Показати схожі тендери

Закупівля Тренувальні мішені спеціального призначення від Військова частина А0216.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-30-011402-a
Id Tender 2285d9b036bf4f1dbc35048884b476af
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 18:31
Остання зміна 28.10.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 062 783.86 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.10.2025 00:00 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 18:29
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:03
до 16.10.2025 17:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.10.2025 20:37
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 17:10
до 28.10.2025 10:42
Період уточнень
з 30.09.2025 18:29 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:03 до 16.10.2025 17:10
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:03 до 16.10.2025 17:10
Основні параметри
Тренувальні мішені спеціального призначення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 062 783.86 грн.
Тренувальні мішені спеціального призначення
Назва предмета закупівлі
Тренувальні мішені спеціального призначення
Очікувана вартість
2 062 783.86 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10313,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 15:28
Закінчення аукціону
10.10.2025 16:03
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 50 (штуки)
Мішень "Гравітаційний Поппер" спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень "Гравітаційний Поппер" спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Мішень "Комбат" спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень "Комбат" спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 41 (штуки)
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=600 мм) спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=600 мм) спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 41 (штуки)
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=1000 мм) спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=1000 мм) спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 42 (штуки)
Мішень-гонг ? 200 мм спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень-гонг ? 200 мм спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 42 (штуки)
Мішень-гонг №4Б спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень-гонг №4Б спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 42 (штуки)
Мішень-гонг ? 100 мм спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень-гонг ? 100 мм спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 41 (штуки)
Мішень "Грудна фігура" 500*500 спеціального призначення на підставці
Опис предмета закупівлі
Мішень "Грудна фігура" 500*500 спеціального призначення на підставці
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №9 41 (штуки)
Мішень-гонг №4В спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Мішень-гонг №4В спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №10 192 (штуки)
Гачок для підвішування мішеней-гонгів для броньованих підставок спеціального призначення
Опис предмета закупівлі
Гачок для підвішування мішеней-гонгів для броньованих підставок спеціального призначення
Код ДК 021:2015
35210000-9 - Тренувальні мішені
Кількість
192
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Велмет"
Пропозиція:
1 482 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН МІТАЛ"
Пропозиція:
1 198 000 грн.
Учасник:
ТОВ Ферро Макс Протект
Пропозиція:
1 197 900 грн.
Учасник:
ТОВ Група Сателіт
Пропозиція:
1 481 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 15:28
Документи закупівлі
30.09.2025 18:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
30.09.2025 18:29
Критерії прийнятності
30.09.2025 18:29
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.09.2025 18:29
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Медяник
Електронна пошта
Телефон
+380930138431
Замовник
ЄДРПОУ
26622472
Повна назва
Військова частина А0216
Поштовий індекс
67625
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський р-н, с. Дачне
Адреса
вул. Польова, 51
Кваліфікація
Лот № 1 Тренувальні мішені спеціального призначення
Період вимог/скарг з 12.10.2025 20:37 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 16:03 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.10.2025 20:37
Повідомлення про рішення
12.10.2025 20:36
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:42 по 17.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.10.2025 20:37 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:42
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.10.2025 17:10 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:42 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
16.10.2025 17:10
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-09-30-011402-a-b1
Підписаний і діє
Номер
91
1 481 000 грн.
1 234 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
26.10.2025
Строк дії договору з
26.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Мішень "Гравітаційний Поппер" спеціального призначення
Номенклатура
Мішень "Гравітаційний Поппер" спеціального призначення
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Мішень "Комбат" спеціального призначення
Номенклатура
Мішень "Комбат" спеціального призначення
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
41 (штуки)
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=600 мм) спеціального призначення
Номенклатура
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=600 мм) спеціального призначення
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
41 (штуки)
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=1000 мм) спеціального призначення
Номенклатура
Підставка броньована для підвішування мішеней-гонгів (h=1000 мм) спеціального призначення
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
42 (штуки)
Мішень-гонг ? 200 мм спеціального призначення
Номенклатура
Мішень-гонг ? 200 мм спеціального призначення
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
42 (штуки)
Мішень-гонг №4Б спеціального призначення
Номенклатура
Мішень-гонг №4Б спеціального призначення
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
42 (штуки)
Мішень-гонг ? 100 мм спеціального призначення
Номенклатура
Мішень-гонг ? 100 мм спеціального призначення
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
41 (штуки)
Мішень "Грудна фігура" 500*500 спеціального призначення на підставці
Номенклатура
Мішень "Грудна фігура" 500*500 спеціального призначення на підставці
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
41 (штуки)
Мішень-гонг №4В спеціального призначення
Номенклатура
Мішень-гонг №4В спеціального призначення
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
192 (штуки)
Гачок для підвішування мішеней-гонгів для броньованих підставок спеціального призначення
Номенклатура
Гачок для підвішування мішеней-гонгів для броньованих підставок спеціального призначення
Кількість
192
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А0216
Повна назва
Військова частина А0216
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26622472

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Група Сателіт
Повна назва
ТОВ Група Сателіт
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35861868

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 10:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000029
Дата створення проекту
27.10.2025 14:07
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 16:12
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2025-09-30-011402-a 30.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 16:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
28.10.2025 17:09
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 17:10
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН МІТАЛ» (далі – ТОВ «СЕВЕН МІТАЛ») відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та нерозміщення відповідно до абзацу 6 пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), повідомлення з вимогою виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі його пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, щодо надання зазначеним учасником у складі пропозиції листа у довільний формі із зазначенням гарантійного строку запропонованого товару та вимог до його змісту, яка може бути усунена зазначеним учасником відповідно до абзаців 6 та 7 пункту 8 Особливостей № 1275, оскільки виправлення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником спрощеної закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що учасником закупівлі ТОВ «СЕВЕН МІТАЛ» у складі пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі надано файл «Додаток 2 Технічні характеристики.pdf», в якому наявна інформація щодо гарантійного строку на запропонований до постачання учасником товар. 2. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю товару за державні кошти від 26.10.2025 № 91 із зазначенням обсягів поставок та сум оплат. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
31.10.2025 16:42
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 16:42
-
Відповідь
Пояснення
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-30-011402-a. 2. Предмет закупівлі: Тренувальні мішені спеціального призначення за кодом ДК 021:2015 35210000-9 Тренувальні мішені. 3. Обґрунтування розміру бюджетних призначень. Кошти виділені на підставі річного кошторису та плану асигнувань доведеними розпорядником бюджетних коштів вищого рівня. КПКВ 2101020/6, КЕКВ 2260, код видатків 210, фонд бюджету – загальний. 4. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні характеристики предмета закупівлі визначено замовником враховуючи досвід використання аналогічних мішеней під час навчання особового складу військової частини А0216. Такі мішені відрізняються високою твердістю та ударною в’язкістю, здатні витримувати значну кількість ударів без деформації, є довговічними та надійними для регулярної стрільби, а також при потраплянні кулі створюють чіткий звуковий сигнал, що полегшує навчальний процес. Колір «Хакі» обумовлений особливостями використання мішеней в польових умовах. Тож технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері закупівель. 5. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості відбувалось на підставі наданих суб’єктами господарювання комерційних пропозицій, а також за договорами опублікованими в електронній системі закупівель. Для визначення очікуваної вартості суб'єктам господарювання було направлено листи-запити для надання комерційних пропозицій: 1. ТОВ “ВЕЛМЕТ”, [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10603; 2. ТОВ “Група Сателіт”, [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10604; 3. ТОВ “НВП «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ»”, [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10605; 4. ТОВ “ПАРТНЕР-ВС”, [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10606; 5. ТОВ “Техприлад”, [email protected], [email protected], [email protected] 16.09.2025 вих. 182/10607; 6. ТОВ «ТРЕЙДИНГ ЕНД ПРОДАКШН» [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10608; 7. ТОВ “Ферро Макс Протект”, [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10609; 8. ФОП Ковортня Кіра Сергіївна [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10610; 9. ФОП Сігал Сніжана Володимирівна [email protected], 16.09.2025 вих. 182/10611; 10. ФОП Марціновська Оксана Вікторівна [email protected] 16.09.2025 вих. 182/10613; 11. ТОВ “МеталТехноСервіс”, [email protected], 19.09.2025 вих. 182/10739. Відповіді отримані від чотирьох суб’єктів господарювання: 1. ТОВ “Техприлад”, [email protected], [email protected], [email protected] 24.09.2025 вх. 4273/181; 2. ТОВ “Група Сателіт”, [email protected], 24.09.2025 вх. 4274/181; 3. ТОВ “Ферро Макс Протект”, [email protected], 24.09.2025 вх. 4275/181; 4. ТОВ “ПАРТНЕР-ВС”, [email protected], 25.09.2025 вх. 4320/181. Розрахунок очікуваної вартості наведений у Додатку 1 до пояснень.пояснення
Рішеня
31.10.2025 23:13
Замовник
Відповідь
Пояснення
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-30-011402-a. 2. Предмет закупівлі: Тренувальні мішені спеціального призначення за кодом ДК 021:2015 35210000-9 Тренувальні мішені. 3. Щодо обґрунтування рішення щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЕН МІТАЛ» (далі – ТОВ «СЕВЕН МІТАЛ») відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та нерозміщення відповідно до абзацу 6 пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275). Відповідно до пункту 4, розділу ДОКУМЕНТИ, які вимагаються від Учасника на підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником вимагалось надання учасником листа у довільний формі із зазначенням гарантійного строку запропонованого Учасником Товару. В листі необхідно було зазначити порядок здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її у використання, а саме: - порядок звернення у випадку виявлення несправностей товару; - перелік сервісних центрів або адресу за якою здійснюється гарантійне обслуговування; - термін здійснення безоплатного ремонту; - термін гарантійної заміни товару. Отже, замовником вимагалось не лише підтвердження гарантійного терміну, а й інша інформація передбачена вищезазначеним пунктом Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Такий порядок вимагається замовником, оскільки під час експлуатації товару може бути виявлено недоліки, які виникли з вини виробника протягом встановленого гарантійного строку, що включає зобов’язання виробника/постачальника безкоштовно ремонтувати товар або ж здійснювати гарантійну заміну товару. Учасник не надав лист відповідно до пункту 4, розділу ДОКУМЕНТИ, які вимагаються від Учасника на підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178). Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки лист, що вимагався замовником відповідно до пункту 4, розділу ДОКУМЕНТИ, які вимагаються від Учасника на підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано ТОВ «СЕВЕН МІТАЛ», а отже відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, така інформація не підлягає виправленню відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей №1275. Таким чином, пропозиція ТОВ «СЕВЕН МІТАЛ» була відхилена на підставі частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Щодо стану виконання договору про закупівлю товару за державні кошти від 26.10.2025 № 91 із зазначенням обсягів поставок та сум оплат. Відповідно до пункту 5.3 Договору №91 від 26.10.2025 року (далі – Договір), поставка (передача) Товару Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки (п. 5.1 та 5.2 цього Договору) до “30” листопада 2025 року. Станом на 05.11. 2025 року Товар не поставлено до військової частини А0216. Відповідно до пункту 4.1 Договору, розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. Оскільки Товар, станом на 05.11.2025 не поставлено – розрахунки Замовника з Постачальником не проводились.
Рішеня
05.11.2025 20:48
Замовник
Документи повідомлення
05.11.2025 20:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 062 783.86 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0216
Контактний телефон:
+380930138431
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 062 783.86 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0216
Контактний телефон:
+380930138431
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності