Показати схожі тендери

Закупівля Інтерактивні панелі, документ-камера від Хотинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-006252-a
Id Tender f27f8ed0267542cc98e0d41307500ae3
План UA-P-2025-09-30-007233-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 30.09.2025 13:56
Остання зміна 13.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
490 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 13:55 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 13:55
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 13:55
до 05.10.2025 00:00
Період уточнень
з 30.09.2025 13:55 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 13:55 до 05.10.2025 00:00
Основні параметри
Інтерактивні панелі, документ-камера
Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору; Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Оплата за поставлений товар проводиться протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). місце поставки: Опорний заклад загальної середньої освіти Хотинської міської ради – м. Хотин, вул. І.Франка,8а Термін поставки: до 25.12.2025р
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
490 000 грн.
Інтерактивні панелі, документ-камера
Назва предмета закупівлі
Інтерактивні панелі, документ-камера
Примітки
Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору; Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Оплата за поставлений товар проводиться протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). місце поставки: Опорний заклад загальної середньої освіти Хотинської міської ради – м. Хотин, вул. І.Франка,8а Термін поставки: до 25.12.2025р
Очікувана вартість
490 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Інтерактивні панелі
Опис предмета закупівлі
Інтерактивні панелі
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, 60000 Україна Чернівецька область м. Хотин вул. І.Франка,8а
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
документ-камера
Опис предмета закупівлі
документ-камера
Код ДК 021:2015
32321200-1 - Аудіовізуальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, 60000 Україна Чернівецька область м. Хотин вул. І.Франка,8а
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар проводиться протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Скасування
13.10.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час оголошення Закупівлі, в електронних полях не зазначені кваліфікаційні критерії Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
02.10.2025 10:48
-
02.10.2025 10:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Цвик
Електронна пошта
Телефон
+380680863774
Сайт:
http://khotyn.dosvit.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04062205
Повна назва
Хотинська міська рада
Поштовий індекс
60000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Хотин
Адреса
вул.Кобилянської О., 2 А
Торги відмінено
Очікувана вартість
490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Хотинська міська рада
Контактний телефон:
+380680863774
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Хотинська міська рада
Контактний телефон:
+380680863774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності