Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-007304-a
Id Tender 96eb4ae5c9bb4f58b54e8f7c8a98845e
План UA-P-2025-09-30-008515-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.09.2025 14:42
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
886 398 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 14:41 до 08.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 14:41
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 14:41
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:42
до 27.10.2025 16:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 10:25
до 02.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.10.2025 16:11
-
Період уточнень
з 30.09.2025 14:41 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 14:41 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:42 до 27.10.2025 16:11
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:42 до 27.10.2025 16:11
Основні параметри
Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
886 398 грн.
Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Примітки
Закупівля здійснюється замовником без поділу на лоти
Очікувана вартість
886 398 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8864,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:19
Закінчення аукціону
09.10.2025 11:42
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 (штуки)
Персональні комп’ютери в зборі
Опис предмета закупівлі
Персональні комп’ютери в зборі
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Ноутбуки
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після отримання Замовником Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленої підписаної видаткової накладної на поставку Товару.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
764 304 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
866 268 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бончук
Електронна пошта
Телефон
+380522320811
Сайт:
http://kr.consumer.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40342220
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Тараса Карпи, буд. 84
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:25 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:42 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
Учасником у складі тендерної пропозиції був поданий авторизаційний лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» (код ЄДРПОУ 45119322) (далі – Товариство) від 07.10.2025 за вих. № б/н про те, що воно має статус офіційного представника (партнера) компанії Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «АСБІС-УКРАЇНА» як офіційного дистриб’ютора продукції ASUS в Україні. Замовник звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю «Підприємство з іноземними інвестиціями «АСБІС-Україна» (далі – Товариство), як офіційного дистриб’ютора продукції ASUS в Україні, із запитом від 16 жовтня 2025 року № 01-1/4443/13 про підтвердження наданої Учасником інформації щодо статусу Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» як офіційного представника (партнера) ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «АСБІС-УКРАЇНА» продукції ASUS в Україні. У відповідь на вищезазначений запит Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство з іноземними інвестиціями «АСБІС-Україна» надало відповідь від 16 жовтня 2025 року № 792/01. Згідно з цим документом Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» (код ЄДРПОУ – 45119322) не є партнером ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «АСБІС-УКРАЇНА» та не має статусу офіційного представника даного Товариства. Крім того, жодна продукція Товариства не постачалась Товариству з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА», в тому числі продукція ASUS, а також будь-які договірні або партнерські відносини з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» із Товариством відсутні. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:25
Повідомлення про рішення
14.10.2025 13:29
Електроний протокол про продовження строку
09.10.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції в порядку, визначеному пунктом 42 Особливостей, з метою додаткової кваліфікаційної перевірки Учасника, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 13:28
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) щодо її відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно із пунктом 1 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації по процедурі: відкриті торги (у порядку, визначеному особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами) на закупівлю Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки (код за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (Протокольне рішення №112 від «30» вересня 2025 року) (у новій редакції, затвердженій Рішенням Уповноваженої особи Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області (Протокольне рішення №116 від «02» жовтня 2025 року)) на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист (довільної форми), виданий йому офіційним представництвом виробника товару в Україні, або дистриб’ютором товару що є предметом закупівлі, який підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів. Учасником у складі тендерної пропозицію був поданий гарантійний лист про надання інформаційного листа (довільної форми), виданого йому офіційним представництвом виробника товару в Україні, або дистриб’ютором товару що є предметом закупівлі, який підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів щодо товару Монітор Philips 24E2N1100LB/00 протягом 24 годин з моменту надання терміну на усунення невідповідностей. Наявність в Учасника процедури закупівлі інформаційного листа (довільної форми), виданого йому офіційним представництвом виробника товару в Україні, або дистриб’ютором товару що є предметом закупівлі, який підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів щодо товару Монітор Philips 24E2N1100LB/00 є суттєвим під час визначення результатів відкритих торгів. Враховуючи вищезазначене у складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі відсутній інформаційний лист (довільної форми), виданий йому офіційним представництвом виробника товару в Україні, або дистриб’ютором товару що є предметом закупівлі, який підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів щодо товару Монітор Philips 24E2N1100LB/00. ВИМОГА: Учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: інформаційного листа (довільної форми), виданого йому офіційним представництвом виробника товару в Україні, або дистриб’ютором товару що є предметом закупівлі, який підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів щодо товару Монітор Philips 24E2N1100LB/00.
Створено
16.10.2025 11:29
Надати до
17.10.2025 11:29
Період вимог/скарг з 27.10.2025 16:11 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 10:25 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасник не надав документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованого Товару «Монітор Philips 24E2N1100LB/00», а саме: декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 16.12.2015, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасник не надав документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованого Товару «Клавіатура A4Tech KR-750» та «Миша A4Tech n-500FS Silent Click», а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Зазначені вище невідповідності не підлягають усуненню в межах пункту 43 Особливостей, так як це відноситься до випадків відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції. Згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮДІТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42036301) не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме вимогам пункту 3 додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Назва предмету закупівлі: Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки (код за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» до Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі вищезазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:11
Повідомлення про рішення
20.10.2025 10:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
886 398 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522320811
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
886 398 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522320811
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності