Показати схожі тендери

Закупівля Спирт ізопропіловий від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-007900-a
Id Tender a8c24bd70d9d40f799245a8f783d0e84
План UA-P-2025-09-29-009118-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 14:44
Остання зміна 17.10.2025 13:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 14:43 до 07.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 14:43
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 14:43
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:05
до 15.10.2025 12:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 12:10
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 12:10
-
Період уточнень
з 29.09.2025 14:43 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 14:43 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:05 до 15.10.2025 12:10
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:05 до 15.10.2025 12:10
Основні параметри
Спирт ізопропіловий
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
52 500 грн.
Спирт ізопропіловий
Назва предмета закупівлі
Спирт ізопропіловий
Очікувана вартість
52 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
525,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 15:36
Закінчення аукціону
08.10.2025 16:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спирт ізопропіловий
Код ДК 021:2015
24322500-2 - Спирт
Кількість
350
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
61070, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ЛІСОПАРКІВСЬКА, будинок 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович
Пропозиція:
50 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія Всесвіт"
Пропозиція:
39 270 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Система Оптимум"
Пропозиція:
32 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Долгова Ольга Валентинівна
Електронна пошта
Телефон
380678664979
Замовник
ЄДРПОУ
40929168
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Поштовий індекс
61070
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛІСОПАРКІВСЬКА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Спирт ізопропіловий
Період вимог/скарг з 15.10.2025 12:10 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:05 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
15.10.2025 12:10
Довідка НАЗК
15.10.2025 12:10
Повідомлення про рішення
08.10.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», пункту 1.1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначенним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є відповідний договір з усіма змінами та додатками, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару медичного призначення відповідного предмету закупівлі до національного класифікатора ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації, надані підтверджуючі документи (довідка, договір та видаткова накладна) по коду ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, але закупівля проводилась по коду ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (файл Аналогічний договір.pdf); - на підтвердження пункту 5 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: у разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку не передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі, ця довідка не надана; - на підтвердження пункту 8 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: надання сертифікату якості та гарантійного листа у довільній формі щодо якості товару, завірені належним чином копії повинні надаватися на кожну окрему партію товару при доставці, в гарантійному листі не підтверджена ця обов’язкова вимога підтвердження якості товару на кожну окрему партію (файл Гарантійні листи.pdf); - на підтвердження пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: надання гарантійного листа у довільній формі щодо поставки товару, яка повинна здійснюватися учасником до місць використання товару, з умовами, що забезпечують зберігання, комплектність і якість товару, в гарантійному листі не підтверджена ця обов’язкова вимога умов поставки, що забезпечують зберігвання, комплектність та якість товару (файл Гарантійні листи.pdf); - на підтвердження пункту 12 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: надати заповнену форму тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірену печаткою (у разі наявності), заповнена форма тендерної пропозиції, яка розміщена в складі тендерної документації, не надана; - на виконаня вимог пунктів 13, 18 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, всі документи тендерної пропозиції, які мають переклад на українську мову з іншої іноземної мови, повинні мати автентичний переклад, з наявністю печатки перекладача (юридичної особи, фізичної особи — підприємця) або підпису перекладача (фізичної особи) та нотаріального засвідчення справжності його підпису, надан сертифікат якості виробника товару, який не має перекладу на українську мову та нотаріального засвідчення підпису перекладача (файл Сертифікати.pdf); - на підтвердження пункту 14 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: надати лист-згоду з проєктом-договору в довільній формі., цей лист-згода не надан. 2. посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - пункт 1 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», пункт 1.1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначенним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі»; - пункт 5 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - пункт 8 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - пункт 12 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - пункти 13, 18 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - пункту 14 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати підтверджуючі документи (довідка, договір та видаткова накладна) по коду ДК 021:2015 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини; - надати довідку в довільній формі або документи, що перелічені в пункті 5 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» по активам учасника; - надати гарантійний лист з гарантуванням підтвердження якості товару на кожну окрему партію; - надати гарантійний лист з підтвердженням гаратнтування умов поставки, що забезпечують зберігвання, комплектність та якість товару; - надати заповнену форму тендерної пропозиції, яка розміщена в складі тендерної документації; - надати сертифікат якості виробника товару з перекладом на українськку мову та нотаріальним засвідченням підпису перекладача; - надати лист-згоду з проєктом-договору в довільній формі.
Створено
13.10.2025 14:59
Надати до
14.10.2025 14:59
Договір
UA-2025-09-29-007900-a-a1
Очікує підписання
32 700 грн.
32 700 грн.
З ПДВ
Номенклатура
350 (літр)
Спирт ізопропіловий
Номенклатура
Спирт ізопропіловий
Кількість
350
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40929168

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Система Оптимум"
Повна назва
Приватне підприємство "Система Оптимум"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35774875

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
52 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Контактний телефон:
380678664979
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
52 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ"
Контактний телефон:
380678664979
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності