Показати схожі тендери

Закупівля 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки) від Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-012213-a
Id Tender 07cf760c7125481f859a8afb2a139a4b
План UA-P-2025-09-29-012388-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.09.2025 18:04
Остання зміна 30.10.2025 11:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
123 418 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 18:03 до 08.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 18:03
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 18:03
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:57
до 21.10.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 15:21
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 15:21
до 30.10.2025 11:12
Період уточнень
з 29.09.2025 18:03 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 18:03 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:57 до 21.10.2025 15:21
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:57 до 21.10.2025 15:21
Основні параметри
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Предмет закупівлі: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки). Найменування товару: Шини для сільськогосподарської техніки: Шина 9-16 Ф-277 (10), Шина 11,2-20 8РR, Шина 9х16 12РR, Шина 10.0/75-15,3 14РR. Технічні вимоги: Щодо показників якості, товар повинен відповідати загальнообов’язковим вимогам, нормами і правилами встановленим для даного виду товару. Більш детальну інформацію та обсяги закупівлі зазначено в Технічному завданні (Додаток №3 до Тендерної документації). Одиниці виміру: штука Кількість, обсяг закупівлі: 20 штук, в тому числі: Шина 9-16 Ф-277 (10) – 2 штуки, Шина 11,2-20 8РR – 4 штуки, Шина 9х16 12РR – 10 штук, Шина 10.0/75-15,3 14РR – 4 штуки. Місце поставки товару: місто Вінниця, вул. Коновальця Євгена, буд.6 Строк поставки товару: Поставка товару може бути разова або партіями відповідно до можливостей Постачальника, за умови погодження Замовником, згідно з заявок Замовника (у строк не пізніше, ніж 5 (п’ять) календарних днів з моменту отримання заявки). Заявка подається Замовником одним із способів: по телефону або через електронну пошту. Терміни поставки можуть бути скорочені, або надана разова поставка товару відповідно до можливостей Постачальника за умови погодження із Замовником. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 30-ти днів від дати постачання Товару. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому разі не застосовуються. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшено залежно від реального фінансування видатків Замовника із внесенням відповідних змін до договору.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
123 418 грн.
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Назва предмета закупівлі
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Примітки
Найменування товару: Шини для сільськогосподарської техніки: Шина 9-16 Ф-277 (10), Шина 11,2-20 8РR, Шина 9х16 12РR, Шина 10.0/75-15,3 14РR. Технічні вимоги: Щодо показників якості, товар повинен відповідати загальнообов’язковим вимогам, нормами і правилами встановленим для даного виду товару. Більш детальну інформацію та обсяги закупівлі зазначено в Технічному завданні (Додаток №3 до Тендерної документації). Одиниці виміру: штука Кількість, обсяг закупівлі: 20 штук, в тому числі: Шина 9-16 Ф-277 (10) – 2 штуки, Шина 11,2-20 8РR – 4 штуки, Шина 9х16 12РR – 10 штук, Шина 10.0/75-15,3 14РR – 4 штуки. Місце поставки товару: місто Вінниця, вул. Коновальця Євгена, буд.6 Строк поставки товару: Поставка товару може бути разова або партіями відповідно до можливостей Постачальника, за умови погодження Замовником, згідно з заявок Замовника (у строк не пізніше, ніж 5 (п’ять) календарних днів з моменту отримання заявки). Заявка подається Замовником одним із способів: по телефону або через електронну пошту. Терміни поставки можуть бути скорочені, або надана разова поставка товару відповідно до можливостей Постачальника за умови погодження із Замовником.
Очікувана вартість
123 418 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
617,09
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:34
Закінчення аукціону
09.10.2025 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 30-ти днів від дати постачання Товару. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому разі не застосовуються. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшено залежно від реального фінансування видатків Замовника із внесенням відповідних змін до договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОТОРГ-ДОН"
Пропозиція:
119 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
115 648.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 18:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Семенюк Наталія
Електронна пошта
Телефон
380674303874
Замовник
ЄДРПОУ
03338981
Повна назва
Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Поштовий індекс
21001
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6
Кваліфікація
Лот № 1 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 15:21 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:57 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
РІШЕННЯ: 1. Визначити Учасника - ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" (ЄДРПОУ 37976553) переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
21.10.2025 15:21
Довідка НАЗК
21.10.2025 15:21
Повідомлення про рішення
15.10.2025 21:01
Електроний протокол про продовження строку
09.10.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:03
Спосіб підтвердження
Назва
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Опис
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 18:03
Спосіб підтвердження
Назва
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Опис
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником, у зв’язку з необхідністю додаткового розгляду тендерної пропозиції та перевірки поданої інформації, наданої Учасником у складі пропозиції та детального аналізу спеціалістами Замовника технічних параметрів та характеристик предмету пропозиції за предметом закупівлі 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, прийнято рішення продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до 20 робочих днів. РІШЕННЯ: 1. Продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки) (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового розгляду тендерної пропозиції та перевірки поданої інформації, наданої Учасником у складі пропозиції та детального аналізу спеціалістами Замовника технічних параметрів та характеристик предмету пропозиції. 2. Оприлюднити рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 21:00
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції надав Довідку документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вих. № 305-3 від 08.10.2025 року), в якій виявлені невідповідності інформації щодо поданих у складі пропозиції сканованих копій договорів. При цьому, учасником у складі пропозиції надано скановані копії договорів, щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Виявлені невідповідності: 1. Строка 1, стовпчик 2 «Номер договору, дата укладення договору, строк дії» - невідповідність щодо строку дії договору. 2. Строка 1, стовпчик 5 «Сума договору» - невідповідність щодо суми договору. 3. Строка 2, стовпчик 5 «Сума договору» - невідповідність щодо суми договору Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог тендерної документації та інформації, поданої у складі тендерної пропозиції. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Учаснику - ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" (ЄДРПОУ 37976553), надати Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог тендерної документації та інформації, поданої у складі тендерної пропозиції.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями РІШЕННЯ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону та відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Створено
20.10.2025 14:10
Надати до
21.10.2025 14:10
Договір
UA-2025-09-29-012213-a-a1
Підписаний і діє
Номер
141/2025
115 648.8 грн.
96 374 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Номенклатура
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34352100-0 Шини для сільськогосподарської техніки)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Повна назва
Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03338981

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37976553

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2025 11:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 418 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Контактний телефон:
380674303874
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 418 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Контактний телефон:
380674303874
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності