бенефіціара. Також відповідно до довідки № 07.10-3 від 07.10.2025 Приватне підприємство «Литвинюк» повідомляє, що підписувати пропозицію на відкриті торги з особливостями, в тому числі проект договору, а також підписувати договір закупівлі, у разі виграшу торгів, уповноважено генерального директора підприємства Литвинюка Сергія Орестовича, який діє на підставі Статуту. 1.4. Відповідно вимог Розділу 3 п. 9 Додатку 1 до тендерної документації, пп.17 у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо учасника процедури закупівлі про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасника - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для учасника - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі українською мовою і транслітерацією. Перевіривши документи Учасника ,було встановлено, що зазначена довідка відсутня в складі пропозиції Учасника. 1.5 Відповідно до Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник зазначає інформацію про осіб, які залучаються для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів. Перевіривши документи Учасника ,було встановлено, що у складі пропозиції Учасника відсутня будь-яка інформація про залучення або ж не залучення осіб для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень документи та надати довідку про наявність обладнання відповідно до встановленої Замовником форми. 2.2. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та надати відкориговану довідку про наявність обладнання. 2.3. Надати підтвердження вимог п.п.5 ст.1 Рамкової угоди шляхом формування .pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main. 2.4 Надати довідку на виконання вимог пп17 п.9 Розділу 3 Додатку 1. 2.5. Надати інформацію щодо залучення/не залучення осіб для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
13.10.2025 16:34
Надати до
14.10.2025 16:34
Договір
UA-2025-09-30-011982-a-b1
Підписаний і діє
Номер
200
149 990 грн.
149 990 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Номенклатура
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій даху будівель КЗ ЛОР "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25556649

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЛИТВИНЮК"
Повна назва
ПП "ЛИТВИНЮК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43894243

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000030
Дата створення проекту
28.10.2025 12:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 15:21
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.10.2025 №243 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.10.2025 №243. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-30-011982-a, 30.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 15:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному закладу Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-30-011982-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
31.10.2025 12:42
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 12:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
346 761 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380509134914
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
346 761 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380509134914
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності