Показати схожі тендери

Закупівля Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) від Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-011803-a
Id Tender df3f3d30da4b493ba46167ff25f13052
План UA-P-2025-09-30-014108-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.09.2025 21:46
Остання зміна 28.11.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
308 132.01 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 21:45 до 12.10.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 21:45
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 21:45
до 09.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:45
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 16:54
до 29.10.2025 00:00
Період уточнень
з 30.09.2025 21:45 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 21:45 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:45
Основні параметри
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
308 132.01 грн.
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Назва предмета закупівлі
Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Примітки
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
308 132.01 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3081,32
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 000
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:22
Закінчення аукціону
13.10.2025 14:45
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 10 (штуки)
Стілець чорний; штабельований; 470 х 520 х 470/810 мм, ІSО LS 17; (маса=0,001)
Опис предмета закупівлі
Стілець чорний; штабельований; 470 х 520 х 470/810 мм, ІSО LS 17; (маса=0,001)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, вул. Сергія Слісаренка, 30
Дата постачання по
01.12.2025 21:01
Позиція : №2 288 (штуки)
Стілець чорний; штабельований; 430 х 520 х 460/820 мм, Майстер TM AMF; (маса=0,001)
Опис предмета закупівлі
Стілець чорний; штабельований; 430 х 520 х 460/820 мм, Майстер TM AMF; (маса=0,001)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
288
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, вул. Сергія Слісаренка, 30
Дата постачання по
01.12.2025 21:01
Позиція : №3 6 (штуки)
Лава без спинки, 1200 х 300 х 460 мм; ( маса=0,01)
Опис предмета закупівлі
Лава без спинки, 1200 х 300 х 460 мм; ( маса=0,01)
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, вул. Сергія Слісаренка, 30
Дата постачання по
01.12.2025 21:01
Позиція : №4 2 (штуки)
Стілець напівм'який (шкірозамінник), 500х450х850/460 мм; ( маса=0,006)
Опис предмета закупівлі
Стілець напівм'який (шкірозамінник), 500х450х850/460 мм; ( маса=0,006)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, вул. Сергія Слісаренка, 30
Дата постачання по
01.12.2025 21:01
Позиція : №5 6 (штуки)
Стілець «Ріо», металевий каркас, тканина/шкірзамінник, 380х380х450мм, (М) 339, Гамаюн; ( маса=0,005)
Опис предмета закупівлі
Стілець «Ріо», металевий каркас, тканина/шкірзамінник, 380х380х450мм, (М) 339, Гамаюн; ( маса=0,005)
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, вул. Сергія Слісаренка, 30
Дата постачання по
01.12.2025 21:01
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем (Замовником) по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника (Учасника) після підписання Сторонами видаткової накладної та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІМЧУК ГАННА ІГОРІВНА"
Пропозиція:
308 130.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сидорова Олена Сергіївна
Пропозиція:
305 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 14:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
30.09.2025 21:47
-
30.09.2025 20:56
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кірсік Анна Вадимівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kirsik Anna Vadymivna
Електронна пошта
Телефон
+380569554061
Факс
+380569554061
Замовник
ЄДРПОУ
34827358
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
Повна назва
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
Поштовий індекс
51931
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янське
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 16:54 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:45 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
20.10.2025 16:54
Повідомлення про рішення
20.10.2025 16:52
-
13.10.2025 14:46
Витяг з ЄДР
13.10.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 20:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 20:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога до ФОП Сидорова Олена Сергіївна від 16.10.2025 року UA-2025-09-30-011803-a А) відповідно до пункту 29 Розділу «Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 7 до тендерної документації на Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) встановлено, що «У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.» Учасником на виконання зазначеної вимоги надано: 1. Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії. Даний Витяг завантажено в електронну систему закупівель та підписано кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання начальником управління Погорєловою О.П. 2. Довіреність № 387 про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (начальника управління Погорєлову О.П.). Дана Довіреність завантажено в електронну систему закупівель та підписана кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання начальником управління Погорєловою О.П. 3. Довідка з банку в якій зазначено, що кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Дана Довідка завантажена в електронну систему закупівель та підписана кваліфікованим електронним підписом особи начальником відділення Терещенко О.А. Підписання перелічених вище документів не відповідає вимозі пункту 29 Розділу «Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 7 до тендерної документації та відсутній документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+», який підписаний кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії. Витяг повинен бути підписаний кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. 2. Довіреність № 387 про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (начальника управління Погорєлову О.П.). Довіреність повинна бути підписана кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+», який підписаний кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. Уповноважена особа ____________ Анна КІРСІК
Створено
16.10.2025 15:58
Надати до
17.10.2025 15:58
Період вимог/скарг з 23.10.2025 23:36 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 16:54 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 23:36
Довідка НАЗК
23.10.2025 23:36
Повідомлення про рішення
20.10.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 20:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 20:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога до ФОП "СІМЧУК ГАННА ІГОРІВНА" від 21.10.2025 року UA-2025-09-30-011803-a А) відповідно до пункту 29 Розділу «Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 7 до тендерної документації на Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) встановлено, що «У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.» Учасником на виконання зазначеної вимоги надано: 1. Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії. Даний Витяг завантажено в електронну систему закупівель та підписано кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання начальником управління Погорєловою О.П. 2. Довіреність № 387 про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (начальника управління Погорєлову О.П.). Дана Довіреність завантажено в електронну систему закупівель та підписана кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання начальником управління Погорєловою О.П. 3. Рішення №33-25/FC/KRGZ 01-18up, про кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+». Дане рішення завантажено в електронну систему закупівель але не підписано кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку Підписання перелічених вище документів не відповідає вимозі пункту 29 Розділу «Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 7 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії. Витяг повинен бути підписаний кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. 2. Довіреність № 387 про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (начальника управління Погорєлову О.П.). Довіреність повинна бути підписана кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. 3. Рішення №33-25/FC/KRGZ 01-18up, про кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА+», який підписаний кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку. Б) відповідно до пункту 28 Розділу «Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 7 до тендерної документації на Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) встановлено, що «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 000 гривень (чотири тисячі гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації.» Учасником надано тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії № 1408/2025/ДнОД-МСБ-Г від 10.10.2025 року. У пункті 1 «Інформація щодо тендерної документації» електронної банківської гарантії ВІДСУТНЄ посилання на документ, з якого виникають базові відносини (Зі змінами затвердженими рішенням Уповноваженої особи департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради №263 від «07» 10. 2025 року). Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: зміни до електронної банківської гарантії № 1408/2025/ДнОД-МСБ-Г від 10.10.2025 року. У пункті 1 абзацу «Інформація щодо тендерної документації» електронної банківської гарантії також зазначити посилання на документ, з якого виникають базові відносини (Зі змінами затвердженими рішенням Уповноваженої особи департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради №263 від «07» 10. 2025 року). В) відповідно до пункту 26 Розділу «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 7 до тендерної документації на Придбання стільців (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) встановлено, що «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів).» Учасником надано аналогічний договір та довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № 24 від 07.10.2025 року. В довідці відсутня інформація про період виконання договору. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: оновлену довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № 24 від 07.10.2025 року, в якій також зазначено інформацію про період виконання договору. Уповноважена особа ____________ Анна КІРСІК
Створено
21.10.2025 14:42
Надати до
22.10.2025 14:42
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 11:25 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 11:25 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 11:27
Витяг з ЄДР
28.11.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
308 132.01 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 11:00
Замовник:
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Контактний телефон:
+380569554061
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
308 132.01 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 11:00
Замовник:
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Контактний телефон:
+380569554061
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності