Показати схожі тендери

Закупівля Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі») від УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-012546-a
Id Tender 97abd428abd9442580f8365e2c965510
План UA-P-2025-09-29-014924-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.09.2025 20:36
Остання зміна 12.11.2025 11:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
37 910 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 20:36 до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 20:36
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 20:36
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:56
до 04.11.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 20:47
до 10.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2025 11:34
до 12.11.2025 11:58
Період уточнень
з 29.09.2025 20:36 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 20:36 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:56 до 04.11.2025 11:34
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:56 до 04.11.2025 11:34
Основні параметри
Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»)
Закупівля здійснюється для забезпечення діяльності ветеранських просторів Київської області в межах обласної програми підтримки Захисників/Захисниць. Предмет: автотранспортні засоби категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі), із поділом на лоти: Лот №1 — комплектація з апареллю; Лот №2 — комплектація з підйомником. Процедура: відкриті торги (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. Умови, технічні та кваліфікаційні вимоги, строки поставки, місця постачання (ветеранські простори Київської області), критерії оцінки (ціна — 100%) визначені у тендерній документації та її додатках. Допускається пропозиція еквівалентних характеристик за умови повної відповідності мінімально необхідним параметрам та функціональності, визначеним у ТД. Посилання на конкретні торговельні марки (за наявності в ТД) використовуються лише для прикладу та не обмежують конкуренцію. Комунікація виключно через електронну систему закупівель у строки, передбачені законом. Мова тендерної пропозиції — українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 460 000 грн.
Лот № 1 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (апарель, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Назва предмета закупівлі
Лот № 1 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (апарель, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Примітки
Закупівля для забезпечення діяльності ветеранських просторів Київської області. Предмет Лота №1 — автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення з апареллю (місце для крісла колісного, системи фіксації) за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Процедура: відкриті торги (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ №1178 від 12.10.2022. Технічні та якісні вимоги, умови/строки та місця поставки, гарантійні зобов’язання, кваліфікаційні критерії та перелік документів — згідно з тендерною документацією та її додатками (Лот №1 — комплектація з апареллю). Еквівалент допускається за умови повної відповідності мінімально необхідним параметрам і функціональності, визначеним у ТД.
Очікувана вартість
4 460 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 11:09
Закінчення аукціону
07.10.2025 11:38
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (C62)
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний апарелью (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Опис предмета закупівлі
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний апарелью (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
2
Одиниця виміру
C62
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
08.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи позиції
Позиція : №2 0 (C62)
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Опис предмета закупівлі
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
0
Одиниця виміру
C62
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
08.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи позиції
Критерії оцінки
Проект договору
Технічні специфікації
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом безготівкової післяоплати 100% вартості поставленого товару протягом до 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної/акта приймання-передачі та за умови реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН. Валюта розрахунків — гривня; ціна договору включає всі податки і збори, у т.ч. ПДВ. Передоплата не передбачається.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Пропозиція:
4 029 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
Пропозиція:
4 075 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"
Пропозиція:
4 030 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 11:09
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
33 450 000 грн.
Лот № 2 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (підйомник, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Назва предмета закупівлі
Лот № 2 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (підйомник, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Примітки
Закупівля для забезпечення діяльності ветеранських просторів Київської області. Предмет Лота №2 — автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення з підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації) за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Процедура: відкриті торги (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ №1178 від 12.10.2022. Технічні та якісні вимоги, умови/строки та місця поставки, гарантійні зобов’язання, кваліфікаційні критерії і перелік документів — згідно з тендерною документацією та її додатками (Лот №2 — комплектація з підйомником). Еквівалент допускається за умови повної відповідності мінімально необхідним параметрам і функціональності, визначеним у ТД. Оцінка пропозицій — ціна 100%. Мова пропозиції — українська. Вся комунікація — через електронну систему закупівель у встановлені законом строки. Ціна пропозиції має включати всі витрати, пов’язані з поставкою предмета закупівлі згідно з умовами ТД.
Очікувана вартість
33 450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
334500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 13:27
Закінчення аукціону
07.10.2025 13:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
15
Одиниця виміру
C62
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
08.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи позиції
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом безготівкової післяоплати 100% вартості поставленого товару протягом до 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної/акта приймання-передачі та за умови реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН. Валюта розрахунків — гривня; ціна договору включає всі податки і збори, у т.ч. ПДВ. Передоплата не передбачається.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Пропозиція:
30 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
Пропозиція:
32 136 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"
Пропозиція:
31 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 20:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурячек Олег
Електронна пошта
Телефон
380930176388
Замовник
ЄДРПОУ
45870072
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пл. Лесі Українки, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Лот № 1 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (апарель, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 20:47 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 13:56 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Розглянувши матеріали пропозиції учасника-переможця ТОВ «Автоспецпром» (адреса: 08130, Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Оксамитова, 9; контактна особа: Коморкін Кирило) у строк розгляду з 07.10.2025 по 15.10.2025, встановлено: - У складі пропозиції подано «Додаток № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація», який не відповідає вимогам, визначеним Замовником у Додатку № 2 до Лоту № 1 ТД. Це є підставою для відхилення як невідповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей). - Вимогою ТД передбачено, що Учасник має бути офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля в Україні (з наданням відповідного договору/сертифіката або витягу). У складі пропозиції надано дистриб’юторський договір між виробником «АВТОМОБІЛІ СІТРОЕН» та ТОВ «ПЕЖО СІТРОЕН УКРАЇНА», який не підтверджує, що ТОВ «Автоспецпром» має власні повноваження офіційного дилера/дистриб’ютора/представника виробника базового автомобіля. Вимога ТД не виконана; це є окремою підставою для відхилення як невідповідність вимогам ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей). - Учасником надано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ з торговим найменуванням АСПА.941218.001. Водночас найменування товару, запропонованого учасником у тендерній пропозиції, не містить позначення АСПА.941218.001, що унеможливлює ідентифікацію відповідності запропонованого товару наданому сертифікату. Кваліфікується як невідповідність вимогам ТД щодо предмета закупівлі/документів про відповідність (пп. 2 п. 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
07.10.2025 20:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.10.2025 20:50 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 20:47 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Розглянувши матеріали пропозиції учасника ТОВ «Виробничо-торгова компанія «СПЛАЙН» у строк розгляду з 07.10.2025 по 15.10.2025, встановлено: - У складі пропозиції подано «Додаток № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація», у таблиці якого учасник зазначив вантажопідйомність підйомника/пандусу 400 кг. Водночас у поданому учасником «каталозі авто» (складова пропозиції) вказано вантажопідйомність пандусу 300 кг. Параметр 300 кг є нижчим за мінімально встановлену вимогу Додатку № 2 до Лоту № 1 ТД — не менше 395 кг. Така розбіжність між документами учасника та невідповідність мінімальному параметру ТЗ є підставою для відхилення як невідповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД (підпункт 2 пункту 44 Особливостей). - Технічна таблиця, надана учасником, не узгоджується з поданим «каталогом авто» (складовою пропозиції) та із встановленими Замовником параметрами Додатку № 2 ТД, що додатково підтверджує невідповідність предмета закупівлі вимогам технічної специфікації (підпункт 2 пункту 44 Особливостей). - У складі пропозиції відсутній документ про відповідність базового автомобіля (сертифікат відповідності/сертифікат типу КТЗ або інший еквівалентний документ, що підтверджує законне введення в обіг в Україні), який вимагався у складі тендерної пропозиції згідно з ТД. Відсутність обов’язкового документа про відповідність є окремою підставою для відхилення як невідповідність вимогам ТД щодо предмета закупівлі (підпункт 2 пункту 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
07.10.2025 20:49
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 20:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.10.2025 20:54 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 20:50 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 20:54
Довідка НАЗК
07.10.2025 20:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 20:50
Витяг з ЄДР
07.10.2025 20:50
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот № 2 Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (підйомник, місце для крісла колісного, системи фіксації)
Період вимог/скарг з 07.10.2025 20:59 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 13:56 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розглянувши матеріали пропозиції учасника-переможця ТОВ «Автоспецпром» (адреса: 08130, Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Оксамитова, 9; контактна особа: Коморкін Кирило) у строк розгляду з 07.10.2025 по 15.10.2025, встановлено: - Вимогою ТД передбачено, що учасник має бути офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля на території України (з наданням відповідного договору/сертифіката або витягу). У складі пропозиції надано дистриб’юторський договір між виробником «АВТОМОБІЛІ СІТРОЕН» та ТОВ «ПЕЖО СІТРОЕН УКРАЇНА», який не підтверджує повноваження саме ТОВ «Автоспецпром» як дилера/дистриб’ютора/представника виробника базового автомобіля. Отже вимога ТД не виконана, що є підставою для відхилення як невідповідність вимогам ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей). - Учасником надано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ із торговим найменуванням АСПА.941218.001. Водночас найменування товару, запропонованого учасником у тендерній пропозиції, не містить позначення АСПА.941218.001, що унеможливлює однозначну ідентифікацію відповідності запропонованого товару наданому сертифікату. Це кваліфікується як невідповідність вимогам ТД щодо предмета закупівлі/документів про відповідність (пп. 2 п. 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
07.10.2025 20:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.10.2025 21:01 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 20:59 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Розглянувши матеріали пропозиції учасника ТОВ «Виробничо-торгова компанія «СПЛАЙН» у строк розгляду з 07.10.2025 по 15.10.2025, встановлено: - У «Додатку № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація» учасник у таблиці зазначив розмір платформи 1350?820 мм (що формально відповідає мінімальній вимозі ТД — від 1350?820 мм). Водночас у наданому учасником каталозі авто для запропонованої моделі вказано розмір платформи 1300?740 мм, що є нижчим за мінімально встановлену вимогу. Така розбіжність у документах учасника та невідповідність фактичної технічної характеристики параметрам ТЗ є підставою для відхилення (підпункт 2 пункту 44 Особливостей). - Подана учасником Декларація/документ на підйомник іноземною мовою без перекладу українською. Вимогами ТД передбачено, що документи, складені іноземною мовою, мають супроводжуватися перекладом українською. Ненадання перекладу — окрема підстава для відхилення (підпункт 2 пункту 44 Особливостей). - Невідповідність предмета закупівлі вимогам Лоту № 2 щодо типу обладнання для завантаження осіб на візках: ТД для Лоту № 2 передбачає 15 автомобілів із підйомником (електрогідравлічним), тоді як у складі пропозиції/технічній таблиці учасник зазначає апарель (рампу). Апарель не є еквівалентом підйомника за функціональністю та вимогами ТД для цього Лоту, отже пропозиція не відповідає технічній специфікації (підпункт 2 пункту 44 Особливостей).
Документи кваліфікації
07.10.2025 21:00
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 20:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.10.2025 21:06 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 21:01 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 21:06
Довідка НАЗК
07.10.2025 21:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
07.10.2025 21:01
Витяг з ЄДР
07.10.2025 21:01
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 17:50 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 17:50
Витяг з ЄДР
29.10.2025 17:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:47 по 03.11.2025 10:41
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 17:52 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:47
Довідка НАЗК
30.10.2025 12:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.10.2025 17:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.11.2025 11:34 по 10.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 10:41 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.11.2025 11:34
Довідка НАЗК
04.11.2025 11:34
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.11.2025 10:43
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.11.2025 10:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання рішення АМКУ №15952-р/пк-пз від 22.10.2025 та керуючись п. 43 Особливостей (постанова КМУ №1178) і ч. 9 ст. 26 Закону, просимо протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення усунути такі невідповідності у складі Вашої тендерної пропозиції (лот №2): Відсутні документи, що підтверджують, що Учасник є офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля на території України (дилерський/дистриб’юторський договір або витяг з нього, або сертифікат дилера/дистриб’ютора) — відповідно до п. 16 Додатку 2 тендерної документації. Просимо надати відповідний документ стосовно виробника базового автомобіля CITROEN/PEUGEOT. Уточнені/нові документи необхідно завантажити через ЕСЗ протягом 24 годин. Після спливу строку пропозицію буде повторно розглянуто з урахуванням наданих матеріалів.
Створено
03.11.2025 10:42
Надати до
04.11.2025 10:42
Угоди
UA-2025-09-29-012546-a-c1
Підписаний і діє
Номер
106
4 075 800 грн.
4 075 800 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (C62)
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний апарелью (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Номенклатура
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний апарелью (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Кількість
2
Одиниця виміру
C62
Ціна за одиницю
2 037 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
Повна назва
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31778059

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.10.2025 16:47
-
Підписаний договір
UA-2025-09-29-012546-a-a4
Підписаний і діє
Номер
119
30 990 000 грн.
30 990 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2025
Строк дії договору з
11.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (C62)
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Номенклатура
Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.
Кількість
15
Одиниця виміру
C62
Ціна за одиницю
2 066 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183310

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 11:58
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-04-000016
Дата створення проекту
04.11.2025 09:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.11.2025 11:58
Дата публікації висновку про результати
26.11.2025 12:47
Дата завершення усунення порушень
11.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2025 №367 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-09-29-012546-a 29.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
04.11.2025 11:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій за лотами, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 22.10.2025 № 15952-р/пк-пз, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від б/д № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 07.10.2025 за лотом № 1 – пропозиції ТОВ «Автоспецпром», ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» та ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (далі – Переможець за лотом № 1) та за лотом № 2 – пропозиції ТОВ «Автоспецпром» (далі – Учасник, Переможець за лотом № 2): за лотом № 1 - протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» від 07.10.2025 № 15 та ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» від 07.10.2025 № 16, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 07.10.2025 № 17 та повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2025, договір про закупілю від 22.10.2025 № 106 (Лот № 1), за лотом № 2 - протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» від 07.10.2025 № 18 та ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» від 07.10.2025 № 19, та протокол про визначення переможцем ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 07.10.2025 № 20, рішення Комісії АМКУ від 22.10.2025 № 15952-р/пк-пз (за Лотом № 2), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» (Лот №2), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «Автоспецпром» від 04.11.2025 № 29 та повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2025, договір про закупілю від 11.11.2025 № 119 (Лот № 2), пояснення та документи надані Замовником від 05.11.2025 та від 20.11.2025 та від 24.11.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцями торгів обрано: - по лоту № 1 ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» з ціновою пропозицією 4 075 800,00 гривень та укладено договір про закупілю від 22.10.2025 № 106; - по лоту № 2 ТОВ «Автоспецпром» з остаточною ціновою пропозицією 30 990 000,00 гривень та укладено договір про закупілю від 11.11.2025 № 119. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей № 1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Варто зауважити, що відповідно до положень пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Крім того, відповідно до положень частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII, передбачено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутні вимоги/умови щодо самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасниками. Поруч з тим, частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII, установлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Натомість, в тендерній документації щодо закупівлі, зокрема, за Лотом № 2 (очікувана вартість якого 33 450 000,00 гривень), відсутні вимоги/умови щодо надання підтвердження юридичними особами, які є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (вартість закупівлі товару (товарів), дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Враховуючи відсутність зазначених вище вимог/умов в тендерній документації та оголошені щодо закупівлі, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. У відповідь на запит, Замовником 24.11.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Замовник не дублював у тексті тендерної документації та оголошення норму Закону щодо наявності антикорупційної програми/уповноваженого як окремого самостійного пункту, вважаючи, що дотримання вимог антикорупційного законодавства є імперативним обов’язком учасників незалежно від того, чи буде відповідна норма повторно процитована в тендерній документації… …Додатково зазначаємо, що у межах забезпечення дотримання антикорупційного законодавства під час проведення вказаної процедури закупівлі Замовником було ініційовано проведення перевірки потенційного ділового партнера Відділом з питань запобігання та виявлення корупції, за результатами якої складено відповідний чек-лист із відображенням виявлених репутаційних ризиків щодо ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ». Це свідчить про те, що Замовник фактично приділяв увагу питанням доброчесності та антикорупційного комплаєнсу контрагентів, навіть за відсутності окремо сформульованої вимоги щодо антикорупційної програми в тексті тендерної документації. Окрім того, за результатами додаткової перевірки встановлено, що учасник, пропозиція якого за результатами розгляду визнана найбільш економічно вигідною за Лотом 2 (учасник, з яким укладено договір за результатами процедури), є юридичною особою, яка відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції» затвердила антикорупційну програму та призначила уповноваженого з її реалізації. На підтвердження зазначеного Замовником до цього пояснення додається копія антикорупційної програми та копія розпорядчого документа (наказу) про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми…». Враховуючи викладене, надані Замовником пояснення від 24.11.2025 підтверджують недотримання Замовником вимог пункту 47 Особливостей № 1178, а також частини 2 статті 21 та частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII, в частині не передбачення вимог щодо способу підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі (крім нерезидентів) антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), що в свою чергу призвело до недотримання Замовником, при розгляді тендерної пропозиції за Лотом № 2, принципів здійснення публічних закупівель, визначених пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, та при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, установлено недотримання Замовником вимог пункту 47 Особливостей № 1178, а також частини 2 статті 21 та частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції за Лотом № 2 ТОВ «Автоспецпром», установлено недотримання положень пункту 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій: за Лотом № 1 - ТОВ «Автоспецпром», ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» та ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» та за Лотом № 2 - ТОВ «Автоспецпром» (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення за лотами - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.11.2025 00:00
Дата публікації
26.11.2025 12:47
Документи висновку
26.11.2025 12:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26.11.2025 щодо закупівлі UA-2025-09-29-012546-a повідомляємо, що виявлені порушення враховано. В Управлінні оновлено типовий шаблон тендерної документації для проведення відкритих торгів: у відповідних розділах передбачено вимоги пункту 47 Особливостей № 1178, у тому числі щодо самостійного декларування учасниками в електронній системі закупівель відсутності підстав, визначених цим пунктом, а також визначено порядок підтвердження наявності в учасника (крім нерезидентів) антикорупційної програми та/або уповноваженого з її реалізації у випадку, коли очікувана вартість закупівлі (у тому числі за лотом) дорівнює чи перевищує 20 млн грн. Уповноважену особу ознайомлено з оновленим шаблоном тендерної документації та відповідними вимогами законодавства. Зазначені зміни застосовуватимуться при підготовці всіх подальших тендерних документацій, що забезпечить недопущення аналогічних порушень у майбутньому.
Дата публікації
09.12.2025 17:52
Документи інформації про усунення порушення
09.12.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є придбання товару, а саме Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»), за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-012546-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.11.2025 11:37
Орган перевірки
11.11.2025 00:00
Документи повідомлення
05.11.2025 11:38
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту від 05.11.2025
1. Щодо першого питання надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Подане обґрунтування очікуваної вартості сформовано за методом порівняльних ринкових цін відповідно до Примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, із використанням співставних закупівель категорії М1(SH) зі спеціальним обладнанням для перевезення маломобільних груп населення. Усі ціни наведені з ПДВ та приведені до зіставних умов і комплектації відповідно до технічної специфікації. За Лотом № 1 використано три джерела: dzo.com.ua/tenders/27235869 — 2 600 000,00 грн; dzo.com.ua/tenders/24835187 — 2 332 000,00 грн; dzo.com.ua/contracts/22693844 — 1 758 000,00 грн. Середню арифметичну ціну за одиницю визначено як (2 600 000,00 + 2 332 000,00 + 1 758 000,00) / 3 = 2 230 000,00 грн. За Лотом № 2 використано три джерела: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-15-001533-a — 1 865 000,00 грн; https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-29-006027a?utm_source=chatgpt.com — 2 600 000,00 грн; https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-07-010721-a — 2 323 824,17 грн. Розрахована середня арифметична становить (1 865 000,00 + 2 600 000,00 + 2 323 824,17) / 3 = 2 262 941,39 грн. З метою забезпечення принципів економії та ефективності, недопущення завищення очікуваної вартості та уніфікації підходу для обох лотів застосовано єдину консервативну базову ціну 2 230 000,00 грн за одиницю (що відповідає середній за Лотом № 1 і є меншою за розрахункову середню за Лотом № 2). Очікувана вартість кожного лота визначається як добуток ціни 2 230 000,00 грн за одиницю на кількість одиниць у відповідному лоті. Скріншоти веб-сторінок і посилання на використані закупівлі долучено у складі «Додатку № 4 (Аналіз ринку)» для кожного лота. Додатково повідомляємо, що параметри закупівлі та розмір бюджетного призначення погоджені відповідними структурними підрозділами та підтверджені наявними документами. Юридичний висновок щодо відповідності вимогам законодавства надано апаратом облдержадміністрації (Додаток № 8 — «Погодження юридичний висновок апарату»). Питання достатності фінансового забезпечення та цільового характеру видатків підтверджено листом Департаменту фінансів КОДА від 05.09.2025 (Додаток № 11 — «Лист виділення коштів п.п. 4.6, 4.7, 4.8»). Внутрішній аудит погодив параметри закупівлі та відсутність зауважень за результатами превентивної перевірки (Додаток № 9 — «Погодження Управління внутрішнього аудиту»). Профільний підрозділ із питань запобігання та виявлення корупції підтвердив дотримання антикорупційних обмежень і відсутність конфлікту інтересів (Додаток № 10 — «Погодження відділ запобіганню корупції»). Бюджетні підстави закупівлі додатково підтверджені рішенням Київської обласної ради № 1386-33-VIII (Додаток № 7 — «Рішення 1386-33-VІІІ»). Зазначені документи подаються як підтверджувальні матеріали до цього пояснення та відображають узгодженість предмета закупівлі, очікуваної вартості і джерел фінансування. Додаток до пояснення на перше питання: Додаток № 4 (Аналіз ринку до Лоту № 1) та Додаток № 4 (Аналіз ринку до Лоту № 2), Додаток № 2 (Технічна специфікація Лот № 1) та Додаток № 2 (Технічна специфікація Лот № 2), Додаток № 7 (Рішення 1386-33-VIII), Додаток № 11 (лист Департаменту фінансів), а також внутрішні погодження: Додаток № 9, Додаток № 8, Додаток № 10. 2. Щодо другого питання надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості за процедурою UA-2025-09-29-012546-a: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/10/ua-2025-09-29-012546-a.pdf. Обґрунтування містить метод визначення очікуваної вартості (метод порівняльних ринкових цін за Примірною методикою Мінекономіки № 275), використані джерела та результат розрахунку, а також узгоджується з технічною специфікацією до процедури.
Рішеня
05.11.2025 17:59
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2025 № 15 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця за результатами аукціону за Лотом № 1 ТОВ «Автоспецпром» (далі – Учасник) зазначено: «…У складі пропозиції подано «Додаток № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація», який не відповідає вимогам, визначеним Замовником у Додатку № 2 до Лоту № 1 ТД. Це є підставою для відхилення як невідповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей). - Вимогою ТД передбачено, що Учасник має бути офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля в Україні (з наданням відповідного договору/СЕРТИФІКАТА або витягу). У складі пропозиції надано дистриб’юторський договір між виробником «АВТОМОБІЛІ СІТРОЕН» та ТОВ «ПЕЖО СІТРОЕН УКРАЇНА», який не підтверджує, що ТОВ «Автоспецпром» має власні повноваження офіційного дилера/дистриб’ютора/представника виробника базового автомобіля. Вимога ТД не виконана; це є окремою підставою для відхилення як невідповідність вимогам ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей). - Учасником надано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ з торговим найменуванням АСПА.941218.001. Водночас найменування товару, запропонованого учасником у тендерній пропозиції, не містить позначення АСПА.941218.001, що унеможливлює ідентифікацію відповідності запропонованого товару наданому сертифікату. Кваліфікується як невідповідність вимогам ТД щодо предмета закупівлі/документів про відповідність (пп. 2 п. 44 Особливостей)…» У зв’язку з цим прошу надати такі пояснення: 1. Прошу надати чітке та деталізоване обґрунтування, а саме: які конкретні пункти, технічні характеристики або параметри Додатку № 2 до ТД, на думку Замовника, не виконані Учасником; у чому полягає встановлена невідповідність (опис конкретної розбіжності між вимогою ТД і наданою інформацією); яким чином така невідповідність впливає на відповідність предмета закупівлі технічній специфікації, з огляду на те, що у протоколі відсутні будь-які конкретизовані посилання? 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність технічним, якісним характеристикам запропонованого товару Учасником вимогам таблиці 2 Додатку 3 «Технічна специфікація (вимоги) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, зокрема, в частині відповідності таким показникам як: «максимальна маса, що припадає на передню вісь транспортного засобу», «вантажопідйомність шасі», «колісна база» та іншим вимогам встановлених Замовником у таблиці 2 Додатку 3 до ТД, з огляду на наданий в складі пропозиції Сертифікат відповідності від 13.08.2025 № UA.020.010265-25 (файл «Технічна частина.pdf») на запропонований товар. 3. Прошу надати пояснення, якою вимогою тендерної документації передбачено надання коду/типу транспортного засобу та обов’язок співпадіння коду/типу з інформацією у сертифікаті відповідності. 4. Враховуючи вищезазначене, надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав не застосування Замовником норм пункту 43 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром», в частині надання вимоги про усунення невідповідностей в наданих документах тендерної пропозиції Учасника. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
18.11.2025 16:24
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 16:24
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту від 18.11.2025
Щодо питання 1 про конкретні невідповідності Додатку № 2 до ТД та їх вплив на відповідність предмета закупівлі за Лотом 1 У протоколі уповноваженої особи від 07.10.2025 № 15 формулювання про те, що поданий Учасником «Додаток № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація» не відповідає вимогам, визначеним Замовником у Додатку № 2 до Лоту № 1 тендерної документації, дійсно викладено узагальнено й без деталізації по конкретних пунктах. Фактична невідповідність за Лотом 1 стосувалася саме конфігурації спеціального обладнання для доступу маломобільних груп населення до салону автомобіля. Технічна специфікація для Лоту 1 і Лоту 2 побудована за єдиною структурою та містить однакові базові вимоги до транспортного засобу (категорія, масо-габаритні характеристики, двигун, екологічний стандарт, кількість місць, системи безпеки тощо), але передбачає різні варіанти спеціального обладнання: - за Лотом 1 – два спеціалізовані автомобілі з апареллю (відкидною/висувною платформою-пандусом для заїзду крісел колісних); - за Лотом 2 – п’ятнадцять автомобілів з електрогідравлічним підйомником. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» за Лотом 1 технічна частина та заповнений «Додаток № 2. Технічні вимоги/технічна специфікація» фактично описують конфігурацію автомобіля з підйомником, тобто конфігурацію, що відповідає предмету закупівлі за Лотом 2. Окремого опису та документального підтвердження комплектації автомобіля з апареллю, який є предметом закупівлі за Лотом 1, Учасником не надано. У результаті вимога Додатку № 2 до ТД щодо типу пристрою доступу для Лоту 1 (апарель замість підйомника) в поданій технічній специфікації залишилася непідтвердженою, що кваліфіковано як технічну невідповідність предмета закупівлі вимогам Лоту 1. Саме це є змістом формулювання в протоколі № 15 про невідповідність Додатку № 2 до Лоту № 1, яке в протоколі викладено стисло і без окремого розкриття зазначеної різниці між апареллю та підйомником. Щодо питання 2 як встановлювалася відповідність технічним та якісним характеристикам за таблицею 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням сертифіката відповідності № UA.020.010265-25 Перевірка відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним у таблиці 2 Додатку 3 «Технічна специфікація (вимоги) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», здійснювалась шляхом поетапного звірення мінімальних вимог тендерної документації з даними, наведеними: - у сертифікаті відповідності від 13.08.2025 № UA.020.010265-25; - у паспорті виробу та інших технічних документах, поданих у складі файлу «Технічна частина»; - у заповненій Учасником таблиці відповідності технічній специфікації. За базовими технічними параметрами транспортного засобу (тип, об’єм та потужність двигуна, екологічний стандарт, повна маса, колісна база, кількість місць, основні масо-габаритні характеристики, навантаження на вісь) встановлено, що значення, наведені в сертифікаті відповідності та технічній документації, не є меншими за мінімальні вимоги таблиці 2 Додатку 3 до ТД, тобто цим показникам технічна специфікація відповідає. Разом з тим у частині, яка принципово відрізняє Лот 1 від Лоту 2, а саме щодо типу спеціального обладнання (апарель для Лоту 1, підйомник для Лоту 2), подані документи описують та підтверджують лише конфігурацію з підйомником. Підтвердження того, що запропонований за Лотом 1 транспортний засіб комплектується апареллю відповідно до вимог ТД, Учасником не надано. Саме цей елемент технічного завдання для Лоту 1 залишився без документального підтвердження, що й розцінено як невідповідність технічній специфікації саме у частині спеціального обладнання, попри те, що інші технічні показники базового автомобіля відповідають встановленим вимогам. Щодо питання 3 про вимогу щодо надання коду/типу транспортного засобу та обов’язок його співпадіння з інформацією у сертифікаті відповідності Тендерна документація встановлювала обов’язок учасників надати документи про відповідність на запропонований транспортний засіб (сертифікат типу/відповідності або еквівалент), які підтверджують законне введення в обіг в Україні та відповідність вимогам технічної специфікації. Окремої самостійної вимоги щодо зазначення в складі пропозиції коду/типу транспортного засобу в певному форматі, а також вимоги про буквальне співпадіння такого коду/типу в усіх документах (форма тендерної пропозиції, технічна специфікація, сертифікат відповідності тощо) тендерна документація не містила. Формулювання у протоколі про те, що у сертифікаті відповідності вказано торгове найменування/тип КТЗ «АСПА.941218.001», тоді як у найменуванні товару в тендерній пропозиції такого позначення немає, застосовано як опис обставин, пов’язаних з ідентифікацією документів про відповідність, а не як окрему норму тендерної документації. Мета цього формулювання – пояснити, чому виник сумнів, чи стосуються подані документи саме того транспортного засобу, який задекларовано у формі тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна документація не встановлює окремого обов’язку щодо співпадіння коду/типу транспортного засобу, а посилання на позначення «АСПА.941218.001» у протоколі слід розуміти як елемент обґрунтування питань ідентифікації, а не як додаткову умову, що містилася у ТД. Щодо питання 4 про причини незастосування пункту 43 Особливостей № 1178 та надання вимоги про усунення невідповідностей. У межах процедури розгляду пропозиції ТОВ «Автоспецпром» ситуація за Лотом 1 та Лотом 2 є різною. За Лотом 1 невідповідність стосувалася саме предмета закупівлі: технічна специфікація, подана Учасником у складі пропозиції, підтверджує конфігурацію автомобіля з підйомником, тоді як за Лотом 1 предметом закупівлі є два автомобілі з апареллю. Це розцінено як невідповідність, виправлення якої потребувало б заміни або суттєвого коригування конфігурації предмета постачання для Лоту 1 (з «автомобіля з підйомником» на «автомобіль з апареллю»). Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 та положень тендерної документації, через механізм 24 годин не підлягають виправленню невідповідності, усунення яких призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Саме як така невідповідність – пов’язана із конфігурацією предмета закупівлі – вона була кваліфікована за Лотом 1, у зв’язку з чим повідомлення про усунення невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей не формувалося, а пропозицію за Лотом 1 відхилено. За Лотом 2 підставою відхилення пропозиції стала, зокрема, відсутність належного дистриб’юторського (дилерського) договору саме з Учасником. У складі первинної пропозиції було надано договір між виробником «Автомобілі Сітроен» та ТОВ «Пежо Сітроен Україна», який підтверджує статус імпортера, але не підтверджує повноваження ТОВ «Автоспецпром» як офіційного дилера/дистриб’ютора базового автомобіля. Ця невідповідність має документальний характер і може бути усунута шляхом подання належного договору між імпортером та Учасником без зміни предмета закупівлі, марки, моделі або технічних характеристик товару. Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 22.10.2025 стосується саме відхилення пропозиції ТОВ «Автоспецпром» за Лотом 2. Під час виконання цього рішення Замовник застосував механізм пункту 43 Особливостей № 1178: через електронну систему закупівель Учаснику надано 24 години для усунення невідповідностей. У цей строк ТОВ «Автоспецпром» завантажило дистриб’юторський (дилерський) договір, який підтверджує повноваження Учасника щодо базового автомобіля, після чого пропозиція за Лотом 2 була повторно розглянута з урахуванням поданого документа. Таким чином, за Лотом 1 невідповідність стосувалася конфігурації предмета закупівлі (апарель замість підйомника) і була віднесена до невідповідностей, що не можуть бути усунені в порядку пункту 43 Особливостей, тоді як за Лотом 2 йшлося про документальну невідповідність, яка підлягала усуненню через механізм 24 годин. З урахуванням рішення АМКУ механізм пункту 43 Особливостей до Лоту 2 був застосований, Учасник надав дистриб’юторський договір, а Замовник здійснив повторний розгляд пропозиції. До пояснень додаються копії документів, що підтверджують викладені обставини, а саме: Додаток № 2, Додаток 3; протоколи уповноваженої особи від 07.10.2025, тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром», рішення Антимонопольного комітету України, дистриб’юторський договір а також внутрішні робочі матеріали (чек-лист розгляду пропозиції, матеріали перевірки відділом з питань запобігання та виявлення корупції), що фіксують хід і результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром».
Рішеня
20.11.2025 16:30
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень. Прошу надати пояснення щодо причин не зазначення Замовником в умовах тендерної документації та умовах оголошення щодо закупівлі, зокрема, зо Лотом 2 (очікувана вартість якого 33 450 000,00 гривень), умови щодо підтвердження юридичними особами, які є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (вартість закупівлі товару (товарів), дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
21.11.2025 17:05
Орган перевірки
27.11.2025 00:00
Документи повідомлення
21.11.2025 17:06
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту від 21.11.2025
Управління ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації, як Замовник, розглянуло запит про надання пояснень щодо причин незазначення в умовах тендерної документації та в оголошенні про проведення процедури закупівлі, зокрема за Лотом 2 (очікувана вартість 33 450 000,00 грн), вимоги щодо підтвердження юридичними особами – учасниками процедури закупівлі (крім нерезидентів) наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку, коли вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює чи перевищує 20 млн грн (у тому числі за лотом), та повідомляє наступне. Під час підготовки тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також положеннями Київської обласної цільової програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України на 2024–2025 роки. Проєкт тендерної документації та проєкт договору були попередньо розглянуті Управлінням внутрішнього аудиту Київської обласної державної адміністрації, юридичним управлінням апарату Київської обласної державної адміністрації, а також Відділом з питань запобігання та виявлення корупції. За результатами розгляду зазначеними структурними підрозділами зауважень щодо невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства, у тому числі антикорупційного, не висловлено. Вимоги до учасників процедури закупівлі, у тому числі пов’язані з підставами для відмови в участі, Замовник формував із урахуванням статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Закону України «Про запобігання корупції». При цьому Замовник виходив із того, що обов’язок юридичних осіб щодо затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації визначається безпосередньо нормами спеціального антикорупційного законодавства та залежить від наявності у таких суб’єктів відповідних критеріїв (розмір доходу, чисельність працівників тощо). Тобто зазначений обов’язок виникає не у всіх безумовно, а лише у тих юридичних осіб – учасників, які підпадають під вимоги закону. Саме з цих міркувань Замовник не дублював у тексті тендерної документації та оголошення норму Закону щодо наявності антикорупційної програми/уповноваженого як окремого самостійного пункту, вважаючи, що дотримання вимог антикорупційного законодавства є імперативним обов’язком учасників незалежно від того, чи буде відповідна норма повторно процитована в тендерній документації. Застосування підстав, пов’язаних з недотриманням вимог до антикорупційних програм, розглядалося Замовником як таке, що здійснюється в межах перевірки підстав, визначених статтею 17 Закону, та не потребує спеціального деталізованого дублювання в окремому розділі тендерної документації. Додатково зазначаємо, що у межах забезпечення дотримання антикорупційного законодавства під час проведення вказаної процедури закупівлі Замовником було ініційовано проведення перевірки потенційного ділового партнера Відділом з питань запобігання та виявлення корупції, за результатами якої складено відповідний чек-лист із відображенням виявлених репутаційних ризиків щодо ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ». Це свідчить про те, що Замовник фактично приділяв увагу питанням доброчесності та антикорупційного комплаєнсу контрагентів, навіть за відсутності окремо сформульованої вимоги щодо антикорупційної програми в тексті тендерної документації. Окрім того, за результатами додаткової перевірки встановлено, що учасник, пропозиція якого за результатами розгляду визнана найбільш економічно вигідною за Лотом 2 (учасник, з яким укладено договір за результатами процедури), є юридичною особою, яка відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції» затвердила антикорупційну програму та призначила уповноваженого з її реалізації. На підтвердження зазначеного Замовником до цього пояснення додається копія антикорупційної програми та копія розпорядчого документа (наказу) про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Таким чином, обраний переможець фактично відповідає вимогам пункту 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник діяв добросовісно та не мав на меті обмежити коло потенційних учасників або ухилитися від виконання вимог антикорупційного законодавства. Разом з тим, враховуючи позицію органу державного фінансового контролю, Замовник в подальшому буде додатково і прямо передбачати в тендерній документації та оголошеннях щодо закупівель, вартість яких (у тому числі за лотом) дорівнює чи перевищує 20 млн грн, вимогу до юридичних осіб – учасників (крім нерезидентів) щодо надання документального підтвердження наявності антикорупційної програми або уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до вимог чинного законодавства. Таким чином, незазначення в умовах тендерної документації окремої вимоги щодо підтвердження наявності антикорупційної програми/уповноваженого було зумовлене тим, що Замовник виходив із прямої дії норм Закону України «Про запобігання корупції» та Закону України «Про публічні закупівлі» і не вважав за необхідне їх дублювання, а не наміром уникнути виконання таких вимог. Виявлене під час моніторингу порушення має технічно-методичний характер, не призвело до укладення договору з учасником, який не відповідає вимогам антикорупційного законодавства, та буде враховане і виправлене Замовником у подальшій практиці здійснення публічних закупівель.
Рішеня
24.11.2025 16:25
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 910 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 910 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності