Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А.*Ця довідка повинна обов’язково відображати такі основні машини, механізми, обладнання, як: автогрейдер, навантажувач, екскаватор, коток дорожній, тощо. Якщо для виконання надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.1.1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Учасником подається Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А, зокрема вказано наступне - Навантажувач ВОВСАТ S185, 2002 р.в, державний номер 3433lВС, 1 шт., ВОВСАТ S185 Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Міні-навантажувач ВОВСАТ S250, 2005 р.в, державний номер 34330ВС, 1 шт., ВОВСАТ S250, Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Коток дорожній BOMAG BW138AD, державний номер 35515ВС, 1 шт.,BOMAG BW138AD, Договір надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (ТОВ «ЕКСКАВАТОР СПЕЦСЕРВІС): Не вказано перелік техніки в Договорі надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (не можна визначити якою технікою надаються послуги), договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Автогрейдер VOLVO G946, державний номер 38087ВС, 1 шт., VOLVO G946, Договір надання послуг №46ШС від 01.12.2024р. (ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ»): договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Трактор колісний БЕЛАРУС 1025.2, державний номер 41131ВС,1 шт., БЕЛАРУС 1025.2, Договір про надання послуг №04-08/25 від 01 серпня 2025 року (ФГ «ДЕМКІВ»):договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж трок виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). • Відповідно до умов підпункту 2 п. 2 Додатку 4 до ТД Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником подається посвідчення на охорону праці та витяг (протокол). Проте не на перевірку знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. • Відповідно до умов підпункту 3 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми Таблиця «В». Учасником подана Довідка, проте не вказанні дані номер договору та дата укладення згідно форми Таблиця «В». • Відповідно до умов підпункту 4 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю»: 1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. Учасником подається - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік). Проте сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік) відсутня та/ або У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. • Відповідно до умов п. 4 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок пропозиції, складений у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник повинен надати ці документи у форматі Microsoft (word, Excel) або pdf та додатково в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі). Загальні вимоги: Учасник надає копію всіх ліцензій та/або дозволів та/або інших документів, з додатками (у випадку наявності) на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії та/або дозволів та/або інших документів на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасники повинні забезпечити та гарантувати надання послуг/виконання робіт якісними матеріалами. Якість бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, які поставлятимуться на об’єкт будівництва, підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності чинним на дату подання тендерної пропозиції. Якщо учасник не є виробником бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Якість дорожніх знаків, які буде встановлено на об’єкті будівництва, підтверджується шляхом надання сертифікату відповідності чинного на дату подання тендерної пропозиції. Учасником подано - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них; - розрахунок загальновиробничих витрат. Проте учасником не подано додатково розрахунки в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів. Такі невідповідності щодо подання додатково розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів не призводить до зміни предмета закупівлі (технічних характеристик згідно ПКД) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо учасник не є виробником каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Проте відсутній лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару - каменів бортових, протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. • Відповідно до умов п. 6 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати Згоду учасника з Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Проте така інфориація відстуня. • Відповідно до умов п. 7 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте така інформація відсутня.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; п. 2,4,6,7 Додатку 4 до Тендерної документації.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А.*Ця довідка повинна обов’язково відображати такі основні машини, механізми, обладнання, як: автогрейдер, навантажувач, екскаватор, коток дорожній, тощо. Якщо для виконання надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.1.1. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, відповідно до чинного законодавства, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Учасником подається Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно форми, яка наведена у Таблиці А, зокрема вказано наступне - Навантажувач ВОВСАТ S185, 2002 р.в, державний номер 3433lВС, 1 шт., ВОВСАТ S185 Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Міні-навантажувач ВОВСАТ S250, 2005 р.в, державний номер 34330ВС, 1 шт., ВОВСАТ S250, Договір про надання послуг №01-03/25 від 01.03.2025р. (Герега Р.В.): На підтвердження учасником подано Договір за № 4, що невідповідає номеру заявленого Договору у довідці та договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Коток дорожній BOMAG BW138AD, державний номер 35515ВС, 1 шт.,BOMAG BW138AD, Договір надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (ТОВ «ЕКСКАВАТОР СПЕЦСЕРВІС): Не вказано перелік техніки в Договорі надання послуг №11/11/2024 від 11.11.24р. (не можна визначити якою технікою надаються послуги), договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вомог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Автогрейдер VOLVO G946, державний номер 38087ВС, 1 шт., VOLVO G946, Договір надання послуг №46ШС від 01.12.2024р. (ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ»): договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж трок виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). - Трактор колісний БЕЛАРУС 1025.2, державний номер 41131ВС,1 шт., БЕЛАРУС 1025.2, Договір про надання послуг №04-08/25 від 01 серпня 2025 року (ФГ «ДЕМКІВ»):договір укладено на строк до 31.12.2025р., що менше ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (згідно вимог підпункту 1 п. 2 Додатку 4 до ТД «Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі»). • Відповідно до умов підпункту 2 п. 2 Додатку 4 до ТД Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником подається посвідчення на охорону праці та витяг (протокол). Проте не на перевірку знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. • Відповідно до умов підпункту 3 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми Таблиця «В». Учасником подана Довідка, проте не вказанні дані номер договору та дата укладення згідно форми Таблиця «В». • Відповідно до умов підпункту 4 п. 2 Додатку 4 до ТД Учасники повинні подати для підтвердження «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю»: 1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік); У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. Учасником подається - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період (2024 рік); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2024 рік). Проте сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2024 рік) відсутня та/ або У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти та довідку про обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік. • Відповідно до умов п. 4 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок пропозиції, складений у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 5 до Тендерної документації), а саме: - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник повинен надати ці документи у форматі Microsoft (word, Excel) або pdf та додатково в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі). Загальні вимоги: Учасник надає копію всіх ліцензій та/або дозволів та/або інших документів, з додатками (у випадку наявності) на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії та/або дозволів та/або інших документів на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасники повинні забезпечити та гарантувати надання послуг/виконання робіт якісними матеріалами. Якість бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, які поставлятимуться на об’єкт будівництва, підтверджується у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності чинним на дату подання тендерної пропозиції. Якщо учасник не є виробником бетонних виробів (ФЕМ), бетонних сумішей, каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Якість дорожніх знаків, які буде встановлено на об’єкті будівництва, підтверджується шляхом надання сертифікату відповідності чинного на дату подання тендерної пропозиції. Учасником подано - договірну ціну з пояснювальної запискою; - локальні кошториси та відомості ресурсів до них; - розрахунок загальновиробничих витрат. Проте учасником не подано додатково розрахунки в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів. Такі невідповідності щодо подання додатково розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (або в іншій програмі) та підсумкову відомість ресурсів не призводить до зміни предмета закупівлі (технічних характеристик згідно ПКД) запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо учасник не є виробником каменів бортових, додатково надає в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Проте відсутній лист-підтвердження від виробника про можливість безперебійного постачання товару - каменів бортових, протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. • Відповідно до умов п. 6 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати Згоду учасника з Проєктом Договору згідно Додатку 3 до тендерної документації. Проте така інфориація відстуня. • Відповідно до умов п. 7 Додатку 4 до ТД у складі пропозиції Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника /співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони /інші засоби зв’язку, види робіт чи послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт чи послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними окремих робіт чи послуг передбачених предметом закупівлі. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Проте така інформація відсутня. Просимо подати інформацію шляхом внесення змін/ або у новій редакції.