Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-009134-a
Id Tender eb11e980c7ef48b38595c95274dbc151
План UA-P-2025-09-22-014278-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.09.2025 15:28
Остання зміна 13.10.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
317 125 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 15:27 до 09.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 15:27
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 15:27
до 06.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.10.2025 15:54
-
Період уточнень
з 29.09.2025 15:27 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 15:27 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 15:54
Основні параметри
Електрична енергія
Контактна особа замовника: Талімонов Юрій Васильович, телефон: (044) 530-27-55, електронна адреса: [email protected].
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
317 125 000 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
317 125 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 585 625
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 15:19
Закінчення аукціону
10.10.2025 15:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
41 855 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 3,57 %
Опис:
Споживач протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати направлення Постачальнику повідомлення про початок постачання електричної енергії здійснює попередню оплату електричної енергії в розмірі 50% вартості електроенергії за листопад місяць
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 3,57 %
Опис:
остаточний платіж – протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта приймання-передачі електричної енергії за листопад місяць
Порядковий номер: 2
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 46,43 %
Опис:
Споживач до 25 числа місяця, що передує звітному/розрахунковому/місяцю постачання, здійснює попередню оплату електричної енергії в розмірі 50% вартості електроенергії за звітний місяць
Порядковий номер: 3
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 46,43 %
Опис:
остаточний платіж за звітний місяць – протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта приймання-передачі електричної енергії за звітний місяць
Порядковий номер: 4
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТВІЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК»
Пропозиція:
244 214 462.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
249 598 809.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
315 812 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Пропозиція:
244 214 463 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.09.2025 09:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
панченко ігор
Електронна пошта
Телефон
380664160015
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 15:54 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують належне виконання зазначеного в довідці про “наявність досвіду виконання аналогічного договору” договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам підпункту 2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. В водночас Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файли “8.3. Акт_ЕЕ_Дунаєвецька лікарня_1108822121.pdf” та “8.4. Акт_розподіл_Дунаєвецька лікарня_1108822122.pdf” що не містять жодного підпису уповноважених осіб, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2 пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, …” Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу: “…Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого постачання електричної енергії) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).
Створено
13.10.2025 16:13
Надати до
14.10.2025 16:13
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
317 125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380664160015
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
317 125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380664160015
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності