Показати схожі тендери

Закупівля Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-010830-a
Id Tender 6a06c5300ba24a19ba5771354280eb62
План UA-P-2025-09-30-013091-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 17:15
Остання зміна 20.10.2025 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 299 354 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 17:15 до 08.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 17:15
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 17:15
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 18:00
до 13.10.2025 14:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 14:34
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 14:34
до 20.10.2025 14:32
Період уточнень
з 30.09.2025 17:15 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 17:15 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 18:00 до 13.10.2025 14:34
Період кваліфікації
з 08.10.2025 18:00 до 13.10.2025 14:34
Основні параметри
Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 299 354 грн.
Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу
Назва предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу
Очікувана вартість
1 299 354 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6497,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38-а
Дата постачання по
20.12.2025 17:18
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38-а
Дата постачання по
20.12.2025 17:18
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38-а
Дата постачання по
20.12.2025 17:18
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект меблів для лекційного класу
Опис предмета закупівлі
Комплект меблів для лекційного класу
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38-а
Дата постачання по
20.12.2025 17:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
Пропозиція:
1 299 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 17:15
Оголошення про проведення закупівлі
30.09.2025 17:14
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сивопляс Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385542242
Факс
+380385542242
Замовник
ЄДРПОУ
41822250
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
31000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Красилів
Адреса
ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу
Період вимог/скарг з 13.10.2025 14:34 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 18:00 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 14:34
Довідка НАЗК
13.10.2025 14:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.10.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-30-010830-a-c1
Підписаний і діє
Номер
610
1 299 000 грн.
1 299 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект меблів для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету фізики
Номенклатура
Комплект меблів для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для кабінету біології
Номенклатура
Комплект меблів для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект меблів для лекційного класу
Номенклатура
Комплект меблів для лекційного класу
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41822250

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45369026

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.10.2025 14:32
Повідомлення про договір
20.10.2025 13:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-21-000015
Дата створення проекту
21.10.2025 14:42
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.10.2025 14:57
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 16:48
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2025 № 74-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 21.10.2025 № 74-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 5 UA-2025-09-30-010830-a 30.09.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2025 00:00
Документи рішення
21.10.2025 14:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 №149, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 13.10.2025 №152, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.10.2025, договір від 20.10.2025 №610 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 29.10.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю, укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 16:48
Документи висновку
29.10.2025 16:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-010830-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.10.2025 10:26
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
24.10.2025 10:27
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України 2025-10-24 10:26:37 по предмету закупівлі «(Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу)» ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-09-30-010830-a, ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, повідомляє наступне: 1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товару «(Комплект меблів для кабінету хімії; Комплект меблів для кабінету фізики; Комплект меблів для кабінету біології; Комплект меблів для лекційного класу)» ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, UA-2025-09-30-010830-aФахівцем з публічних закупівель використовувалася методика, передбачена Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована Фахівцем з публічних закупівель, яка провела моніторинг цін на аналогічні товари шляхом аналізу цінових пропозицій учасників ринку, а також Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо. На підтвердження аналізу цінових пропозицій надаємо Вам комерційні пропозиції, що надані за запитом Замовника: - комерційна пропозиція від ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ»– на 2 арк.; - комерційна пропозиція від Підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»– на 3 арк. та комерційна пропозиція від ТОВ «РОЗКОМ» – на 1 арк. Закупівля здійснюється відповідно до виділених асигнувань з Державного бюджету України на 2025 рік на засадах співфінансування за місцевим бюджетом (80/20), передбачених на забезпечення закладів освіти обладнанням для навчальних кабінетів у рамках реалізації реформи «Нова українська школа», у рамках реалізації Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility». Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України. Закупівля здійснюється за рахунок коштів, виділених для реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році». Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом – «Цей крок співфінансується Союзом – UkraineFacility» згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility». Закупівля здійснюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» від 31.12.2024р. №1554. Відповідає концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020р. №574 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України, зокрема ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ EN 1729-1:2022 (EN 1729-1:2015, IDT) «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» тощо. 2. Інформація щодо оприлюднення на власному веб-сайті. На нашому офіційному сайті розміщеноінформацію щодо закупівлі таїї очікуваної вартості. Покликання на розділ із закупівлями на сайті замовника: https://voms-kras.pp.ua/publichni-zakupivli.html
Рішеня
29.10.2025 10:11
Замовник
Документи повідомлення
29.10.2025 10:11
-
29.10.2025 10:11
-
29.10.2025 10:11
-
29.10.2025 10:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 299 354 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380385542242
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 299 354 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380385542242
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності