Показати схожі тендери

Закупівля «Alectinib» від ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-005521-a
Id Tender 5b122eb9ff174adba0221786e9325e26
План UA-P-2025-09-30-006785-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 13:14
Остання зміна 16.10.2025 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
553 271.04 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 13:13 до 08.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 13:13
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 13:13
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 14:33
до 10.10.2025 15:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 15:17
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 15:17
до 16.10.2025 14:00
Період уточнень
з 30.09.2025 13:13 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 13:13 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 14:33 до 10.10.2025 15:17
Період кваліфікації
з 09.10.2025 14:33 до 10.10.2025 15:17
Основні параметри
«Alectinib»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
553 271.04 грн.
«Alectinib»
Назва предмета закупівлі
«Alectinib»
Очікувана вартість
553 271.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2766,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 14:10
Закінчення аукціону
09.10.2025 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Alectinib
Код ДК 021:2015
33652100-6 - Антинеопластичні засоби
Код МНН
alectinib Alectinib
Кількість
896
Одиниця виміру
капсула
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару – до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
336 510.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК"
Пропозиція:
313 501.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 13:14
Оголошення про проведення закупівлі
30.09.2025 13:13
Тендерна документація
30.09.2025 13:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.09.2025 13:13
Проект договору
30.09.2025 13:13
Тендерна документація
30.09.2025 13:13
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2025 13:13
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Матвєєва
Електронна пошта
Телефон
+380382765165
Сайт:
https://www.doz.adm-km.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02013337
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 «Alectinib»
Період вимог/скарг з 10.10.2025 15:17 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 14:33 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 15:17
Довідка НАЗК
10.10.2025 15:17
Повідомлення про рішення
09.10.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 30.09.2025 року код Оголошення UA-2025-09-30-005521-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Alectinib»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Alectinib»)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • Товариство з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086). щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Alectinib»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника чи заявника. У листі від виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів. Аналогічні вимоги вказані в пункті 1.5. частини 1 «Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист Вих. № АП-077 від 06.10.2025 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що є уповноваженим представником компанії «Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд» (F. Hoffmann-La Roche Ltd), зареєстрований офіс якої знаходиться за адресою: Грензахерштрассе, 124, CH-4070 Базель, Швейцарія (Grenzacherstrasse 124, CH-4070 Basel, Switzerland) (сторінка 4 файлу «Медико-технічні вимоги.pdf»). Разом з тим, вказаний гарантійний лист Вих. № АП-077 від 06.10.2025 року наданий у формі електронного документу, за підписами Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО, що підтверджується протоколом перевірки електронного підпису (сторінка 5 файлу «Медико-технічні вимоги.pdf»). Відповідно до пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні електронні підписи Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО до гарантійного листа Вих. № АП-077 від 06.10.2025 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Підставою для віднесення інформації, що міститься в гарантійному листі виробника до невідповідностей, що передбачені пунктом 43 Особливостей є узагальнена практика розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Згідно вказаного узагальнення помилково відносити гарантійний лист виробника до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Так, в узагальненнях висвітлено позицію, щодо надання 24 годин на виправлення щодо гарантійних листів від виробника, підтвердження повноважень виробника (представника, дилера тощо), приклади рішень Комісії: № 7195-р/пк-пз (UA-2024-03-18-012234-a); № 4863-р/пк-пз (UA-2024-01-30-006412-a); № 13764 -р/пк-пз (UA-2024-07-11-002004-a); № 11247-р/пк-пз (UA-2024-05-21-009693-a). Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "АМЕТРІН ФК" (38218086) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна» з електронними підписами Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО.
Створено
09.10.2025 15:12
Надати до
10.10.2025 15:12
Договір
UA-2025-09-30-005521-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/36
313 501.44 грн.
292 992 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
896 (капсула)
Alectinib
Номенклатура
Alectinib
Кількість
896
Одиниця виміру
капсула
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
alectinib Alectinib

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02013337

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38218086

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 14:00
-
16.10.2025 13:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
553 271.04 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
553 271.04 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності