Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів) від Головне управління ДПС у Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-006913-a
Id Tender 904191eff3574c39bdbb5acebc7f1732
План UA-P-2025-09-16-012131-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.09.2025 14:38
Остання зміна 26.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 005 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 14:38 до 10.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 14:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 14:38
до 07.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.10.2025 16:10
-
Період уточнень
з 30.09.2025 14:38 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 14:38 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 16:10
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
55 005 грн.
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
55 005 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
275,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 15:47
Закінчення аукціону
13.10.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заправка та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
139
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 14:30
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником за фактично надані послуги шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та отримання рахунку Виконавця. При цьому, у разі затримки бюджетного фінансування видатків Замовника, розрахунок здійснюється протягом 3-х банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т
Пропозиція:
30 805 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Руденко Євген Миколайович"
Пропозиція:
54 810 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2025 14:26
Тендерна документація
30.09.2025 14:26
Проект договору
30.09.2025 14:26
Тендерна документація
30.09.2025 14:26
Тендерна документація
30.09.2025 14:26
Тендерна документація
30.09.2025 14:26
Тендерна документація
Скасування
26.10.2025 00:00
Проаналізувавши умови тендерної документації, Замовником виявлена необхідність внесення змін до тендерної документації в частині опису предмета закупівлі та його технічних характеристик. Опис порушення. В Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» невірно зазначено вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та терміни надання послуг. Оскільки, порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлені на етапі кваліфікації учасників закупівлі, можливість усунути їх шляхом внесення змін до тендерної документації на даному етапі проведення процедури закупівлі відсутня. У зв’язку з неможливістю замовника виправити порушення законодавства під час проведення закупівлі, замовник повинен відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
15.10.2025 16:07
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:59
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кісельова Наталія Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380997975209
Замовник
ЄДРПОУ
43995469
Повна назва
Головне управління ДПС у Сумській області
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Іллінська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів)
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 16:10 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 14:26
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
13.10.2025 16:10
Надати до
15.10.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
55 005 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 12:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Сумській області
Контактний телефон:
+380997975209
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
55 005 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 12:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Сумській області
Контактний телефон:
+380997975209
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності