Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») від Головне управління ДПС у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-012238-a
Id Tender 4b3b3c4e2a6c4ae383401e330a984edc
План UA-P-2025-09-12-003438-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.09.2025 18:26
Остання зміна 03.11.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
259 830 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 18:25 до 08.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 18:25
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 18:25
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:56
до 24.10.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 20:31
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2025 15:14
до 03.11.2025 14:12
Період уточнень
з 29.09.2025 18:25 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 18:25 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:56 до 24.10.2025 15:14
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:56 до 24.10.2025 15:14
Основні параметри
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів (код ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
259 830 грн.
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Очікувана вартість
259 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2598,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:33
Закінчення аукціону
09.10.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
377
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 18:15
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані послуги здійснюються у гривні у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акта протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Оплату послуг за грудень Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання рахунку-фактури та підписання Акта, який Виконавець повинен надати до 20 грудня.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гуз Андрій Миколайович
Пропозиція:
176 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Прінткопі Трейд
Пропозиція:
177 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 14:39
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сердюк Наталія Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380462652967
Замовник
ЄДРПОУ
44094124
Повна назва
Головне управління ДПС у Чернігівській області
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
вулиця Реміснича, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Період вимог/скарг з 15.10.2025 20:31 по 20.10.2025 13:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:56 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 20:31
Довідка НАЗК
15.10.2025 20:31
Повідомлення про рішення
09.10.2025 11:56
Витяг з ЄДР
09.10.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ГУЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Гарантийный талон на установку очистки тонерных картриджей УОК.-1М (ССЕ.1М) и паспорт Установка очистки тонерных картриджей УОК-1М Модель ССЕ.1М (файл «Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ_ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf») російською мовою; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положенні» тендерної документації та пп. 6.11. додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).».; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Гарантийный талон на установку очистки тонерных картриджей УОК.-1М (ССЕ.1М) и паспорт Установка очистки тонерных картриджей УОК-1М Модель ССЕ.1М разом з їх автентичним перекладом українською мовою.
Створено
13.10.2025 17:28
Надати до
14.10.2025 17:28
Період вимог/скарг з 20.10.2025 17:20 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 13:59 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник, визнаний переможцем, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
20.10.2025 17:20
Повідомлення про рішення
20.10.2025 13:59
Витяг з ЄДР
20.10.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:10
Період вимог/скарг з 24.10.2025 15:14 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 17:20 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 15:14
Довідка НАЗК
24.10.2025 15:14
Повідомлення про рішення
20.10.2025 17:20
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-29-012238-a-c2
Підписаний і діє
Номер
42/122
177 000 грн.
147 500 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
377 (послуга)
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Номенклатура
Технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів, заправка картриджів
Кількість
377
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у Чернігівській області
Повна назва
Головне управління ДПС у Чернігівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44094124

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Прінткопі Трейд
Повна назва
ПП Прінткопі Трейд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35108555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 14:12
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 830 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462652967
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
259 830 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 10:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462652967
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності