Показати схожі тендери

Закупівля (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) –Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-008319-a
Id Tender 3862bba778fb442891b7243c12c1129f
План UA-P-2025-09-30-008768-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.09.2025 16:32
Остання зміна 17.12.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
492 094 105 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 16:25 до 22.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 16:25
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 16:25
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:34
до 08.12.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 16:48
до 14.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.12.2025 15:47
-
Період уточнень
з 30.09.2025 16:25 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 16:25 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:34 до 08.12.2025 15:47
Період кваліфікації
з 30.10.2025 12:34 до 08.12.2025 15:47
Основні параметри
(ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) –Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
492 094 105 грн.
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Назва предмета закупівлі
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Очікувана вартість
492 094 105 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4920941,05
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 460 470.5
Аукціон
Cтарт аукціону
30.10.2025 12:11
Закінчення аукціону
30.10.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
(ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) –Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Код IAД
M-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право згідно належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, на строк не більше 3 місяців. Розмір і строк попередньої оплати можуть бути змінені на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів та визначаються додатковими угодами.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі “Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт” (форма №КБ-2в(УПВ)) і “Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат” (форма №КБ-3), складених Підрядником у відповідності з положеннями чинних стандартів з ціноутворення, та підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
459 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
AzVirt MMC
Пропозиція:
459 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.10.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.09.2025 16:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Будз Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
0342722215
Замовник
ЄДРПОУ
25825434
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Є.Петрушевича, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Період вимог/скарг з 11.11.2025 16:48 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 12:34 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
11.11.2025 16:47
Повідомлення про рішення
07.11.2025 15:35
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.11.2025 10:44
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.11.2025 10:42
Дата кінця розгляду
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Розділу VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації, Учасником - AzVirt MMC надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії №6124-25, проте згідно вимог Тендерної документації Учасник мав надати електронну банківську гарантію. Забезпечення тендерної пропозиції надане учасником не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, вимогам та умовам до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), а саме: у тексті гарантії невірно зазначено інформації щодо назви предмета закупівлі, та відсутнє «Затверджено КЕП», а також в електронній гарантії в п.4 невірно зазначено: «відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання». 2. Згідно Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасником - AzVirt MMC надано накази (розпорядження), які містять інформацію, яка викладена іншою мовою, ніж визначено Замовником у тендерній документації, без перекладу українською мовою. 3. В Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», згідно Таблиці №2.1 Учасником - AzVirt MMC надано Інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів) від 21.10.2025 вих.№7/2025, в якій вказано, що аналогічними договорами є Договір №09-ХТУ/21 від 06.05.2021 року будівельно – монтажні роботи за проектом будівництва автомобільної дороги «Фузулі-Гадрут», та Договір №AZV-11-26/20 від 26.11.2020 року будівельно – монтажні роботи за проектом будівництва автомобільної дороги «Ділянка 34 км-51 км дороги Ахмедбейлі-Фузулі-Шуша». Із змісту даних договорів, наданих як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, вбачається що вони подані не у повному обсязі, а мають додатки, які не додані Учасником. Пунктом 6.1.1. договорів встановлено, що підрядник зобов’язується виконати роботи в узгоджених цінах і строках відповідно до договору та передати їх замовнику. Відповідно до п. 11.1. зазначених договорів, тривалість виконання робіт за договором – 24 місяці. Згідно до актів остаточного прийому-передачі робіт: - від 02.08.2023 року – роботи проводились у період з 01.06.2021 року до 27.07.2023 року - від 10.08.2025 року - роботи проводились у період з 26.11.2020 року до 10.08.2025 року. Тобто виконання робіт проводилось у строки, що перевищують строки визначені п. 11.1. договорів. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не надано додаткових угод щодо внесення змін до п. 11.1 договорів, або щодо продовження строків виконання робіт. Учасником також не надано додатків до договору №AZV-11-26/20 від 26.11.2020 року, якими узгоджено ціни, види та обсяги робіт, які повинні бути виконанні за цим договором. Також, в п.10. 1 Договору №09-ХТУ/21 від 06.05.2021 року зазначено «загальна вартість ……..і сплачується на підставі документів, поданих «Підрядником» (проміжні платіжні сертифікати, рахунки, акти тощо)», отже умовами Договору передбачено формування проміжних сертифікатів, рахунків, актів на підставі яких проводилися взаєморозрахунки. В п.10.3 Договору зазначено «Подальші проміжні платежі здійснюються на підставі актів виконаних робіт, підписаних «Замовником» та «Підрядником». В п.10. 1 Договору №AZV-11-26/20 від 26.11.2020 року зазначено платежі за договором здійснюватимуться у порядку та розмірі, визначеному Замовником, на підставі документів, поданих Підрядником (проміжні платіжні акти, рахунки-фактури, акти, інші документи)», отже умовами Договору передбачено формування проміжних платіжних актів, рахунків-фактур, актів на підставі яких проводилися взаєморозрахунки. В п.10.3 Договору зазначено «Решта суми вартості договору буде сплачена частинами шляхом переказу не пізніше 30 банківських днів після підписання Замовником та Підрядником платіжних актів, складених за фактично виконані роботи». Отже, за умовами Договору передбачено – оплата здійснюється по актам виконаних робіт, платіжних актів, складених за фактично виконані роботи (аналогом Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідок про вартість (форми КБ-2в, КБ-3)), скан-копії яких не надані Учасником. А вимогами п.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору скан-копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконано за межами України, і якщо найменування видів робіт відрізняється від тих що зазначені у тендерній документації, але при цьому такі види робіт є еквівалентними за своєю суттю, технологією виконанням та обсягом, учасник має право надати еквівалентні види робіт. У такому випадку до документів додається лист-пояснення із відповідним обґрунтуванням еквівалентності робіт, завіреним підписом та печаткою (за наявності), та нотаріально засвідчений переклад договору та всіх додатків до нього українською мовою, порівняльну таблицю з детальним співставленням назв, обсягів та змісту робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника - AzVirt MMC відсутній лист-пояснення із відповідним обґрунтуванням еквівалентності робіт, завіреним підписом керівника та печаткою (за наявності). 4. В Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником - AzVirt MMC у складі тендерної пропозиції надано довідку, що містить перелік техніки, яка не відповідає вимогам Додатку №1 Таблиці №3.2 мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів. В Таблиці 3.1. Учасником надано інформацію зазначену не у відповідності до вимог Тендерної документації: немає опису в стовпчику 5 "власний" чи “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо, згідно вимог Замовника. Порівняльна таблиця невідповідностей: № з/п Назва відповідної техніки Учасника вимога Замовника Невідповідність 1 2 3 4 1. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ АВТОПІДЙОМ НИК VOLVO FLCL42R Автогідропідіймачі, висота підйому до 28 м Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- висоту підйому до 28 м 2. Екскаватор колісний NEUSON 6502 WD Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 0,5м3 Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- об’єм ковша до 0,5м3 3. Екскаватор колісний NEUSON 9503WD Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 1,0м3 Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- об’єм ковша до 1,0м3 4. Автогрейдер VOLVO G930 Автогрейдери середнього типу Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- середнього типу автогрейдера 5. Загальний вантажний бортовий MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- вантажопідйомність до 10 т 6. Загальний вантажний бортовий MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- вантажопідйомність до 10 т 7. DAF FAD CF 85. 410 спеціалізований вантажний самоскид Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність від 15 т 8. DAF FAD CF 85. 410 спеціалізований вантажний самоскид Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність від 15 т 9. DAF FAD CF 85. 410 спеціалізований вантажний самоскид Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- вантажопідйомність від 15 т 10. Каток «HAMM» HD- 140VV Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 13 т 11. Kaток «Hamm» GRW-15 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, масою 16 т 12. Коток дорожній HAMM HD14VV Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т 13. Коток дорожний HAMM DV40VV Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т 14. Каток Hamm 3516 Котки дорожні самохідні грунтові, маса 19 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного грунтового, масою 19 т 15. Бетонозмішувальна/грунтозмішувальна установка ELKOMIX-120 Quick Master Установки для приготування сумішей з кам`яних матеріалів, оброблених цементом Не надано і документально не підтверджено вимогу замовника щодо установки (Інвентарна картка обліку основних засобів не відповідає договору №2-П від 10.10.2025р вказаного учасником) 16. Агрегат для забивки паль TURCHI 300/F Машина для встановлення стовпчиків огородження Не надано і документально не підтверджено вимогу замовника щодо машини 17. Бульдозер Komatsu D85EX-15 Бульдозери, потужність не менше79 кВт (108к.с) Не вказано і не підтверджено потужність не менше79 кВт (108к.с) 18. Бульдозер Komatsu D85EX-15EO Бульдозери, потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) Не вказано і не підтверджено потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) 19. MAN TGX 26.440 вантажний-спеціальний цистерна-автогудронатор Автогудронатори, місткість до 10000 л Не вказано і не підтверджено місткість до 10000 л 20. Спеціальний вантажний- спеціальний підмітально- прибиральна-С МАЗ 533702 Машини поливально-мийні, місткість не менше 6000л Не вказано і не підтверджено місткість не менше 6000л Поливомийне та щіточне обладнання машини комбінованої дорожньої МКД-33-03.11 5. Згідно Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Розділу V. ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: Учасником - AzVirt MMC не надано рішення/листа де зазначено, що Учасник має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або - лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку). 6.Документи подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції скановані не з оригіналів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування, як вимагається у Тендерній документації. Подані Учасником копії документів не містять власноручний підпис уповноваженої на засвідчення особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади такої особи та не містить надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ І. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну Довідку згідно форми Таблиці №1.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад: Назва Кількість, люд. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 Виконавець робіт 2 Майстер 4 Інженер з охорони праці 1 Інженер з кошторисної роботи aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу 1 Лаборант 1 • розрахункова кількість дорожніх робітників повинна бути не меншою за 45 людей. • розрахункова кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в розрахунку щодо транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та обладнання, але не меншою за 10 людей. Таблиця №1.1 № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада Освіта Кваліфікація (спеціальність) Досвід роботи за фахом, роки Інформація, зазначена у Дoвiдцi, має бути підтверджена скан-копіями документів, завіреними учасником: - скан-копія наказу про призначення на посаду (наказу про сумісництво) та/aбo цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; та/aбo інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці. 2.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 2.1. Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) Таблиця №2.1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № та дата укладання договору Предмет договору Ціна договору Вартість виконання договору Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 Всього 0,00 0,00 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів); - скан-копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/ате Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних (ключових) видів робіт згідно Таблиці №2.2. У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконано за межами України, і якщо найменування видів робіт відрізняється від тих що зазначені у тендерній документації, але при цьому такі види робіт є еквівалентними за своєю суттю, технологією виконанням та обсягом, учасник має право надати еквівалентні види робіт. У такому випадку до документів додається лист-пояснення із відповідним обґрунтуванням еквівалентності робіт, завіреним підписом керівника та печаткою (за наявності). Нотаріально засвідчений переклад договору та всіх додатків до нього українською мовою. Порівняльну таблицю з детальним співставленням назв, обсягів та змісту робіт. Таблиця №2.2 Основні (ключові) види робіт для виконання робіт № п/п Найменування Одиниця виміру Об'єм виконаних робіт (30% основних видів робіт) 1 Улаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші м2 4212 2 Улаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА м2 38020 3 Улаштування шару з МДХР м2 3075 4 Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші м2 3170 5 Стабілізація грунтової основи земляного полотна при використанні георешітки м2 808 6 Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю м2 13058 7 Приготування в установці сумішей з кам`яних матеріалів, оброблених цементом м3 934 8 Улаштування металевої бар`єрної огорожі мп 2229 Таблиця №2.3 Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт Найменування основної (ключової) роботи Дані з форми КБ-2в (або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) аналогічного договору Номер та дата договору Замовник робіт Назва договору Вид робіт з форми КБ-2в(або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) Номер пункту у формі КБ-2в(або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) Шифр/код роботи за формою КБ-2в (за наявності) Номер та дата акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в(або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) Оди-ниця виміру Кількість одиниць згідно форми КБ-2в(або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт) Всього обсяг основних (ключових) робіт (по кожній позиції Таблиці №2.2) __ (назва )________: 3.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. У разі якщо тендерна документація або специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вона повинна містити вираз «aбo еквівалент». Таблиця №3.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналеж-ності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 21. 22. Ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів та видів робіт. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 3.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт. Таблиця 3.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів № п/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Автогідропідіймачі, висота підйому до 28 м маш 1 2 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 25 т маш 1 3 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т маш 1 4 Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 0,5м3 маш 1 5 Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 1,0м3 маш 1 6 Асфальтоукладальники універсальні маш 1 7 Автогрейдери середнього типу маш 1 8 Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т маш 2 9 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т маш 3 10 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т маш 1 11 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т маш 1 12 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т маш 2 13 Котки дорожні самохідні грунтові, маса 19 т маш 1 14 Установки для приготування сумішей з кам`яних матеріалів, оброблених цементом установка 1 15 Розчинозмішувачі пересувні місткістю до 150л маш 1 16 Машина для встановлення стовпчиків огородження маш 1 17 Бульдозери, потужність не менше79 кВт (108к.с) маш 1 18 Бульдозери, потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) маш 1 19 Машини маркірувальні самохідні маш 1 20 Автогудронатори, місткість до 10000 л маш 1 21 Машини поливально-мийні, місткість не менше 6000л маш 1 В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: - Скан-копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, виконання робіт/надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк виконання робіт. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції учасником. Інформацією про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яку учасник підтверджує наступними документами: - довідкою в довільній формі про наявність власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі; - скан-копією свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 або іншого документу про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, виданого компетентним органом та чинного на дату його подання учасником. У випадку, наявності в учасника залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії, учасник додатково надає: - скан-копію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про залучення сторонньої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії. Такий договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк виконання робіт. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу за формою, наведеною в таблиці №3.3. Таблиця №3.3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (по типах та марках) Зазначення права власності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається залучений/право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) чи залучення на умовах договору поставки, тощо. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт/послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт/послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт; У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3.3 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці з Учасник надає: - скан-копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір виконання робіт/надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: (2 460 470,50 грн) 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами). *при оформленні банківської гарантії враховувати пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: * Надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. * Надати Накази (розпорядження) з перекладом українською мовою. *Учаснику надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(ів) з усіма додатками до договору (ів). Лист-пояснення із відповідним обґрунтуванням еквівалентності робіт, завіреним підписом керівника та печаткою (за наявності). * Надати довідку, що містить перелік техніки, яка відповідає вимогам Додатку №1 Таблиці №3.2. В Таблиці 3.1. Учаснику надати інформацію зазначену у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника з описом в стовпчику 5 "власний" чи “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо, згідно вимог Замовника. Заповнити вірно Таблицю №3.1 згідно порівняльної таблиці невідповідностей. * Надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або - лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку). *Документи що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції сканувати з оригіналів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування, копії документів мають містити власноручний підпис уповноваженої на засвідчення особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади такої особи з надписом «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
Створено
07.11.2025 15:34
Надати до
08.11.2025 15:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 16:48 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.11.2025 17:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.11.2025 16:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Розділу VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації, Учасником – ТОВ «ПБС» надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Зміни №1 до електронної банківської гарантії № 36016/44 від 14.10.2025р, проте забезпечення тендерної пропозиції надане учасником не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), а саме: у тексті гарантії невірно зазначено інформація щодо назви предмета закупівлі. 2. В Додатку №1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником - ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надано довідку № 07/10-01-а від 07.10.2025 року, що містить перелік техніки, який не відповідає вимогам Додатку №1 Таблиці №3.2 мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів, ніж визначено Замовником у тендерній документації. В Таблиці 3.1. Учасником надано інформацію зазначену не у відповідності до вимог Тендерної документації, згідно вимог Замовника. Порівняльна таблиця невідповідностей: № з/п Назва відповідної техніки Учасника Вимога Замовника Невідповідність 1 2 3 4 1. Навантажуча телескопічний Manitou MT 1740 Автогідропідіймачі, висота підйому до 28 м Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- висоту підйому до 28 м 2. СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОКРАН БІЛЬШЕ 20Т DEMAG AC435 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 25 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- вантажопідйомність не менше 25 т 3. СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОКРАН БІЛЬШЕ 20Т SCANIA P400 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- вантажопідйомність не менше 10 т 4. Екскаватор Caterpillar 308C Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 0,5м3 Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- об’єм ковша до 0,5м3 5. Екскаватор колісний Volvo EW160B Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 1,0м3 Не вказано і не підтверджено технічні характеристики- об’єм ковша до 1,0м3 6. ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ ДУБЛЬ КАБІНА MERCEDES-BENZ 208 Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність до 10 т 7. ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ (ДУБЛЬ КАБІНА) MERCEDES-BENZ 208 D Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність до 10 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність до 10 т 8. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ/ SPECIALIZED ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦ САМОСКИД/ DAF CF 85.410 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність від 15 т 9. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ/ SPECIALIZED ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦ САМОСКИД/ DAF CF 85.410 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність від 15 т 10. СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ/ SPECIALIZED ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦ САМОСКИД/ DAF CF 85.410 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики -вантажопідйомність від 15 т 11. Коток дорожній HAMM HD+ 80i VV Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т 12. Коток дорожній HAMM HD+ 80i VV-S Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т 13. Коток дорожній BOMAG BW219DH-4 Котки дорожні самохідні грунтові, маса 19 т Не вказано і не підтверджено технічні характеристики котка дорожнього самохідного грунтового, масою 19 т 14. Бульдозер Caterpillar D5N Бульдозери, потужність не менше79 кВт (108к.с) Не вказано і не підтверджено потужність не менше79 кВт (108к.с) 15. Бульдозер Komatsu D155A-5 Бульдозери, потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) Не вказано і не підтверджено потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) 16. ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ / FREIGHT – SPECIALI БІТУМОВОЗ – С SCANIA R410 Автогудронатори, місткість до 10000 л Не вказано і не підтверджено місткість до 10000 л 17. СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ-С МАЗ 5340С2 (МАШИНА ДОРОЖНЯ КОМБІНОВАНА ІЗ ЗМІННИМ УСТАТКУВАННЯМ МДКЗ-12-00) Машини поливально-мийні, місткість не менше 6000л Не вказано і не підтверджено місткість не менше 6000л Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 1 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ І. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 3.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. У разі якщо тендерна документація або специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вона повинна містити вираз «aбo еквівалент». Таблиця №3.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналеж-ності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 18. 19. Ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів та видів робіт. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 3.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт. Таблиця 3.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів № п/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Автогідропідіймачі, висота підйому до 28 м маш 1 2 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 25 т маш 1 3 Крани, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т маш 1 4 Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 0,5м3 маш 1 5 Екскаватори одноковшеві об’єм ковша до 1,0м3 маш 1 6 Асфальтоукладальники універсальні маш 1 7 Автогрейдери середнього типу маш 1 8 Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т маш 2 9 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність від 15 т маш 3 10 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т маш 1 11 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т маш 1 12 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т маш 2 13 Котки дорожні самохідні грунтові, маса 19 т маш 1 14 Установки для приготування сумішей з кам`яних матеріалів, оброблених цементом установка 1 15 Розчинозмішувачі пересувні місткістю до 150л маш 1 16 Машина для встановлення стовпчиків огородження маш 1 17 Бульдозери, потужність не менше79 кВт (108к.с) маш 1 18 Бульдозери, потужність не менше 132 кВт (180 к.с.) маш 1 19 Машини маркірувальні самохідні маш 1 20 Автогудронатори, місткість до 10000 л маш 1 21 Машини поливально-мийні, місткість не менше 6000л маш 1 В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: - Скан-копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, виконання робіт/надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк виконання робіт. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції учасником. Інформацією про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яку учасник підтверджує наступними документами: - довідкою в довільній формі про наявність власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі; - скан-копією свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 або іншого документу про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, виданого компетентним органом та чинного на дату його подання учасником. У випадку, наявності в учасника залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії, учасник додатково надає: - скан-копію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про залучення сторонньої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії. Такий договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк виконання робіт. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу за формою, наведеною в таблиці №3.3. Таблиця №3.3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (по типах та марках) Зазначення права власності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається залучений/право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) чи залучення на умовах договору поставки, тощо. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт/послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт/послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт; У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3.3 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці з Учасник надає: - скан-копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір виконання робіт/надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). VI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: (2 460 470,50 грн) 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами). *при оформленні банківської гарантії враховувати пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: * Учаснику надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії із зазначенням інформації щодо назви предмета закупівлі. * Учаснику надати довідку, що містить перелік техніки, яка відповідає вимогам Додатку №1 Таблиці №3.2. та заповнити Таблицю №3.1 згідно порівняльної таблиці невідповідностей.
Створено
13.11.2025 17:00
Надати до
14.11.2025 17:00
Період вимог/скарг з 08.12.2025 15:47 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:28 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 15:47
Довідка НАЗК
08.12.2025 15:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-09-30-008319-a-b1
Очікує підписання
459 499 000 грн.
459 499 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
(ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) –Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Номенклатура
(ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) –Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 - км 61+197, Івано-Франківська область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Код IAД
M-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю)

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25825434

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
AzVirt MMC
Повна назва
AzVirt MMC
Місцезнаходження
Азербайджанська Республіка
Реєстр
AZ-IVI
Код ЄДРПОУ
2000025721

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
492 094 105 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
0342722215
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
492 094 105 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
0342722215
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності