Показати схожі тендери

Закупівля фанкойли з монтажем від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-010715-a
Id Tender c9661756bd7447f0a4807a73b5746e92
План UA-P-2025-09-24-012159-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.09.2025 16:22
Остання зміна 15.10.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
279 095.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 16:21 до 11.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 16:21
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 16:21
до 08.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.10.2025 09:00
-
Період уточнень
з 29.09.2025 16:21 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 16:21 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2025 09:00
Основні параметри
фанкойли з монтажем
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
279 095.67 грн.
фанкойли з монтажем
Назва предмета закупівлі
фанкойли з монтажем
Очікувана вартість
279 095.67 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 5 (штуки)
Фанкойл DAIKIN FWV02DTN або еквівалент*
Опис предмета закупівлі
Фанкойл DAIKIN FWV02DTN або еквівалент*
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Фанкойл DAIKIN FWV04DTN або еквівалент*
Опис предмета закупівлі
Фанкойл DAIKIN FWV04DTN або еквівалент*
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Фанкойл DAIKIN FWV06DTN або еквівалент*
Опис предмета закупівлі
Фанкойл DAIKIN FWV06DTN або еквівалент*
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами накладної або видаткової накладної та акту приймання-передавання наданих послуг. Тип – післяоплата.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
278 935.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-ПРОМ"
Пропозиція:
249 960 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Варвадюк Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0487228109
Факс
0487228109
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 фанкойли з монтажем
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.10.2025 09:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 16:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 16:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимоги, встановленої у пункті 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 цього Закону, подаються шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.”, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** *Під аналогічним слід розуміти договір на закупівлю за показником четвертої цифри коду ДК 021:2015 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» або на фанкойли з монтажем, або на фанкойли. На виконання зазначеної вимоги учасником надано “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору” № 801 від 06.10.2025 року”, у якій в графі “Номер, дата аналогічного договору, предмет закупівлі визначений договором” необхідно зазначити номер, дату аналогічного договору та предмет закупівлі, відповідно до аналогічних договорів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник у вищезазначеній графі зазначив номер договору, дату та предмет договору який не відповідає предмету закупівлі зазначеному в договорі. У графі «Документ(и), що підтверджують виконання договору (* із зазначенням номеру та дати такого документу(тів)» Учасник вказав невірний номер документа, що підтверджує виконання договору. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ” № 801 від 06.10.2025 року або нову таку довідку із зазначенням назви предмета закупівлі до кожного, зазначеного у довідці, аналогічного договору, який надається учасником у складі тендерної пропозиції, вказати правильний номер документа(ів), що підтверджують виконання договору. 2. Відповідно до вимоги, встановленої у Додатку №5 до тендерної документації, Учаснику необхідно заповнити технічні характеристики «Таблиці відповідності». На виконання зазначеної вимоги до тендерної документації учасником надано заповнену «Таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації» від 06.10.2025 №800, у якій в графі «Технічні характеристики» та «Відповідність Так/ні» дані заповнені некоректно, відбулось зміщення тексту в межах рядків, унаслідок чого частина тексту змістилась у графах таблиці. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену “Таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації” від 06.10.2025 №800 або нову таку довідку, у якій коректно заповнено графи «Технічних характеристик» та «Відповідність Так/ні» з дотриманням відповідності інформації між рядками таблиці. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
14.10.2025 16:26
Надати до
15.10.2025 16:26
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
279 095.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
279 095.67 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності