Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозицій Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» виявлено невідповідності поданих документів вимогам Тендерної документації.
Відповідно до рішення тендерного комітету, з метою підтвердження відповідності учасника торгів вимогам Тендерної документації, просимо надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації повідомлення про усунення невідповідностей, шляхом завантаження на електронному майданчику системи Прозорро (https://prozorro.gov.ua):
1) баланс станом на 31 грудня 2024 року, відповідно до вимоги п. 5 розділ ІІІ Тендерної документації;
2) звіт про фінансові результати за 2024 рік, відповідно до вимоги п. 6 розділ ІІІ Тендерної документації.
Також, на підставі п.3 розділу 5 Тендерної документації, з метою спрощення розгляду та оцінки тендерної пропозиції, просимо надати Банку наступну інформацію:
- Документ (довідку, витяг, Форму 1 ДФ тощо) виданий компетентним державним органом (Державна податкова служба України, Пенсійний фонд України тощо), що містить інформацію про кількість працівників Учасника станом на вересень – жовтень 2025 року, а саме не менше 4 (чотирьох осіб) згідно з вимогами п. 5.2. розділу ІІІ Тендерної документації;
- Пояснення щодо того, яким чином (якими силами та засобами) Учасник гарантує виконання ним умови п. 12.5 Проєкту договору на закупівлю (Додаток № 5 Тендерної документації): «Постачальник забезпечує здійснення гарантійних зобов’язань щодо Обладнання власними сервісними центрами, або сервісними центрами, які представляють інтереси Постачальника (та/або виробника Обладнання) на договірній основі, або уповноваженими Виробником Обладнання сервісними центрами», з урахуванням місць поставки Обладнання по Установах Покупця згідно з Додатком 3 до Проєкту договору.