Закупівля ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) від Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний не менш як до 31.12.2025р.).
На підтвердження належного санітарного стану виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, учасник має надати:
- результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2024 або 2025 р.
1.2. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують можливість надання послуг згідно цієї процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин (*автомобілів не менше двох) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
*У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, які перебувають в трудових відносинах з учасником, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття/суміщення на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень:
1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, всіх зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
2.2. Необхідно надати наказ про прийняття/суміщення на роботу технолога або трудову книжку.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками *аналогічних договорів у довільній формі, а також:
- оригінал договору про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці (не менше одного).
- лист відгук (позитивний) про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці.
*Аналогічним вважається договір щодо послуг аналогічними предмету закупівлі. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)'.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Згідно з пунктом 1 таблиці 1 додатка 2 до документації у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). *У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Скаржник отримує транспортні послуги за договором з ФОП Конюшок А., який не є нотаріально посвідченим, оскільки законодавством не вимагає нотаріально посвідчувати договори про надання транспортних послуг, тим більше укладені між підприємцями. У свою чергу ФОП Конюшок А. не є власником автомобілів – це автомобілі найманих працівників-водіїв, що використовуються відповідно до посадових інструкцій водія зі своїм авто.
Таким чином, скаржник використовує залучені автомобілі, що належать фізичним особам, однак не на підставі якихось нотаріально посвідчених догорів. Однак оскаржувана вимога документації вимагає надати саме нотаріально посвідчений договір, якщо власник ТЗ фізична особа – і це дискримінує скаржника, який таких договорів немає і отримати не може, оскільки взагалі не має прямих відносин з власниками авто.
Згідно з чинним законодавством нотаріальне посвідчення обов’язкове лише для договорів оренди автомобіля у фізичної особи, однак скаржник таких договорів не укладав.
Окрім того, документацією вимагається надати також документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником автомобілів, однак договором з перевізником (що додається) не передбачено саме передачу авто, а отже і надати такі документи скаржник не зможе, що може стати підставою для відхилення пропозиції скаржника.
Також документацією вимагається: «у свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Скаржник надає техпаспорти (свідоцтва) на два автомобілі:
Ford Transit – спеціалізований вантажний;
Ford Transit Connect – вантажний.
Таким чином, у техпаспорті на авто Ford Transit Connect вказано, що він є «вантажний», але не «загальний вантажний». Як наслідок через формульну відсутність одного слова в техпаспорті замовник зможе дискваліфікувати пропозицію скаржника, що є дискримінаційним.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаружвані умови з документації.
Докази:
- Договір перевезень
- Посадові інструкції водіїв зі своїм авто
- Техпаспорти на авто
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаружвані умови з документації.
1. Що стосується пункту першого поданої скарги (Дискримінаційна вимога про надання нотаріально засвідченого договору, що стосується надання послуг перевезення.)
Відповідно до скарги в цій частині пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД, приведено у відповідність та внесено зміни.
Розбіжності в адресах надання послуг, вказані у документації та в оголошенні про закупівлю, що позбавляють можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації
В оголошенні про закупівлю вказано місце поставки послуг: 01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А.
Однак в додатку 3 до документації вказано іншу адресу: Місце надання послуг (адреса): 01103 м.Київ вул Професора Підвисоцького 4-Б.
А в пункті 4.3 розділу 1 документації вказано, що місце надання послуг: м. Київ, вул. Професора Підвисоцького 4Б, Обсяг: згідно Додатку № 3 до Тендерної документації.
При цьому відповідно до пункту 11 додатка 3 до документації готова їжа має бути доставлена до об’єкту (приміщення) Замовника не пізніше ніж через одну годину з моменту приготування страв.
Таким чином, в оголошенні та в документації вказано різні адреси надання послуг, і скаржник не може знати, яка з них є вірною. Невизначеність адреси поставки послуг унеможливлює для скаржника спланувати свою логістику та сформувати пропозицію саме відповідно до умов документації, що дискримінує скаржника.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: чітко та однозначно вказати місце поставки послуг – однакове в оголошенні та в документації.
Докази:
- Оголошення про закупівлю (адреса вказана – будинок 4А);
- Додаток 3 до документації (адреса вказана – будинок 4Б);
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: чітко та однозначно вказати місце поставки послуг – однакове в оголошенні та в документації.
2. Що стосується пунктів другої та третьої поданої скарги (Розбіжності в адресах надання послуг, вказані у документації та в оголошенні про закупівлю, що позбавляють можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації та Об’єднаний раціон для дітей до року і нормотрофіків суперечить наказу МОЗ № 931, правилам оподаткування ПДВ і позбавляє можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації)
Розбіжності в оголошенні виправлено, Раціони розділено окремо діти до року та нормотрофіки (супроводжуючі)
Об’єднаний раціон для дітей до року і нормотрофіків суперечить наказу МОЗ № 931, правилам оподаткування ПДВ і позбавляє можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації
відповідно до додатка 3 до документації виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів замовника щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід полуденок і вечерю «готової їжі» високої якості за двотижневим меню відповідно до найменування (номеру) раціону, які визначені ти самим додатком та включають, зокрема таку позицію:
Раціон Орієнтована кількість ліжко-днів
- До року + нормотрофіки 50
У додатках 3.1 і 3.2. до документації також міститься примірне меню, згідно з яким в одну позицію об’єднано їжу для дітей до 1 року та для дорослих-норомтрофіків. Згідно з пунктом 2 додатка 3 до документації Двотижневе меню з 4-х разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Замовлення послуг здійснюється Замовником щоденно. Приклад примірного меню додається окремо Додаток 3.1 та Додаток 3.2.
Згідно з пунктом 3.1. проєкту договору (додаток 4 до документації) ціна цього Договору становить ____ без ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755- VI.
Згідно з пунктом 4 додатка 3 до документації ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним чотирьох разовим харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки.
Таким чином, замовник оголосив закупівлю БЕЗ ПДВ, має намір укласти договір саме без ПДВ.
Однак, умови застосування згаданої пільги з ПДВ регламентовані Порядком надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 818 від 05.09.2012 (далі – Порядок № 818).
Згідно з абзацом 1 пункту 4 Порядку № 818 від оподаткування податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я у межах затверджених норм харчування в грамах, а громадян, для яких не встановлено таких норм, - у межах визначеної грошової норми витрат на харчування.
Тобто, пільга з ПДВ надається лише у разі, якщо харчування пацієнтів відбувається в межах затверджених норм в грамах. А якщо таких норм нема – то в межах конкретно визначеної максимальної вартості раціону.
Норми харчування в грамах для пацієнтів-нормотрофіків визначені у згаданому вище наказі Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (далі – Наказ МОЗМ№ 931), на який замовник посилається у пункті 2 додатка 3 до документації, а саме – в таблиці 1 «НОРМИ харчування на одного хворого на день у загальних відділеннях (терапевтичні, хірургічні відділення)» додатка 2 до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я (пункт 1.3).
Однак норми харчування для дітей до року ЖОДНИМ АКТОМ ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ЗАТВЕРДЖЕНІ, і в згаданому Наказі МОЗ № 921 їх також немає – в цьому наказі норми харчування в грамах стартують для дітей від 1 року.
Таким чином, для застосування пільги з ПДВ для пацієнтів-нормотрофіків потрібно дотриматися саме норм харчування в грамах, однак для застосування пільги з ПДВ для дітей до 1 року – потрібно дотриматися визначеної грошової норми витрат на харчування.
Згідно з пунктом 5 Порядку № 818 розмір денної грошової норми витрат на харчування визначається з урахуванням потреби у раціональному харчуванні та санітарно-гігієнічних вимог, але не може перевищувати більш як у 1,4 раза суми, що визначається шляхом ділення розміру установленого прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць на кількість днів у відповідному місяці.
Тобто, у жовтні 2025 р. ця сума становить: 2920 грн *1,4 / 31 день = 131,87 грн. Однак щомісяця сума може змінюватися.
Якщо замовник об’єднує в 1 позицію нормотрофіків (для яких існують норми в грамах) і дітей до року (для яких немає норм в грамах, а натомість існує гранична грошова норма витрат), то скаржник позбавлений можливості надати тендерну пропозицію саме відповідно до законодавства та тендерної документації, адже без чіткого відокремлення кількості та вартості харчування дітей до року скаржник не вправі подати пропозицію саме без ПДВ, як це вимагається згідно з документацією, що є дискримінаційним відносно скаржника. При цьому скаржник є платником ПДВ, тобто повинен нараховувати ПДВ на свої послуги в усіх випадках, якщо немає відповідних пільг.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: визначити окремо кількість раціонів для дітей до року, які замовник бажає придбати.
Докази:
- Постанова Кабміну № 818 від 05.09.2012 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (встановлює умови надання пільги з ПДВ)
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (визначені норми в грамах лише для нормотрофіків)
- проєкт договору – додаток 4 до документації (укладається без ПДВ)
- витяг з реєстру платників ПДВ - про реєстрацію скаржника як платника ПДВ
- Постанова Кабміну № 818 від 05.09.2012 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (встановлює умови надання пільги з ПДВ)
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (визначені норми в грамах лише для нормотрофіків)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: визначити окремо кількість раціонів для дітей до року, які замовник бажає придбати.
2. Що стосується пунктів другої та третьої поданої скарги (Розбіжності в адресах надання послуг, вказані у документації та в оголошенні про закупівлю, що позбавляють можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації та Об’єднаний раціон для дітей до року і нормотрофіків суперечить наказу МОЗ № 931, правилам оподаткування ПДВ і позбавляє можливості скаржника підготувати пропозицію саме відповідно до умов документації)
Розбіжності в оголошенні виправлено, Раціони розділено окремо діти до року та нормотрофіки (супроводжуючі)
відповідно до додатка 3 до документації виконавець послуг повинен забезпечити для пацієнтів замовника щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід, полуденок і вечерю «готової їжі» високої якості за двотижневим меню відповідно до найменування (номеру) раціону. Згідно з пунктом 2 додатка 3 до документації двотижневе меню з 4-х разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Замовлення послуг здійснюється Замовником щоденно. Приклад примірного меню додається окремо Додаток 3.1 та Додаток 3.2.
Разом з тим меню, наведене окремо в Додатку 3.1 та Додатку 3.2 документації не містить на полуденок для дітей до року жодної страви, тобто це меню є триразовим, а не чотириразовим. Сама по собі наявність рядка з назвою «полуденок», якщо в цьому рядку абсолютно пусто, не узгоджується з вимогою до учасника «забезпечити для пацієнтів замовника щоденне приготування та постачання (доставку) на сніданок, обід, полуденок і вечерю «готової їжі» високої якості». При цьому в документації не міститься інформації про те, що учасники вправі відступити від меню, наведеного в документації.
Таким чином, скаржнику не зрозуміло, яке саме меню для дітей до року треба запропонувати у тендерній пропозиції: з полуденком (як це вимагається в додатку 3 до документації) чи без полуденка згідно з меню самого замовника в додатках 3.1 і 3.2 документації. Як наслідок, скаржник позбавлений можливості сформувати пропозицію саме відповідно до умов документації.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: визначити чітко кількість прийомів їжі для дітей до року.
Докази:
- додаток 3 до документації (вимагають для всіх полуденки)
- додаток 3.1. до документації (у дітей до року полуденки пусті)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: визначити чітко кількість прийомів їжі для дітей до року.
4. Стосовно п’ятої скарги ( Дискримінаційна вимога надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022, складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності)
Вказаний пункт скарги опрацьовано та внесено відповідні зміни
Дискримінаційна вимога надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022, складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності
Згідно з пунктом 19 документації вимагається надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022, складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.
Однак, у меню, що є додатками 3.1 і 3.2 до документації, наявні лише 2 позиції хліба – хліб пшеничний та хліб житній, жодних інших «хлібопродуктів чи хлібобулочної продукції» в меню немає.
Скаржник має протокол випробувань на хліб житній і хліб пшеничний на відповідність ДСТУ 9188:2022. Однак, замовник вимагає протокол на якесь невизначене коло «хлібопродуктів чи хлібобулочної продукції», яке не становить предмет замовлення і взагалі не стосується предмета закупівлі. Відповідно скаржник не має іншого протоколу з таким широким предметом дослідження невідомого кола продукції, що дозволить замовнику відхилити пропозицію скаржника. Відтак зазначена умова дискримінує скаржника.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану умову з документації.
Докази:
- Протокол досліджень хліба житнього і пшеничного на відповідність ДСТУ 9188:2022
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану умову з документації.
5. Що стосується пункту шостого поданої скарги (Дискримінаційна умова надати дослідження страв з риби (результат має бути виданий учаснику у 2025 році), відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015)5. Що стосується пункту шостого поданої скарги (Дискримінаційна умова надати дослідження страв з риби (результат має бути виданий учаснику у 2025 році), відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015)5. Що стосується пункту шостого поданої скарги (Дискримінаційна умова надати дослідження страв з риби (результат має бути виданий учаснику у 2025 році), відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015)
4. Стосовно п’ятої скарги ( Дискримінаційна вимога надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022, складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності)
Вказаний пункт скарги опрацьовано та внесено відповідні зміни.
Згідно з пунктом 20 додатка 3 до документації вимагається надати сертифікат/протокол випробувань мікробіологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, риби, овочів, яєць (щонайменше по одній страві) (результат має бути виданий учаснику у 2025 році ), відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015, який підтверджує відсутність у досліджуваних стравах БГКП та сальмонели, складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.
Скаржник регулярно приводить дослідження, відповідні документи додаються. Скражник має запитувані дослідження з відповідним предметом, виконані у 2025 р. щодо страв з яловичини, курячого філе, овочів, яєць, однак щодо риби такі дослідження провадились у 2024 р. (документ в додатку). Дослідження, виконані у 2024 також цілком і повністю підтверджують якість продукції Скаржник. Відтак вимога замовника надати дослідження, зокрема щодо риби, виконані саме у 2025 р., дискримінують скаржника.
Окрім того, замовник вимагає надати саме «сертифікат/протокол випробувань мікробіологічного дослідження», у той час як дослідження скаржника поіменовані як «Результат санітарно-мікробіологічного дослідження». Формальна відмінність у назві призведе до відхилення пропозиції скаржника, хоча скаржник спроможний надавати замовнику послуги належної якості.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану вимогу з документації.
Додаток:
- Результати досліджень за 2024 і 2025 роки
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану вимогу з документації.
5. Що стосується пункту шостого поданої скарги (Дискримінаційна умова надати дослідження страв з риби (результат має бути виданий учаснику у 2025 році), відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015)
Дискримінаційна умова надати протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, виконаного акредитованою лабораторією (надати чинний атестат про акредитацію) у 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Згідно з пунктом 21 вимагається надати протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, виконаного акредитованою лабораторією (надати чинний атестат про акредитацію) у 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Скаржник проводив дослідження води в атестованій лабораторії у 2025 році, однак у протоколі дослідження не вказано, що це протокол саме щорічного дослідження. Відтак через формальну невідповідність назви досліджень замовник матиме підстави відхилити пропозицію скаржника.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану вимогу з документації.
Докази:
- протокол досліджень води
- атестат про акредитацію лабораторії
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: виключити оскаржувану вимогу з документації.
6. Щодо скарги пункту сьомого (Дискримінаційна умова надати протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, виконаного акредитованою лабораторією (надати чинний атестат про акредитацію) у 2025 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».)
Оскаржувану вимогу стосовно вищезазначеного пункту скарги приведено у відповідність.
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Тема:
дискримінаційна умова про нотаріальне посвідчення договору
Зміст:
шановний замовику, згідно з умовами ТД вимагається:
"у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений "
Тобто, ви вимагаєте нотаріально посвідчити будь-який договір, що стосуєтсья використання авто фізичної особи. Однак згідно з ЦКУ така вимога може сотсуватися лише договоірв оренди автомобіля за участі фізичної особи і не може стосуватися договору про надання послуг перевезення.
Просимо виключити відверто дискримінаційну вимогу, наприклад: установити чітко, що вимога про нотаріальне посвідчення стосується виключно договорів оренди авто, укладених з фізичними особами. У протилежному випадку буде подано скаргу до АМКУ
Дата оприлюднення звернення:
03.10.2025 14:50
Корегування будуть внесені
Дата оприлюднення відповіді:
07.10.2025 08:19
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
800 000
грн.
Період подання пропозицій
до
18.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)