Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг) від Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-009163-a
Id Tender c3ae5b91800b49208142382b27806862
План UA-P-2025-09-29-010348-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 15:32
Остання зміна 03.11.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 930 721.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 15:32 до 29.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 15:32
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 15:32
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00
до 31.10.2025 17:26
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 17:26
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 17:26
-
Період уточнень
з 29.09.2025 15:32 до 26.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 15:32 до 26.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 31.10.2025 17:26
Період кваліфікації
з 29.10.2025 10:00 до 31.10.2025 17:26
Основні параметри
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
17 930 721.6 грн.
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Очікувана вартість
17 930 721.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
179307,22
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81100, Україна, Львівська область, вул. М. Рильського, м. Пустомити Львівського району Львівської області
Дата постачання по
31.03.2026 15:33
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВА-БУД"
Пропозиція:
15 243 914.63 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гловачевський Назар Романович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380985866995
Замовник
ЄДРПОУ
04372187
Повна назва
Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
81100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Пустомити
Адреса
вул.Грушевського Михайла, 46
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Період вимог/скарг з 31.10.2025 17:26 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 10:00 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 17:27
Довідка НАЗК
31.10.2025 17:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А.*Ця довідка повинна обов’язково відображати такі основні машини, механізми, обладнання, як: автогрейдер, навантажувач, екскаватор, коток дорожній, тощо. Якщо для виконання надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.1.1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Учасником подається Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А, зокрема вказано наступне - Навантажувач ВОВСАТ S185, 2002 р.в, державний номер 3433lВС, 1 шт., ВОВСАТ S185 Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Міні-навантажувач ВОВСАТ S250, 2005 р.в, державний номер 34330ВС, 1 шт., ВОВСАТ S250, Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Коток дорожній BOMAG BW138AD, державний номер 35515ВС, 1 шт.,BOMAG BW138AD, Договір надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (ТОВ «ЕКСКАВАТОР СПЕЦСЕРВІС): Не вказано перелік техніки в Договорі надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (не можна визначити якою технікою надаються послуги), договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Автогрейдер VOLVO G946, державний номер 38087ВС, 1 шт., VOLVO G946, Договір надання послуг №46ШС від 01.12.2024р. (ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ»): договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Трактор колісний БЕЛАРУС 1025.2, державний номер 41131ВС,1 шт., БЕЛАРУС 1025.2, Договір про надання послуг №04-08/25 від 01 серпня 2025 року (ФГ «ДЕМКІВ»):договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж трок виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). • Відповідно до умов підпункту 2 п. 2 Додатку 4 до ТД Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником подається посвідчення на охорону праці та витяг (протокол). Проте не на перевірку знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. • Відповідно до умов підпункту 3 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми Таблиця «В». Учасником подана Довідка, проте не вказанні дані номер договору та дата укладення згідно форми Таблиця «В». • Відповідно до умов підпункту 4 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю»: 1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. Учасником подається - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік). Проте сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік) відсутня та/ або У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. • Відповідно до умов п. 4 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок пропозиції, складений у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник повинен надати ці документи у форматі Microsoft (word, Excel) або pdf та додатково в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі). Загальні вимоги: Учасник надає копію всіх ліцензій та/або дозволів та/або інших документів, з додатками (у випадку наявності) на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії та/або дозволів та/або інших документів на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасники повинні забезпечити та гарантувати надання послуг/виконання робіт якісними матеріалами. Якість бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, які поставлятимуться на об’єкт будівництва, підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності чинним на дату подання тендерної пропозиції. Якщо учасник не є виробником бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Якість дорожніх знаків, які буде встановлено на об’єкті будівництва, підтверджується шляхом надання сертифікату відповідності чинного на дату подання тендерної пропозиції. Учасником подано - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них; - розрахунок загальновиробничих витрат. Проте учасником не подано додатково розрахунки в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів. Такі невідповідності щодо подання додатково розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів не призводить до зміни предмета закупівлі (технічних характеристик згідно ПКД) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо учасник не є виробником каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Проте відсутній лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару - каменів бортових, протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. • Відповідно до умов п. 6 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати Згоду учасника з Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Проте така інфориація відстуня. • Відповідно до умов п. 7 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте така інформація відсутня. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; п. 2,4,6,7 Додатку 4 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А.*Ця довідка повинна обов’язково відображати такі основні машини, механізми, обладнання, як: автогрейдер, навантажувач, екскаватор, коток дорожній, тощо. Якщо для виконання надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.1.1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Учасником подається Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А, зокрема вказано наступне - Навантажувач ВОВСАТ S185, 2002 р.в, державний номер 3433lВС, 1 шт., ВОВСАТ S185 Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Міні-навантажувач ВОВСАТ S250, 2005 р.в, державний номер 34330ВС, 1 шт., ВОВСАТ S250, Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Коток дорожній BOMAG BW138AD, державний номер 35515ВС, 1 шт.,BOMAG BW138AD, Договір надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (ТОВ «ЕКСКАВАТОР СПЕЦСЕРВІС): Не вказано перелік техніки в Договорі надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (не можна визначити якою технікою надаються послуги), договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Автогрейдер VOLVO G946, державний номер 38087ВС, 1 шт., VOLVO G946, Договір надання послуг №46ШС від 01.12.2024р. (ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ»): договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж трок виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Трактор колісний БЕЛАРУС 1025.2, державний номер 41131ВС,1 шт., БЕЛАРУС 1025.2, Договір про надання послуг №04-08/25 від 01 серпня 2025 року (ФГ «ДЕМКІВ»):договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). • Відповідно до умов підпункту 2 п. 2 Додатку 4 до ТД Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником подається посвідчення на охорону праці та витяг (протокол). Проте не на перевірку знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. • Відповідно до умов підпункту 3 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми Таблиця «В». Учасником подана Довідка, проте не вказанні дані номер договору та дата укладення згідно форми Таблиця «В». • Відповідно до умов підпункту 4 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю»: 1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. Учасником подається - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік). Проте сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік) відсутня та/ або У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. • Відповідно до умов п. 4 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок пропозиції, складений у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник повинен надати ці документи у форматі Microsoft (word, Excel) або pdf та додатково в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі). Загальні вимоги: Учасник надає копію всіх ліцензій та/або дозволів та/або інших документів, з додатками (у випадку наявності) на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії та/або дозволів та/або інших документів на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасники повинні забезпечити та гарантувати надання послуг/виконання робіт якісними матеріалами. Якість бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, які поставлятимуться на об’єкт будівництва, підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності чинним на дату подання тендерної пропозиції. Якщо учасник не є виробником бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Якість дорожніх знаків, які буде встановлено на об’єкті будівництва, підтверджується шляхом надання сертифікату відповідності чинного на дату подання тендерної пропозиції. Учасником подано - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них; - розрахунок загальновиробничих витрат. Проте учасником не подано додатково розрахунки в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів. Такі невідповідності щодо подання додатково розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів не призводить до зміни предмета закупівлі (технічних характеристик згідно ПКД) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо учасник не є виробником каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Проте відсутній лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару - каменів бортових, протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. • Відповідно до умов п. 6 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати Згоду учасника з Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Проте така інфориація відстуня. • Відповідно до умов п. 7 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте така інформація відсутня. Просимо подати інформацію шляхом внесення змін/ або у новій редакції.
Створено
30.10.2025 17:22
Надати до
31.10.2025 17:22
Договір
UA-2025-09-29-009163-a-b1
Очікує підписання
15 243 914.63 грн.
15 243 914.63 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Номенклатура
Капітальний ремонт дороги на вулиці М.Рильського для благоустрою населеного пункту м. Пустомити Львівського району Львівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Повна назва
Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04372187

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІННОВА-БУД"
Повна назва
ТОВ "ІННОВА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42018832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 930 721.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380985866995
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 930 721.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2025 10:00
Замовник:
Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
+380985866995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності