Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» від Рокитнівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-003681-a
Id Tender 35ea16b7191947b18f2deb099a3085c6
План UA-P-2025-09-30-004356-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 11:41
Остання зміна 24.10.2025 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 11:35 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 11:35
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 11:35
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:58
до 15.10.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 16:53
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 15:47
до 24.10.2025 10:11
Період уточнень
з 30.09.2025 11:35 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 11:35 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:58 до 15.10.2025 15:47
Період кваліфікації
з 08.10.2025 11:58 до 15.10.2025 15:47
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 000 грн.
Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
59 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
590,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 11:35
Закінчення аукціону
08.10.2025 11:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
БФП
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, селище Рокитне, вул. Незалежності, 15, Сарненський район Рівненської області
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та акту приймання-передачі товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
40 992 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Пропозиція:
40 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Богданець
Електронна пошта
Телефон
+380663090640
Сайт:
https://rokytne-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04387421
Повна назва
Рокитнівська селищна рада
Поштовий індекс
34200
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарненський район, селище Рокитне
Адреса
вул. Незалежності, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Період вимог/скарг з 10.10.2025 16:53 по 14.10.2025 09:58
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 11:58 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 16:53
Довідка НАЗК
10.10.2025 16:53
Повідомлення про рішення
10.10.2025 16:50
-
08.10.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» не надано документ щодо підтвердження готовності виконати усі якісні та технічні вимоги Замовника, передбачений в Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Документи, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції: Ми, _____________________ у разі укладання Договору із Замовником про поставку Товару згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі якісні та технічні вимоги Замовника, зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Дата :_______________ Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша _____________ ________________ уповноважена посадова особа (підпис) (ініціали та прізвище) МП (за наявності)
Створено
09.10.2025 16:19
Надати до
10.10.2025 16:19
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:02 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 09:58 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:02
Повідомлення про рішення
14.10.2025 10:00
-
14.10.2025 09:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.10.2025 15:47 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 10:02 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 15:47
Довідка НАЗК
15.10.2025 15:47
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:43
-
14.10.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Вудвуд Марина Іванівна" не надано документ щодо підтвердження готовності виконати усі якісні та технічні вимоги Замовника, передбачений в Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Документи, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції: Ми, _____________________ у разі укладання Договору із Замовником про поставку Товару згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі якісні та технічні вимоги Замовника, зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Дата :_______________ Керівник організації – учасника процедури закупівлі або інша _____________ ________________ уповноважена посадова особа (підпис) (ініціали та прізвище) МП (за наявності)
Створено
14.10.2025 10:43
Надати до
15.10.2025 10:43
Угоди
UA-2025-09-30-003681-a-b2
Підписаний і діє
Номер
111
40 998 грн.
40 998 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
БФП
Номенклатура
БФП
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рокитнівська селищна рада
Повна назва
Рокитнівська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04387421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Повна назва
ФОП "Вудвуд Марина Іванівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3536905721

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 10:11
-
24.10.2025 10:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Рокитнівська селищна рада
Контактний телефон:
+380663090640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Рокитнівська селищна рада
Контактний телефон:
+380663090640
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності