Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) від Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-008522-a
Id Tender cb6a64cc70d64ec2a6395b17f48215c2
План UA-P-2025-09-30-010527-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.09.2025 15:30
Остання зміна 11.12.2025 08:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 15:30 до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 15:30
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 15:30
до 18.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.10.2025 11:41
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 09:49
до 23.11.2025 00:00
Період уточнень
з 30.09.2025 15:30 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 15:30 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 11:41
Основні параметри
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
800 000 грн.
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 11:18
Закінчення аукціону
21.10.2025 11:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
6 540
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Пропозиція:
745 683 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Пропозиція:
794 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 11:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.10.2025 12:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Проект договору
30.09.2025 15:29
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Скасування
11.12.2025 08:50
Відсутність потреби
11.12.2025 08:51
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445299594
Замовник
ЄДРПОУ
25680639
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Kiyivska miska klinichna likarnya №12» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Kiyivska miska klinichna likarnya №12» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Період вимог/скарг з 29.10.2025 09:49 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 11:41 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Положеннями пункту 13 додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів, з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок та вечеря), із зазначенням виходу та ціни кожної страви, для раціонів 1-10 років . Приклади меню наведені в Додатку 3.1 та Додатку 3.2. Запропоновані учасником страви меню харчування для раціонів 1-10 років повинні бути розроблені (розраховані) з урахуванням вимог до калорійності встановлених Міністерством охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні. Положеннями пункту 14 додатку 3 тендерної документації, у складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п. 13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико- хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис. Таблицею 2 Додатку 2 до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, визначено норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та відділеннях, зокрема, енергетичну цінність ккал. для вікових груп (років) 1-3; 3-6; 7-10; 11-14; 15-18, що становлять значення від 1651 ккал. до 3274 ккал. На підтвердження відповідності Учасником, зокрема, було надано один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів, з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок та вечеря), із зазначенням виходу та ціни кожної страви, для раціонів 1-10 років. Також, учасником було надано технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню, які, зокрема, містять відомості про енергетична цінність (ккал) запропонованих страв меню. Разом з тим, згідно проведених розрахунків страв запропонованого меню, учасником запропоновано значно нижчий показник калорійності ніж встановлюється Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931. Згідно наданого учасником меню та технологічних карток, калорійність становить (для прикладу понеділок): 947,64 ккал. (1-3 років) (при нормі 1651ккал) 1060,95 ккал. (4-6років) (при нормі 2200,2 ккал) 1157,09 ккал. (10 -6років) (при нормі 2806,6 ккал) За таких умов, запропоноване Переможцем примірне меню, зокрема, для раціонів 1-10 років не відповідає наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931, зокрема, в частині Норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та відділеннях. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Частиною другою статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота) За таких умов, в наданих документах тендерної пропозиції Учасника є розбіжності, що впливають на змість поданої ним тендерної пропозиції. Також, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до положень абзацу першого пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД" по процедурі закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)., закупівля № UA-2025-09-30-008522-a на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення у порядку, передбаченому Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
29.10.2025 09:48
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.10.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.11.2025 10:05 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 09:49 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.11.2025 10:05
Довідка НАЗК
17.11.2025 10:05
Повідомлення про рішення
29.10.2025 09:49
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 16:55 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445299594
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445299594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності