Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи від ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-011024-a
Id Tender b86d26712d5f43c68a41b7bdeae2b6ac
План UA-P-2025-09-30-013225-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.09.2025 17:32
Остання зміна 10.11.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 050 646.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 17:32 до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 17:32
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 17:32
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:21
до 06.11.2025 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 12:09
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.11.2025 13:08
-
Період уточнень
з 30.09.2025 17:32 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 17:32 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:21 до 06.11.2025 13:08
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:21 до 06.11.2025 13:08
Основні параметри
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 050 646.4 грн.
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 050 646.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10253,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 15:58
Закінчення аукціону
15.10.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65069, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Марсельська, 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
30.09.2025 17:32
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРУГЛОВ ВЯЧЕСЛАВ ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
1 999 745 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК "ІНТЕРБУД""
Пропозиція:
1 995 874.94 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 15:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 17:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2025 17:32
Критерії прийнятності
30.09.2025 17:32
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
30.09.2025 17:32
-
30.09.2025 17:32
-
30.09.2025 17:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зезик Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380487502365
Замовник
ЄДРПОУ
26303235
Повна назва
ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65025
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
просп. Князя Володимира Великого, 106
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 05.11.2025 12:09 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 16:21 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник виправив не всі невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме не надав акт обстеження з зазначенням виявлених недоліків та пошкоджень за підписом учасника закупівлі та представника керівництва організації, яка надає послугу з управління житловим будинком та 3 світлини об’єкта. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
05.11.2025 12:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.11.2025 16:33
documentType.award.deviationReport
22.10.2025 08:37
Електроний протокол про продовження строку
15.10.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 17:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового аналізу документів, наданих учасником, та значним обсягом документів для перевірки виникла обґрунтована необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
22.10.2025 08:36
Дата кінця розгляду
13.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Розділ І Додатка 1 п. 1.1 Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази 1. До довідки надаються: - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів оренди/надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги в довідці про наявність необхідного обладнання № з/п №4 – не має підтвердження залученої орендованої техніки. п. 1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не має підтвердження про трудові угоди працівників, які надані в довідці під №№ з/п 5,6,9,11,12,13,14,15,17. п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: (Аналогічним вважається виконаний/завершений договір з капітального ремонту за видами робот, які вказані в Додатку 2). Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги надано скановану копію договору «Капітальний ремонт приймального відділення КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня». Даним договором не передбачено проведення капітального ремонту за видами робіт, які вказані в Додатку 2 (ремонт покрівлі). п. 2. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Учасником не надана ця інформація. Розділ ІІ Додатка 1 Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, мати посилання на закупівлю, та мати реєстраційний номер і дату. Учасником у складі тендерної пропозиції в довідках відсуне посилання на закупівлю. п. 17. Акт обстеження технічного стану об’єкту: Капітальний ремонт житлового фонду: (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи з обов’язковим зазначенням виявлених недоліків та пошкоджень за підписом учасника закупівлі та представника керівництва організації, яка надає послугу з управління житловим будинком. До Акту обов’язково додається, як підтвердження обстеження, 3 світлини об’єкта (одна ззовні з № будинку (об’єкта будівництва, споруди) та мінімум дві безпосередньо з місця виконання робіт). Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги надано акт обстеження без зазначення недоліків та пошкоджень, підпис представника керівництва організації, яка надає послугу з управління житловим будинком відсутній, не надано жодної світлини об’єкта. 2) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Учасник повинен надати: - підтвердження залученої орендованої техніки; - підтвердження про трудові угоди працівників, які надані в довідці під №№ з/п 5,6,9,11,12,13,14,15,17; - акт обстеження з зазначенням виявлені недоліки та пошкодження за підписом учасника закупівлі та представника керівництва організації, яка надає послугу з управління житловим будинком та 3 світлини об’єкта.; - довідка в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, не мають посилання на закупівлю.
Створено
03.11.2025 16:32
Надати до
04.11.2025 16:32
Період вимог/скарг з 06.11.2025 13:08 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 12:09 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника
Документи кваліфікації
06.11.2025 13:08
Довідка НАЗК
06.11.2025 13:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-30-011024-a-a1
Очікує підписання
1 999 745 грн.
1 999 745 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Капітальний ремонт (роботи з усунення аварії в житловому фонді): роботи з ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, 26, код ДК 021: 2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26303235

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КРУГЛОВ ВЯЧЕСЛАВ ПЕТРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КРУГЛОВ ВЯЧЕСЛАВ ПЕТРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2696900818

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 050 646.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380487502365
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 050 646.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 00:00
Замовник:
ПЕРЕСИПСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380487502365
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності