Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22 від ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-005957-a
Id Tender 401145ba2bd045f3928c48b5f13762e8
План UA-P-2025-09-30-007290-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 13:39
Остання зміна 28.11.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 605 610 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 13:39 до 15.10.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 13:39
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 13:39
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 07:00
до 29.10.2025 15:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 15:09
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 15:09
до 28.11.2025 10:36
Період уточнень
з 30.09.2025 13:39 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 13:39 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 07:00 до 29.10.2025 15:09
Період кваліфікації
з 15.10.2025 07:00 до 29.10.2025 15:09
Основні параметри
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 605 610 грн.
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Очікувана вартість
33 605 610 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
336056,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
168 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Відповідальність за правильність підготовки розрахунків за виконані роботи несе Підрядник.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Пропозиція:
33 599 639.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
03.10.2025 11:17
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2025 13:39
Тендерна документація
30.09.2025 13:39
Тендерна документація
30.09.2025 13:39
Тендерна документація
30.09.2025 13:39
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.09.2025 13:39
Проект договору
30.09.2025 13:39
Тендерна документація
30.09.2025 13:39
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковш Норберт Федорович
Електронна пошта
Телефон
380681977059
Замовник
ЄДРПОУ
43427067
Повна назва
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88008
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Період вимог/скарг з 29.10.2025 15:09 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 07:00 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до пункту 49. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Визначити переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-30-005957-a, учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" (код ЄДРПОУ 42481278), сума пропозиції 33 599 639,20 грн. (Тридцять три мільйони п`ятсот дев`яносто дев`ять тисяч шістсот тридцять дев`ять цілих двадцять сотих) з ПДВ, так, як учасник відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям і іншим вимогам замовника, законодавства та відповідних нормативно-правових актів. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Документи кваліфікації
29.10.2025 15:09
Довідка НАЗК
29.10.2025 15:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 12:42
Електроний протокол про продовження строку
15.10.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 12.11.2025
Дата продовження строку розгляду
20.10.2025 12:42
Дата кінця розгляду
13.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-09-30-005957-a-a1
Підписаний і діє
Номер
295
33 599 639.2 грн.
27 999 699.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Номенклатура
Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43427067

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42481278

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 10:36
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
28.11.2025 10:36
-
Зміни до договору
27.11.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Відповідно до розділу 20 Договору підряду № 295 від 27.11.2025, підпунтку 4) пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2024 № 1178, пункту 4) частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору підряду № 295 від 27.11.2025
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
28.11.2025 10:39
-
Підписаний договір
28.11.2025 10:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000009
Дата створення проекту
31.10.2025 12:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 12:58
Дата публікації висновку про результати
21.11.2025 14:22
Дата завершення усунення порушень
06.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.10.2025 № 92 Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.10.2025 № 92. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-09-30-005957-a 30.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 12:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної організації «Служба місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури у Закарпатській області» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.10.2025, від 29.10.2025 № 103, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 06.11.2025. За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно пункту 18 Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» в складі тендерної пропозиції надано інформацію, що Товариство здійснює свою діяльність на підставі ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, наказ № 6-Л від 06.02.2019. Однак, дана ліцензія не підтверджує право виконання учасником робіт з вогнезахисту. Інших документів, які б підтверджували право учасника на здійснення робіт з вогнезахисту, в складі пропозиції не надано. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» в своєму складі не містить підтвердження щодо наявності ліцензії, яка дає право на провадження діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, що не відповідає умовам тендерної документації (пункту 18 Додатку № 1) При цьому, Замовником при розгляді даної тендерної пропозиції не враховані вищевказані невідповідності та в порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На запит Управління Держаудитслужби в Рівненській області від 03.11.2025 Замовником надана відповідь про те, що на стадії укладання договору для виконання робіт з вогнезахисту учасник має намір залучити субпідрядника, який має необхідну для виконання відповідного виду робіт ліцензію та долучено підтверджуючі документи (довідка про залучення субпідрядника від 03.11.2025 № 03/11-1, наказ ДСНС про видачу ліцензії від 14.05.2020 № 292).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.11.2025 00:00
Дата публікації
21.11.2025 14:22
Документи висновку
21.11.2025 14:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державна організація “Служба місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури у Закарпатській області” (далі – Замовник) розглянула Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-30-005957-a від 21.11.2025 та повідомляє про наступне: Замовник бере до відома встановлене порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) що полягає у нерозміщенні вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» щодо відсутності ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (вогнезахисту). З метою недопущення встановленого порушення у подальшому, на виконання вимог частини 8 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та зобов'язання, викладеного у Висновку, Замовником вжито наступні заходи: • Проведено аналіз тендерної документації та протоколів розгляду тендерних пропозицій, а також роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою Замовника щодо невідкладного застосування механізму усунення невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей у разі виявлення будь-яких недоліків у документах переможця, особливо в частині наявності необхідних ліцензій та дозвільних документів. • Заплановано проведення економічного навчання (семінару/наради) для відповідальних працівників щодо поглибленого вивчення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій та застосування положень про усунення невідповідностей. В той же час, слід звернути увагу на те, що замовником було отримано пояснення, згідно з яким учасник-переможець ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» має намір залучити субпідрядника для виконання робіт з вогнезахисту, який має відповідну ліцензію (наказ ДСНС про видачу ліцензії від 14.05.2020 № 292). Вказане свідчить, що фактичне право на виконання робіт з вогнезахисту буде забезпечено під час виконання договору.
Дата публікації
27.11.2025 13:53
Документи інформації про усунення порушення
27.11.2025 13:53
-
27.11.2025 13:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-30-005957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Додатком № 4 до тендерної документації передбачено за даним предмета закупівлі виконання робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів, вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» в складі пропозиції надано інформацію, що Товариство здійснює свою діяльність на підставі ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, наказ № 6-Л від 06.02.2019, яка не підтверджує право виконання робіт з вогнезахисту. Інших документів, які б підтверджували право учасника на здійснення робіт з вогнезахисту, в складі пропозиції не надано. Надайте пояснення щодо вищевказаної невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» встановленим вимогам тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.11.2025 17:39
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 17:40
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, затвердженої наказом державної організації «Служба місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури у Закарпатській області» від 25.08.2025 №13 (додається), позитивного експертного звіту ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 1739/25 від 12 серпня 2025 (додається) та дефектного акту (додається). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ДО «Служба місцевих автомобільних доріг та розвитку інфраструктури у Закарпатській області» не має власного веб-сайту, у зв’язку з чим, відповідна інформація розміщується на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тобто на сайті Закарпатської ОДА (https:// https://oda.carpathia.gov.ua/) в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі знаходиться за посиланням: https://oda.carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/SPODA/dinfra/2025/202510031634.pdf 2. Додатком № 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Так, предметом закупівлі є роботи, зокрема: «Капітальний ремонт даху та фасаду будівлі Ільницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Іршавської міської ради Закарпатської області за адресою: Закарпатська область, Хустський район, с. Ільниця, вул. Центральна, 22». Пунктом 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню віднесено будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» в складі пропозиції надано інформацію, що Товариство здійснює свою діяльність на підставі ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, наказ № 6-Л від 06.02.2019, яка підтверджує право ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Таким чином, вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» виконано у повному обсязі. Надана інформація відповідає формі та змісту, визначеним тендерною документацією. Тендерна документація не встановлювала обов’язку надавати окрему ліцензію саме на виконання робіт з вогнезахисту, а вимога полягала лише у наданні інформації про наявні дозвільні документи (без визначення їх видів). Водночас, зміст тендерної документації не вимагає від учасника торгів надання конкретного переліку ліцензій або документів дозвільного характеру. За умови не визначення конкретного виду документа в тендерній документації як обов`язкового, зобов`язання учасника до надання такого документа є протиправним. Крім того, на стадії укладання договору про закупівлю ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» повідомило, що для виконання робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів, вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах має намір залучити субпідрядника, який має необхідну для виконання відповідного виду робіт ліцензію. При цьому, наголошено на тому, що вартість робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів, вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, згідно Додатку №4 до тендерної документації, а також кошторисних розрахунків ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» становить 0,65%, що значно менше 20 відсотків від вартості договору. Пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Отже, аналіз наведеної норми права дає підстави для формування висновку про те, що обов`язок подавати у складі тендерної пропозиції відомості про субпідрядника, залучення якого має на меті учасник торгів, чинним законодавством вимагається лише у разі залучення такого субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків. В даному випадку, об`єм робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів, вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, виконання яких вимагає наявності відповідної ліцензії, значно менший від загального об`єму робіт визначених тендерною документацією. Згідно частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, статтею 838 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник. Зважаючи на вищенаведені нормативні документи, учасник може залучити субпідрядників у разі наявності в договорі порядку залучення субпідрядників під час виконання договору. Умови проекту договору передбачають можливість залучення для виконання робіт субпідрядників, які в свою чергу можуть мати різного роду ліцензії. Відповідно, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» має право залучити до виконання робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауеpлатів, вогнезахисту дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах субпідрядника, поряд із цим, вартість відповідних видів робіт, що підлягають ліцензуванню, не перевищує 20 % загальної вартості предмету закупівлі, в зв`язку з чим переможець торгів не зобов`язаний надавати документи щодо такого субпідрядника (в тому числі і ліцензій або декларації, або дозволу на виконання певного виду робіт). Відповідно, відсутність в учасника торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС», якого в подальшому визнано переможцем, ліцензії на виконання окремого виду робіт, розмір та вартість виконання яких є значно меншою ніж 20 % від загального об`єму та вартості предмету закупівлі, не створює в замовника торгів законних підстав для прийняття рішення про відхилення поданої товариством тендерної пропозиції. Отже, пропозиція переможця відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації..
Рішеня
06.11.2025 09:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 605 610 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 07:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380681977059
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 605 610 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 07:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380681977059
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності