Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги від Деснянська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-30-001833-a
Id Tender 5b8625f31c674c18a2b00047ce30aa0c
План UA-P-2025-09-30-002215-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.09.2025 10:28
Остання зміна 14.10.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 352 831 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.09.2025 10:27 до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.09.2025 10:27
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.09.2025 10:27
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00
до 08.10.2025 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 11:04
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 11:04
до 14.10.2025 12:47
Період уточнень
з 30.09.2025 10:27 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 30.09.2025 10:27 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00 до 08.10.2025 11:04
Період кваліфікації
з 08.10.2025 00:00 до 08.10.2025 11:04
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 352 831 грн.
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
2 352 831 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11764,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17024, Україна, Чернігівська область, Десна, вулиця Довженка,34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у строк 10 (десять) робочих днів з дати підписання Замовником Акту виконаних послуг за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Джерела фінансування: кошти державного бюджету спеціального фонду, кошти місцевого бюджету загального фонду.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
2 298 272.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дяковський Станіслав
Електронна пошта
Телефон
380937878373
Замовник
ЄДРПОУ
05389882
Назва (англійською мовою)
Desna village Council
Повна назва
Деснянська селищна рада
Повна назва (англійською мовою)
Desna village Council
Поштовий індекс
17024
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Десна
Адреса
вулиця Ювілейна, 1-а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Період вимог/скарг з 08.10.2025 11:04 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 00:00 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 11:04
Довідка НАЗК
08.10.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
08.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-30-001833-a-a1
Підписаний і діє
Номер
350
2 298 272.6 грн.
2 298 272.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.10.2025
Строк дії договору з
14.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Номенклатура
Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Деснянська селищна рада
Повна назва
Деснянська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05389882

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Повна назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39796819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 12:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000053
Дата створення проекту
14.10.2025 15:10
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 15:41
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 14.10.2025 № 68-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-09-30-001833-a 30.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 15:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги», очікуваною вартістю 2 352 831,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-30-001833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.10.2025 12:29
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 12:30
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів Деснянського ліцею за ДК 021:2015 – 55520000-1-Кейтерингові послуги», очікуваною вартістю 2 352 831,00 грн, ID: UA-2025-09-30-001833-a повідомляємо наступне: 1. Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість визначено на підставі наявної кількості учнів 1-11 класів(мережі учнів) Деснянського ліцею станом на 01 вересня 2025 року, які повинні бути забезпечені гарячим харчуванням. При цьому вартість харчування одного учня в день встановлено рішенням 43 сесії 8 скликання Деснянської селищної ради № 11-43/VIII від 19.12.2023р «Про встановлення вартості харчування у закладах загальної середньої освіти Деснянської селищної ради» у сумі 69,00 грн. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Деснянської селищної ради за посиланням https://desnyanska-gromada.gov.ua/news/1759220994/
Рішеня
16.10.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
16.10.2025 15:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 352 831 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Деснянська селищна рада
Контактний телефон:
380937878373
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 352 831 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 00:00
Замовник:
Деснянська селищна рада
Контактний телефон:
380937878373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності