Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19 від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-003726-a
Id Tender 9455bbe21b85474a9450fdb9b2cd3793
План UA-P-2025-09-29-013417-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.09.2025 11:41
Остання зміна 30.10.2025 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 135 123 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 11:37 до 08.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 11:37
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 11:37
до 05.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:43
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 15:56
до 23.10.2025 00:00
Період уточнень
з 30.09.2025 11:37 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 11:37 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:43
Основні параметри
Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 135 123 грн.
Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19
Очікувана вартість
2 135 123 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10675,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:14
Закінчення аукціону
09.10.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Аерокосмічний, будинок 19
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості послуг за цим Договором здійснюється Замовником на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів від дати підписання акту наданих послуг (складеного за формою № КБ-2в)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР"
Пропозиція:
1 398 569 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА"
Пропозиція:
1 398 568 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС МОНТАЖ»
Пропозиція:
2 128 208.19 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 17:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Захожий
Електронна пошта
Телефон
+380994467942
Замовник
ЄДРПОУ
08734011
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Гіршмана, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації в Госпіталі ДУ "ТМО МВС України по Харківський області" літ. "Н-2", м. Харків, проспект Аерокосмічний, 19
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:56 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:43 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:56
Повідомлення про рішення
09.10.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність 1: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" не надано реєстр документів». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 4 п. 1 Розділу ? тендерної документації вимагалось: «Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати реєстр наданих документів. Невідповідність 2: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" не надано довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 4 п. 7 Розділу ? тендерної документації вимагалось: «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця. Невідповідність 3: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" у складі пропозиції було надано документ «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 07.10.2025 № 07/07-10/25, в якому зазначено ПДВ у сумі – 257 059,42 грн. Але разом з тим, Учасником у складі пропозиції не було надано оригінал свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до «Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності)» Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість, або скановане з оригіналу свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). Витяг з реєстру платників податку має бути підписаний організацією, що його видала електронним підписом організації чи особи, яку на це уповноважено, або власноручним підписом особи, яку на це уповноважено, з печаткою організації, що його видала». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Невідповідність 4: « Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" у складі пропозиції було надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» від 07.10.2025 № 34/07-08/25, яка надана не за формою». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.1. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Невідповідність 5: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" у складі пропозиції було надано документ «Загальні відомості про учасника торгів» від 07.10.2025 № 41/07-10/25, який наданий не за формою». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до «Відомості про Учасника» Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або інше): 5. Організаційно-правова форма: 6. Форма власності: 7. Юридична адреса: 8. Поштова адреса: 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник: 10. Відомості про контактну (контактних) особу (осіб )учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний телефон, е-mail, інше)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відомості про учасника за встановленою формою Невідповідність 6: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" не надано документи згідно з п.п. 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Згідно вимог пункту 16 «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази» Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» учасник зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників (на підтвердження цим вимогам учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення))». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) та надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника. Невідповідність 7: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" у складі пропозиції не було надано окремий гарантійний лист про те, що обладнання, устаткування, матеріали та вироби мають бути новими, тобто такими, що не були у використанні». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «Обладнання, устаткування, матеріали та вироби мають бути новими, тобто такими, що не були у використанні (Надається окремий Гарантійний лист у довільній формі)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати окремий гарантійний лист про те, що обладнання, устаткування, матеріали та вироби мають бути новими, тобто такими, що не були у використанні. Невідповідність 8: «Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА" у складі пропозиції відсутня Ліцензія із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або дозвільний документ (декларація)». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «З урахуванням того, що виконання робіт/надання послуг включає в себе монтаж системи та її налагоджування, у складі тендерної пропозиції Учасник надає Ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або дозвільний документ (декларацію)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або дозвільний документ (декларацію).
Створено
13.10.2025 10:45
Надати до
14.10.2025 10:45
Період вимог/скарг з 17.10.2025 13:22 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:56 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.10.2025 13:22
Повідомлення про рішення
14.10.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.10.2025 15:56
Надати до
16.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність 1: «Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР» не надано реєстр документів». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 4 п. 1 Розділу ? тендерної документації вимагалось: «Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати реєстр наданих документів. Невідповідність 2: «Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР» не надано довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 4 п. 7 Розділу ? тендерної документації вимагалось: «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця. Невідповідність 3: «Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР» у складі пропозиції було надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» від 03.10.2025 № 14, яка надана не за формою. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасником також не надано Аналогічний договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі або відповідає коду ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою та відповідно не надано копії актів приймання виконаних послуг та/або відгук про співпрацю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.1.-1.3. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Аналогічним є договір, який безпосередньо стосується предмету закупівлі або відповідає коду ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або скановану копію договору (договорів) (не менше одного договору), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів приймання виконаних послуг та/або відгук про співпрацю (не менш одного). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оригінал або скановану копію договору та копії актів приймання виконаних послуг та/або відгук про співпрацю. Невідповідність 4: «Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР» у складі пропозиції було надано документ «Відомості про учасника» від 03.10.2025 № 2, який наданий не за формою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до «Відомості про Учасника» Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або інше): 5. Організаційно-правова форма: 6. Форма власності: 7. Юридична адреса: 8. Поштова адреса: 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник: 10. Відомості про контактну (контактних) особу (осіб )учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний телефон, е-mail, інше)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відомості про учасника за встановленою тендерною документацією формою. Невідповідність 5: Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР», не надано документи згідно з п.п. 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Згідно вимог пункту 16 «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази» Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» учасник зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників (на підтвердження цим вимогам учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення))». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) та надати технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника.
Створено
16.10.2025 09:59
Надати до
17.10.2025 09:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 13:22 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 135 123 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 09:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380994467942
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 135 123 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 09:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380994467942
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності