Показати схожі тендери
Закупівля Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00 від Долинська міська рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-011684-a
Id Tender d2e0d3026cbf4f09866636c1b8623d7b
План UA-P-2025-09-29-013291-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 17:11
Остання зміна 07.11.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
861 453 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 17:01 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 17:01
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 17:01
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:56
до 07.11.2025 16:56
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 15:29
до 13.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 07.11.2025 16:56
-
Період уточнень
з 29.09.2025 17:01 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 17:01 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:56 до 07.11.2025 16:56
Період кваліфікації
з 14.10.2025 13:56 до 07.11.2025 16:56
Основні параметри
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Номер: PLUA.02.01-IP.01-0042/23 Назва: «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children) в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027, що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща (Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00), на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами) та програми розвитку міжнародного співробітництва та проектної діяльності на 2026-2028 роки, затверджену рішенням міської ради від 11.07.2025 № 4214-58/2025.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
861 453 грн.
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Назва предмета закупівлі
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Очікувана вартість
861 453 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4307,27
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 13:33
Закінчення аукціону
14.10.2025 13:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Омеляна Антоновича, 23
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи, або поетапно (проміжними платежами за фактично виконані роботи) проводяться на підставі актів виконаних робіт після прийняття Замовником виконаних робіт та підписання зазначених актів. Розрахунок за виконані Роботи здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі виконаних (або поетапно) робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФ-ТЕХ"
Пропозиція:
597 010 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТИШКІВСЬКИЙ СТЕФАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
775 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:29 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 13:56 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 15:29
Довідка НАЗК
17.10.2025 15:29
Повідомлення про рішення
14.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:06 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 17:29 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:06
Повідомлення про рішення
05.11.2025 12:12
documentType.award.deviationReport
04.11.2025 17:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФ-ТЕХ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.10.2025 №56/25, в якій зазначені наступні договори: - Договір №УН/12 від 15.05.2023 року; - Договір №УН/14 від 15.05.2023 року. Відповідно до додаткової угоди №2 до договору від 15 травня 2023 №УН-12 загальна вартість договору становить: 946293,46 грн. При цьому, наданими в складі пропозиції документами підтверджено виконання договору від 15 травня 2023 №УН-12 на суму 899 685,04, у зв'язку з чим учасником не підтверджено повне виконання договору від 15 травня 2023 №УН-12. Відповідно до додаткової угоди №2 до договору від 15 травня 2023 №УН-14 загальна вартість договору становить: 779 786,44 грн. При цьому, наданими в складі пропозиції документами підтверджено виконання договору від 15 травня 2023 №УН-14 на суму 740 504,48, у зв'язку з чим, учасником не підтверджено повне виконання договору від 15 травня 2023 №УН-14. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? У кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається повністю виконаний договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та/ або реставрацією, та/або капітальним ремонтом будинку, будівлі або споруди, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається повністю виконаний договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та/ або реставрацією, та/або капітальним ремонтом будинку, будівлі або споруди, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Створено
05.11.2025 12:10
Надати до
06.11.2025 12:10
Період вимог/скарг з 07.11.2025 16:56 по 13.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.11.2025 14:06 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.11.2025 16:56
Довідка НАЗК
07.11.2025 16:56
Повідомлення про рішення
06.11.2025 16:51
documentType.award.deviationReport
06.11.2025 14:06
Витяг з ЄДР
06.11.2025 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ТИШКІВСЬКИЙ СТЕФАН ВАСИЛЬОВИЧ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? Учасник не надав у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказано інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; ? У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 13.10.2025 №1168-12, в якій зазначені наступні договори: - Договір про здіснення технічного нагляду у будівництві №43/22(БП) від 23.06.2022 року; - Договір про здіснення технічного нагляду у будівництві №1 від 14.11.2024 року; - Договір про здіснення технічного нагляду у будівництві №5 від 26.11.2024 року. У зазначеній довідці не вірно вказано строки надання послуг по кожному договору. Відповідно до додаткової угоди №108/24(БП) до договору від 23.06.2022 року №43/22(БП) загальна вартість договору становить: 1064449,91 грн. При цьому, наданими в складі пропозиції документами не підтверджено повне виконання договору від 23.06.2022 року №43/22(БП). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? У додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі;» ? У кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається повністю виконаний договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та/ або реставрацією, та/або капітальним ремонтом будинку, будівлі або споруди, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копію сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) відповідного органу на провадження такого виду діяльності та/або лист-довідку довільного зразка, в якій вказати інформацію з посиланнями на реєстри та реквізити за якими замовник самостійно може перевірити наявність в учасника відповідного сертифікату (дозволу; ліцензії тощо) та/або лист-пояснення про відсутність потреби у такому документі; ? На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається повністю виконаний договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та/ або реставрацією, та/або капітальним ремонтом будинку, будівлі або споруди, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Створено
06.11.2025 16:49
Надати до
07.11.2025 16:49
Угоди
UA-2025-09-29-011684-a-c2
Очікує підписання
775 000 грн.
775 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Номенклатура
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Реставрація та реставраційний ремонт будівлі, дитячої міської лікарні (Центр здоров'я дитини КНП “Долинська багатопрофільна лікарня”), пам?ятки архітектури місцевого значення, охоронний №1201, по вул. Омеляна Антоновича, 23 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» в рамках реалізації проєкту «SOS дбаємо про здоров’я дітей» (SOS4Children), PLUA.02.01-IP.01-0042/23-00
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТИШКІВСЬКИЙ СТЕФАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТИШКІВСЬКИЙ СТЕФАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1890905931

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
861 453 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
861 453 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності