Товар постачається Постачальником,його власним спеціалізованим ТЗ,окремими партіями,в поліпропіленовій упаковці по 10кг,один раз на тиждень,в обємах не більше 0,5т,відповідно до узгодженого графіку. При поставці Постачальником здійснюється вантажно-розвантажувальні послуги із складання товару в штабеля на складі Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Товар постачається Постачальником,його власним спеціалізованим ТЗ,окремими партіями,в поліпропіленовій упаковці по 10кг,один раз на тиждень,в обємах не більше 0,5т,відповідно до узгодженого графіку. При поставці Постачальником здійснюється вантажно-розвантажувальні послуги із складання товару в штабеля на складі Замовника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:21
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:21
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:21
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:21
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:21
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Серед якісних і технічних показників, яким має відповідати пропонований товар, в таблиці Додатку 4 до тендерної документації наявний такі показники як «Вихід летких речовин», значення якого має бути не більше 75,2 % та «Вища теплота згорання» значення якого має бути не менше 20,3 МДж/кг.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Державним стандартом для паливних брикетів з деревини є ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови».
Пункт 6.1. ДСТУ 8358:2015 містить таблицю 1 в якій зазначено вичерпний перелік показників та значень, яким мають відповідати брикети паливні. Серед визначеного державним стандартом переліку відсутній запитувані Замовником показники «Вихід летких речовин» та «Вища теплота згорання»
Зважаючи на це, зазначена вимога суперечить державному стандарту, і як наслідок, чинному законодавству в сфері публічних закупівель, а також права скаржника на участь в закупівлі. Просимо зобов’язати замовника прибрати вимоги щодо таких показників як «Вихід летких речовин» та «Вища теплота згорання».
Вилучення показників,що суперечать державному стандарту
В таблиці Додатку 4 до тендерної документації вилучити такі показники як: «Вихід летких речовин», значення якого має бути не більше 75,2 % та «Вища теплота згорання» значення якого має бути не менше 20,3 МДж/кг
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення Комісії від від 13.10.2025 № 15428-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та в порядку пункту 54 Особливостей оприлюднено нову редакцію тендерної документації. Тим самим Замовник усунув порушення, зазначені у мотивувальній частині наведеного рішення.
14.10.2025 року було оприлюднено резолютивну частину рішення Комісії АМКУ №15428-р/пк-пз від 13.10.2025, відповідно до якого Комісія постановила зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
що Замовник взагалі не виконав рішення АМКУ по жодному пункту. У рішення чітко було вказано, що певні положення тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства України та підлягають виключенню. Однак, замовник ймовірно вирішив, що рішення АМКУ для нього не має жодної сили та залишив пункти, які були визнані такими що підлягають виключенню, у своїй тендерній документації. Деякі замовники вдаються до хитрощів, пишуть пункти по іншому, однак в нашому конкретному випадку Замовник взагалі вирішив не витрачати зайвий час та просто залишив дискримінаційні пункти, які були розглянуті АМКУ та визнані незаконними, у своїй тендерній документації.
Уся скарга стосується вже тих пунктів, що були розглянуті органом оскарження, було зобов’язано замовника виключити ці пункти з тендерної документації, однак замовником цього зроблено не було. Через що наразі і нам, як потенційному учаснику, і вам, як органу оскарження треба витрачати дорогоцінний час на повторний розгляд скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
вимоги документації створюють дискримінаційні умови, оскільки вони звужують конкуренцію серед учасників ринку і обмежують можливість подати пропозиції виробникам, які виготовляють продукцію відповідно до загальновизнаних стандартів. В результаті, такі вимоги можуть призвести до того, що Замовник отримає пропозиції лише від вузького кола постачальників, що суперечить принципам чесної конкуренції і державного регулювання у сфері публічних закупівель.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити зазначені вище дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до ДСТУ 8358:2015.
Пропонований Скаржником товар повністю відповідає ДСТУ та має відповідні документи про якість, що складені відповідно до вимог державного стандарту, але така пропозиція підлягає відхиленню, оскільки Замовник, чомусь, встановив дискримінаційні вимоги, мабуть, для завчасно обраного учасника.
Такими діями Замовник порушує пункт 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення, допущені Комунальним заклад "Черешенський ліцей" Чернігівської обласної ради під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Паливні брикети з деревини листяних порід, типу Pini Key/Піні Кей, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 - Тверде паливо (09111400-4 Деревне паливо).. Ідентифікатор - UA-2025-09-29-008974-a.
2. Зобов’язати Комунальний заклад "Черешенський ліцей" Чернігівської обласної ради внести відповідні зміни до Тендерної документації за предметом: Паливні брикети з деревини листяних порід, типу Pini Key/Піні Кей, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 - Тверде паливо (09111400-4 Деревне паливо). Ідентифікатор - UA-2025-09-29-008974-a.