Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції від ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-009002-a
Id Tender 56cb1c5d56f246d2891ae83b646ca35a
План UA-P-2025-09-30-010704-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.09.2025 15:48
Остання зміна 19.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
219 480 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 15:47 до 08.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 15:47
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 15:47
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00
до 13.10.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 11:03
до 19.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.10.2025 11:03
-
Період уточнень
з 30.09.2025 15:47 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 15:47 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00 до 13.10.2025 11:03
Період кваліфікації
з 08.10.2025 10:00 до 13.10.2025 11:03
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
219 480 грн.
Код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Очікувана вартість
219 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1097,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка
Код ДК 021:2015
79823000-9 - Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Кількість
1 500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Алчевських, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Замовником, за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань на реєстраційному рахунку Замовника, з урахуванням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Пропозиція:
98 910 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Бондаренко
Електронна пошта
Телефон
+380963791007
Сайт:
http://btu.kharkov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44234755
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Алчевських, будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення студентських квитків державного зразка); відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:03 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 10:00 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Згідно з нормами абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому необхідно виконати обов`язок у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей: відхилити тендерну пропозицію ТОВ Регіональний центр “Студсервіс”
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію; 2) інформацією про спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей; 3) документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі); 4) документами, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; 5) іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.6. пункту 5 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ “Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства”, відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*. * Замовник перевіряє інформацію щодо учасника згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376 (зі змінами). У складі тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс” відсутній гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації, що прямо вимагалося пунктом 5.6 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією та невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, у строк, визначений Особливостями: НЕОБХІДНО завантажити в електронну систему закупівель у строк до 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги: Гарантійний лист, складений у довільній формі, про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації, відповідно до вимог пункту 5.6 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
10.10.2025 11:51
Надати до
11.10.2025 11:51
Торги не відбулися
Очікувана вартість
219 480 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
+380963791007
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
219 480 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
+380963791007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності