Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-011604-a
Id Tender 24158ddeff6f4c5b8dffdf4c2f114cda
План UA-P-2025-09-30-013856-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 19:18
Остання зміна 23.10.2025 08:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 570 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 19:18 до 08.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 19:18
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 19:18
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00
до 14.10.2025 08:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 08:20
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 08:20
до 23.10.2025 08:39
Період уточнень
з 30.09.2025 19:18 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 19:18 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00 до 14.10.2025 08:20
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00 до 14.10.2025 08:20
Основні параметри
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
48 570 грн.
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
48 570 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
242,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е у тому числі: ТО 40 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру вологовідділювача; - заміна фільтру паливного (сепаратор); - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру паливного тонкої очистки; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Пропозиція:
48 564.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 19:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
30.09.2025 19:18
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2025 19:18
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карастильова Віра Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
380507046793
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 14.10.2025 08:20 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 10:00 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 35244815) визнати переможцем процедури “відкриті торги” за предметом закупівлі “Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання”, та прийняти рішення про намір укласти з ним договір, згідно із Законом та Особливостями. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 35244815), протягом одного дня з дня його ухвалення.
Документи кваліфікації
14.10.2025 08:20
Довідка НАЗК
14.10.2025 08:19
Повідомлення про рішення
08.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 19:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 19:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 35244815) відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: Згідно абзацу 2 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”, розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації", зокрема, "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації". За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" (ЄДРПОУ 35244815) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 4 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним); У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У разі якщо Учасник не є об’єднанням учасників, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це» На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: інформаційна довідка, що Учасник не є об’єднанням учасників (вих.№1811/1 від 07.10.2025), але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку з інформацією що Учасник не є об’єднанням учасників оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень. 2. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 9 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «у разі залучення співвиконавця (співвиконавців), учасник у складі в тендерній пропозиції надає довідку в довільній формі, в якій зазначено повне найменування та місце знаходження та їх код згідно з ЄДРПОУ, щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як співвиконавця(ів) до виконання послуг, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі його підписання). У разі якщо Учасник не планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до виконання послуг, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про це» На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: гарантійний лист, що Учасник не планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до виконання послуг (вих.№1810/1 від 07.10.2025), але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку з інформацією що Учасник не планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до виконання послуг оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень. 3. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 9 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «інформація в довільній формі про станцію(-ї) технічного обслуговування (далі – СТО), її адресу(и) розташування, яка повинна знаходитись на території Дніпропетровської області/Харківської області (на підконтрольній Україні території)» На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: інформаційна довідка, про станцію технічного обслуговування Учасника, її адресу розташування, яка знаходиться на території Харківської області (на підконтрольній Україні території) (вих.№1815/1 від 07.10.2025), але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію в довільній формі про станцію технічного обслуговування (далі – СТО), її адресу розташування, яка знаходиться у Харківській області (на підконтрольній Україні території) оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень. 4. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 11 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «Гарантійний лист про те, що вартість послуг з технічного обслуговування транспортного засобу включає в себе вартість оригінальних запасних частин і матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі». На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: гарантійний лист, про те, що вартість послуг з технічного обслуговування транспортного засобу включає в себе вартість оригінальних запасних частин і матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі (вих.№1814/1 від 07.10.2025), але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист про те, що вартість послуг з технічного обслуговування транспортного засобу включає в себе вартість оригінальних запасних частин і матеріалів, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень. 5. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 15 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або інформація про наявність у Учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом». На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: лист роз’яснення (вих.№1812/1 від 07.10.2025), про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом, але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист роз’яснення, про те, що отримання дозволу/ліцензії на провадження виду господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі, не передбачено законом оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень. 6. Згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 17 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «довідка в довільній формі про те, що у Учасника відсутні невиконані зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, Учасником, у складі тендерної пропозиції надано документ «довідки та листи учасника.pdf», а саме: інформаційна довідка, (вих.№1813/1 від 07.10.2025) про те, що у Учасника відсутні невиконані зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, але в даному документі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи учасника закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідка, про те, що у Учасника відсутні невиконані зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору оформлену належним чином, згідно вищезазначених зауважень.
Створено
13.10.2025 08:10
Надати до
14.10.2025 08:10
Договір
UA-2025-09-30-011604-a-b1
Підписаний і діє
Номер
107
48 564.6 грн.
40 470.5 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е у тому числі: ТО 40 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру вологовідділювача; - заміна фільтру паливного (сепаратор); - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру паливного тонкої очистки; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Номенклатура
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу IVECO AD380T48W H, р.н. АН409Е у тому числі: ТО 40 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру вологовідділювача; - заміна фільтру паливного (сепаратор); - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру паливного тонкої очистки; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588642

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35244815

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 08:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 570 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507046793
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
48 570 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507046793
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності