Закупівля Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції від Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування".
Сервісно-технічне обслуговування компресорно-конденсаторного блоку Qохол. = 11 кВт
Код ДК 021:2015
50730000-1 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08301, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Виконання ЗАМОВНИКОМ грошового зобов'язання за виконані Послуги здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Акту надання послуг уповноваженими особами Сторін.
Порядковий номер:
2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати:
Повторювана поставка
Період:
3
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
При надходженні ВИКОНАВЦЕВІ від ЗАМОВНИКА заявки на діагностику, ремонт і технічне обслуговування систем вентиляції, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується направити свого представника для проведення робіт протягом 3-х робочих днів
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування"
Поштовий індекс
08301
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Бориспіль
Адреса
вул.Котляревського,1
Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Тендер:
UA-2025-09-29-008397-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-09-29-008397-a.c1
Дата:
10.10.2025 21:37
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
29.09.2025 Комунальним некомерційним підприємством "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-29-008397-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, що Затверджена Протокольним рішенням №ПР2025/310 від 29.09.2025 року з урахуванням змін відповідно до рішення №ПР2025/325 від 06.10.2025 року, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв’язку з наступним.
1. Щодо дискримінаційних вимог щодо аналогічного договору
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 3 Переліку документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містяться в Додатку №7 до тендерної документації, Учасниками надається:
3.1. Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, разом із копіями договорів (не менше 1-го) що підтверджують виконання аналогічних робіт з технічного обслуговування за 2024-2025 роки с закладами охорони здоров’я або закладах фармацевтичної галузі
3.2 Рекомендаційний лист в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та предмету договору або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію акту виконаних робіт тощо).
* Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме: вентиляційні системні послуги.
Скаржник на розгляд Комісії надає договір №14/05/04 від 14.05.2021, укладений між ПП «СПЕЦСЕРВІС» та Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ», МОЗ України, предметом якого є код ДК 021:2015 – 50730000-1 послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з ремонту та технічного обслуговування обладнання у Центрі трансфузіології).
Отже, ПП "СПЕЦСЕРВІС" має досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, проте Замовник в чинній редакції тендерної документації обмежив нам можливість брати участь у закупівлі та звузив поняття «наявності досвіду виконання аналогічного договору» до «Аналогічний договір, що підтверджуює виконання аналогічних робіт з технічного обслуговування за 2024-2025 роки с закладами охорони здоров’я або закладах фармацевтичної галузі.
* Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме: вентиляційні системні послуги».
Договір наявний у Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника в частині підтвердження наявності аналогічного договору, але був укладений у 2021 році, що не відповідає проміжку часу встановленому Замовником.
Згідно зі статтею 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1)?добросовісна конкуренція серед учасників;
2)?максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)?відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)?недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення такого способу підтвердження відповідності. ПП "СПЕЦСЕРВІС" як потенційний учасник закупівлі, керуючись чинною редакцією тендерної документації, не зможе взяти участь у процедурі закупівлі, попри те, що має відповідний договір, що підтверджує надання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
За таких умов прийняти участь у дані закупівлі зможуть лише учасники, що мають «Аналогічний договір, що підтверджує виконання аналогічних робіт з технічного обслуговування за 2024-2025 роки с закладами охорони здоров’я або закладах фармацевтичної галузі.
* Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме: вентиляційні системні послуги»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника привести вимогу пункту 3 Додатку №4 до тендерної документації у відповідність до Закону шляхом розширення переліку та включення до нього декларації на провадження господарської діяльності.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пункті 1 Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-09-29-008397-a.
2) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Автор:
30518990, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
03143, Україна, Київська область, Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1
Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Звернення:
За тендером : Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Тема:
Архітектурно-будівельна ліцензія
Зміст:
Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись із умовами тендерної документації, повідомляємо, що у вимогах до учасників передбачено надання у складі тендерної пропозиції: "Архітектурно-будівельна ліцензія на виконання видів робіт із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), де присутній розділ – вентиляційні системи на учасника або субпідрядника".
Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції, а не виконання будівельно-монтажних робіт, які потребують ліцензування. Відповідно, вимога щодо наявності архітектурно-будівельної ліцензії не є обґрунтованою та істотно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників.
Крім того, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 (зі змінами), на період дії воєнного стану провадження господарської діяльності у сфері будівництва може здійснюватися на підставі декларації про провадження господарської діяльності, поданої до відповідного органу.
Враховуюче вищезазначене просимо внести змінити до тендерної документації та прибрати вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "Архітектурно-будівельної ліцензії на виконання видів робіт із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), де присутній розділ – вентиляційні системи на учасника або субпідрядника", або хоча б надати передбачену законодавством можливість підтвердження кваліфікації учасника декларацією про провадження господарської діяльності.
Дякую!
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2025 09:34
Шановний Учасник дякуємо за запитання. Уважно ознайомившись з Вашим запитання, надаємо відповідь.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 (зі змінами), на період дії воєнного стану провадження господарської діяльності у сфері будівництва може здійснюватися на підставі декларації про провадження господарської діяльності де одним із КВЕДів вказаний КВЕД стосовна вентиляційних послуг.
Дата оприлюднення відповіді:
09.10.2025 14:42
Звернення:
За тендером : Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Тема:
Аналогічний договір
Зміст:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, на те, що у тендерній документації є вимога про те "Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того ж самого класу ДК 021:2015, що є предметом закупівлі цих торгів, а саме: вентиляційні системні послуги". Вважаємо, що така вимога є надто вузькою та може невиправдано обмежувати конкуренцію, оскільки у сфері технічного обслуговування вентиляційних систем фактичні договори можуть мати інші, але споріднені коди ДК. Звертаємо увагу, що практика Антимонопольного комітету України у своїх численних рішеннях підтверджує, що аналогічним договором може вважатися договір, який за змістом та характером послуг є подібним, а не лише за точним кодом ДК 021:2015. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши зазначену вимогу у більш широкій редакції, наприклад: «Аналогічним договором є договір, який підтверджує досвід учасника у наданні послуг, подібних за характером та змістом до предмета закупівлі (зокрема, послуг із технічного обслуговування або ремонту вентиляційних систем, систем кондиціювання тощо), незалежно від конкретного коду за ДК 021:2015».
Дата оприлюднення звернення:
08.10.2025 10:33
Шановний Учасник дякуємо за запитання. Уважно ознайомившись з Вашим запитання, надаємо відповідь.
З огляду на специфіку підприємства замовника Комунального некомерційного підприємства «Бориспільської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування» ми вважаємо що запропонований у тендерній документації код ДК 021:2015 - 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» найбільш повноцінно відображає склад послуг, які будуть виконуватися за договором, та в ніякої мірі не носить антиконкуре.тний характер. Виходячи з вищевказанного Замовник не бачить підстав для внесення змін у тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
09.10.2025 14:43
Звернення:
За тендером : Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Тема:
Архітектурно-будівельна ліцензія
Зміст:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із умовами тендерної документації, повідомляємо, що у вимогах до учасників передбачено надання у складі тендерної пропозиції: "Архітектурно-будівельна ліцензія на виконання видів робіт із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), де присутній розділ – вентиляційні системи на учасника або субпідрядника". Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції, а не виконання будівельно-монтажних робіт, які потребують ліцензування. Відповідно, вимога щодо наявності архітектурно-будівельної ліцензії не є обґрунтованою та істотно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Крім того, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 (зі змінами), на період дії воєнного стану провадження господарської діяльності у сфері будівництва може здійснюватися на підставі декларації про провадження господарської діяльності, поданої до відповідного органу. Враховуюче вищезазначене просимо внести змінити до тендерної документації та прибрати вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "Архітектурно-будівельної ліцензії на виконання видів робіт із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), де присутній розділ – вентиляційні системи на учасника або субпідрядника", або хоча б надати передбачену законодавством можливість підтвердження кваліфікації учасника декларацією про провадження господарської діяльності. Дякую!
Дата оприлюднення звернення:
09.10.2025 10:24
Шановний Учасник дякуємо за запитання. Уважно ознайомившись з Вашим запитання, надаємо відповідь.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 (зі змінами), на період дії воєнного стану провадження господарської діяльності у сфері будівництва може здійснюватися на підставі декларації про провадження господарської діяльності де одним із КВЕДів вказаний КВЕД стосовна вентиляційних послуг.
Дата оприлюднення відповіді:
09.10.2025 14:43
Звернення:
За тендером : Сервісно-технічне обслуговування системи вентиляції
Тема:
Копії дипломів фахових працівників
Зміст:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документіції є вимога про те, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати "Копії дипломів фахових працівників учасника або субпідрядника, що підтверджують їх спеціалізацію по виконанню робіт за договором – технічне обслуговування вентиляційних систем (не менше трьох);". Чи правильно ми розумємо, що розглядатись будуть лише копії дипломів відповідної спеціалізації? Посвідчення щодо проходження відповідного навчання навчання будуть вважатись невідповідністю і учасник підлягатиме відхиленню?
Дата оприлюднення звернення:
09.10.2025 14:50
Шановний Учасник дякуємо за запитання. Уважно ознайомившись з Вашим запитання, надаємо відповідь.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід надаються Копії дипломів або посвідчень фахових працівників підприємства, що підтверджують їх спеціалізацію по виконанню робіт за договором – технічне обслуговування вентиляційних систем. Посвідчення фахових працівників мають бути видані закладами, які мають державну ліцензію на право видачі фахових посвідчень.
Дата оприлюднення відповіді:
10.10.2025 15:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
691 700
грн.
Період подання пропозицій
до
14.10.2025 10:15
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування"