Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів) від Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-011176-a
Id Tender 1c711e4f5392448c84446a2281663dc2
План UA-P-2025-09-30-012367-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 17:49
Остання зміна 30.10.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 17:48 до 08.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 17:48
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 17:48
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 01:00
до 22.10.2025 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 14:12
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 14:12
до 30.10.2025 16:38
Період уточнень
з 30.09.2025 17:48 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 17:48 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 01:00 до 22.10.2025 14:12
Період кваліфікації
з 08.10.2025 01:00 до 22.10.2025 14:12
Основні параметри
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 122
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОГУРЦОВА ІННА ЄВГЕНІЇВНА"
Пропозиція:
288 658.81 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Федотова
Електронна пошта
Телефон
+380567209381
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44017322
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Михайла Грушевського, буд. 70
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Період вимог/скарг з 22.10.2025 14:12 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 01:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 14:13
Довідка НАЗК
22.10.2025 14:12
Повідомлення про рішення
15.10.2025 12:33
Електроний протокол про продовження строку
08.10.2025 03:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 12:31
Дата кінця розгляду
06.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ пункту 2 (Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) підпунктів 2.1 та 2.3 таблиці Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «2.1. Інформаційна довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (послуг), вказаних в технічному завданні (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі) за наведеною формою «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «2.3. Обов’язкова наявність у учасника: - різноробочих - не менше 2 (двох) працівників;» У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «довідка працівники.pdf» вих. №604 від 02.10.2025, в якому зазначено неповну кількість працівників, які обов’язково вимагалися, а також Учасником змінено форму довідки, що відмінно від встановленої замовником форми. Учаснику надати вищезазначену довідку згідно пп. 2.1 та урахувати підпункти 2.2, 2.3, 2.4 Додатку 3 до тендерної документації. 2) Відповідно до ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ пункту 1 (Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) підпункту 1.4 таблиці Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «1.4. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції підтверджуючі щодо права власності (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію інвентаризаційного опису необоротних активів або копію (оригінал) бухгалтерської довідки (для учасників юридичних осіб)) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/ користування/ експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок інструкцій з експлуатації, або накладних. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р., у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору.» У складі тендерної пропозиції на підтвердження довідки про наявність матеріально-технічної бази учасником надано договори оренди транспортних засобів, в яких зазначені дані про транспортні засоби не у відповідності до технічних паспортів. Учаснику надати належним чином оформлені договори оренди транспортних засобів. 3) Відповідно до ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ пункту 1 (Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) підпункту 1.1 таблиці Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) за наведеною формою: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг». У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл «довідка про мтб та технології.pdf» вих.№602 від 02.10.2025, де Учасником було не в повному обсязі зазначено інформацію яка вимагалась у підпунктах 1.1, 1.3, 1.5 Додатку 3 до Тендерної документації. Учаснику надати довідку, враховуючи підпункти 1.1, 1.3, 1.5 Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
20.10.2025 17:27
Надати до
21.10.2025 17:27
Договір
UA-2025-09-30-011176-a-a1
Підписаний і діє
Номер
158
288 658.81 грн.
288 658.81 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Номенклатура
Поточний ремонт елементів благоустрою в зоні відпочинку, розташованої за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 122, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44017322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОГУРЦОВА ІННА ЄВГЕНІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ОГУРЦОВА ІННА ЄВГЕНІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2334602647

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності