Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва згідно з ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-009871-a
Id Tender 298cee2774e24a2ab6d1fc6df97de185
План UA-P-2025-09-29-011478-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 15:56
Остання зміна 31.10.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 622 613 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 15:53 до 14.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 15:53
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 15:53
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00
до 27.10.2025 14:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 14:06
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 14:06
-
Період уточнень
з 29.09.2025 15:53 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 15:53 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00 до 27.10.2025 14:06
Період кваліфікації
з 14.10.2025 10:00 до 27.10.2025 14:06
Основні параметри
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва згідно з ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 622 613 грн.
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва згідно з ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва згідно з ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
1 622 613 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8113,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04215, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснювати протягом п'яти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+"
Пропозиція:
1 618 979.24 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 16:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антон Панков
Електронна пошта
Телефон
+380674863317
Сайт:
https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html
Замовник
ЄДРПОУ
39609111
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва згідно з ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 27.10.2025 14:06 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 10:00 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 14:07
Довідка НАЗК
27.10.2025 14:06
Повідомлення про рішення
21.10.2025 16:11
Електроний протокол про продовження строку
14.10.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
21.10.2025 16:11
Дата кінця розгляду
12.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «1 Довідка про техніку.pdf», в якій учасник вказує, що для виконання робіт має в наявності Поливомийну машину МАЗ 533702 (реєстр. номер АА4626CX). При цьому, Учасник надає свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів AAC818331 в якому транспортний засіб з реєстраційним номером АА4626CX вказано, як МАЗ 533702 ВАНТАЖНИЙ Commercial descripuion D.3 СНІГООЧИСНИК-С, що не відповідає інформації зазначеній в довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 додатка №1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку за формою Таблиці 1 згідно п. 1.1. додатка №1 до тендерної документації, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), власної та/або орендованої та/або наданої у користування та/або за договорами про надання послуг тощо, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1., Учасник має надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності або обороно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу, договір про надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подає: 1) завірені копії дійсних та чинних на дату подання пропозиції договорів: оренди (лізингу) або договори про надання послуг та інших; 2) завірені копії актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати техніку у користування, разом з актом(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки (у разі, коли умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «1 Довідка про техніку.pdf.», в якій учасник вказує, що для виконання робіт має в наявності FORD CARGO вантажний – вантажний самоскид (реєстр. номер СА 1648ІB). При цьому, Учасник надає свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів CXB 194060, в якому транспортний засіб з реєстраційним номером СА 1648ІB вказано, як FORD CARGO ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ самоскид, що не відповідає інформації зазначеній в довідці. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 додатка №1 до тендерної документації. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку за формою Таблиці 1 згідно п. 1.1. додатка №1 до тендерної документації, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), власної та/або орендованої та/або наданої у користування та/або за договорами про надання послуг тощо, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1., Учасник має надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності або обороно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу, договір про надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подає: 1) завірені копії дійсних та чинних на дату подання пропозиції договорів: оренди (лізингу) або договори про надання послуг та інших; 2) завірені копії актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати техніку у користування, разом з актом(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки (у разі, коли умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «3 Довідка про АБЗ.pdf» в якому міститься Довідка про асфальтобетонний завод. Цією довідкою учасник повідомляє, що буде застосовувати асфальтобетонні суміші, що виробляє асфальтобетонний завод ТОВ «ТАРТЕХ» (адреса заводу: 09700, Київська обл., м. Богуслав, вул. Окружна 21-К) та постачає Учаснику згідно Договору постачання продукції №1310/25-П від 13.10.2025. Однак, документи, які стосуються асфальтобетонного заводу та надані учасником в складі пропозиції (сертифікат про прийняття в експлуатацію АБЗ; документ, який підтверджує взяття на державний облік об'єктів (підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності), які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і на стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря; дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) видані не виробнику ТОВ «ТАРТЕХ», а іншому суб’єкту господарювання. Отже, вищевказані документи не можуть бути прийняті до розгляду, у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив право ТОВ «ТАРТЕХ» використовувати потужності АБЗ за адресою: вул. Окружна, 21-К в м. Богуслав Київської області. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.1.4., п.1 додатка №1 до тендерної документації. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону з інформацією про асфальтобетонний завод - його місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. У підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасник надає копію договору поставки асфальтобетону, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі; - виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифікат про прийняття в експлуатацію асфальтобетонного заводу; - щодо асфальтобетонного заводу (адреси виробництва), що буде використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі, надати документ, який підтверджує взяття на державний облік об'єктів (підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності), які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і на стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом; - асфальтобетонний завод (виробництво) повинен забезпечувати виробництво асфальтобетонних сумішей, відповідно ДСТУ про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (сканкопія або посвідчена копія атестату виробництва виданого атестованою організацією). Також, надати копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу. Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах.
Створено
24.10.2025 12:18
Надати до
25.10.2025 12:18
Договір
UA-2025-09-29-009871-a-c1
Очікує підписання
1 618 979.24 грн.
1 618 979.24 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва
Номенклатура
Капітальний ремонт асфальтного покриття внутрішньоквартального проїзду за адресою: вулиця Світлицького, 24, 24-А, 28 у Подільському районі м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39609111

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42820720

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 622 613 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 622 613 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності