Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій. від ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-007506-a
Id Tender 21b5caa7f2884877b2c3afb3ff75abd5
План UA-P-2025-09-29-008426-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 14:46
Остання зміна 15.10.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 412 713.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 14:39 до 14.10.2025 14:08
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 14:39
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 14:39
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:08
до 15.10.2025 14:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 14:11
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 14:11
-
Період уточнень
з 29.09.2025 14:39 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 14:39 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:08 до 15.10.2025 14:11
Період кваліфікації
з 14.10.2025 14:08 до 15.10.2025 14:11
Основні параметри
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 412 713.2 грн.
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
4 412 713.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44127,13
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської област
Код ДК 021:2015
45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78595, Україна, Івано-Франківська область, с-ще. Ворохта, вул. Довбуша, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
з Договору пункт 14.7
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
4 282 343 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 14:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
29.09.2025 14:28
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.09.2025 14:28
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Модуляк
Електронна пошта
Телефон
+380685540770
Замовник
ЄДРПОУ
20556277
Повна назва
ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
78595
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
селище міського типу Ворохта
Адреса
ВУЛИЦЯ ДОВБУША
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 15.10.2025 14:11 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:08 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 14:11
Довідка НАЗК
15.10.2025 14:11
Повідомлення про рішення
14.10.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-29-007506-a-c1
Очікує підписання
4 282 343 грн.
4 282 343 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської област
Номенклатура
Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської област
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20556277

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3282804495

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000005
Дата створення проекту
20.10.2025 10:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 11:12
Дата публікації висновку про результати
05.11.2025 10:55
Дата завершення усунення порушень
20.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.10.2025 №69-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.10.2025 №69-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-09-29-007506-a 29.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 11:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.09.2025 №1/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", протокол розкриття тендерних пропозиції, протокол визначення переможця закупівлі від 15.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.10.2025 року, від 29.10.2025 року та від 31.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено наступне. У пункті 1.1 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасників підтвердити наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками, зокрема – не менше двох автомобілів-самоскидів. Всупереч зазначеній вимозі, учасником ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" не надано у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність у нього не менше двох автомобілів самоскидів. Зокрема, учасником надано договір про надання послуг та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу лише на один вантажний самоскид. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути таку невідповідність. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 27.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 29.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень при складанні тендерної документації та розгляді тендерної пропозиції (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.11.2025 00:00
Дата публікації
05.11.2025 10:55
Документи висновку
05.11.2025 10:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ВІДПОВІДЬ на зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель UA-2025-09-29-007506-a На виконання зобов’язання, викладеного у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, повідомляємо, що Замовником вжито відповідних заходів для недопущення виявлених порушень у подальшому. З працівниками, відповідальними за організацію та проведення процедур публічних закупівель, проведено роз’яснювальну роботу щодо належного дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення процедур закупівель. З метою підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель уповноважену особу буде направлено на навчання (підвищення кваліфікації) щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
06.11.2025 13:10
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій.» (Код ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, дефектний акт тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 16:40
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 16:42
-
Відповідь
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в с-ще. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій.» (Код ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-007506-a) повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проєктної документації (скан-копії проєктної документації та позитивного експертного звіту додаються). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Ворохтянської селищної ради за наступним посиланням Замовник: Ворохтянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) “Лісова казка” Ворохтянської селищної ради. Код ЄДРПОУ: 20556277 Адреса: Україна, 78595, Івано-Франківська область, селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ДОВБУША Назва лоту: Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) “Лісова казка” на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій. Подати пропозицію можна з 29 вересня по 14 жовтня. Більше про цю закупівлю та як взяти участь читайте за посиланням: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-09-29-007506-a Опубліковано 29 Вересня, 2025Автор vorokhtianskarada В категорії Новини
Рішеня
22.10.2025 14:39
Замовник
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій.» (Код ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ": - всупереч вимог пункту 1.1.1 Додатку 1 ТД Замовника не підтверджено наявність не менше двох автомобілів самоскидів? - всупереч вимог пункту 1.2.1 Додатку 1 ТД Замовника не підтверджено наявність не менше 2 осіб інженерно-технічних працівників (керівник, виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»)? - всупереч вимог пункту 1.2.2 Додатку 1 до ТД не надано у складі тендерної пропозиції скан-копії наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади працівників зазначених у наданій Довідці про працівників? Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" надано накази про прийняття на роботу зазначених у довідці працівників до ТОВ «СМЕРЕЧИНА». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 11:24
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 11:24
-
Відповідь
Надання пояснень
1. Пояснення Замовника щодо виконання вимоги пункту 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації Відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність не менше двох автомобілів-самоскидів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції переможця не було встановлено відсутність підтвердження. Тобто у складі поданих документів підтверджено наявність одного автомобіля-самоскида, тоді як документи щодо другого самоскида у пропозиції відсутні. Після фіксації помилки з метою економії часу та коштів, з урахуванням всіх принципів публічних закупівель, та повного підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, після виявлення невідповідності Замовником було направлено запит про надання додаткових підтверджуючих документів щодо наявності другого автомобіля-самоскида. Учасник надав відповідні документи у відповідь на запит, чим усунув невідповідність та підтвердив наявність необхідної кількості техніки. Учасник надав відповідні документи у встановлений строк, якими підтверджено наявність другого самоскида, що забезпечує виконання вимоги пункту 1.1.1 Додатку 1. Таким чином, на даний момент Замовник надає отримані від переможця підтвердження щодо наявності двох автомобілів-самоскидів, що підтверджує виконання вимог тендерної документації в повному обсязі. У разі ненадання таких підтверджень, пропозиція учасника була б відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Пояснення: Відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність не менше двох осіб інженерно-технічних працівників (керівник, виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»). Для підтвердження відповідності даній вимозі, Учасником надано документи на двох працівників, які належать до інженерно-технічного складу підприємства: 1. Качан Андрій — надано диплом про вищу освіту за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія». o Посада «інженер з охорони праці» передбачає наявність вищої технічної освіти, зокрема будівельної, що підтверджується Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 1, розділ «Охорона праці»). o Така особа належить до категорії інженерно-технічних працівників, оскільки виконує технічні та управлінські функції, пов’язані з забезпеченням безпеки будівельного процесу. 2. Коротій Владислав — надано диплом про вищу освіту за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія»; у складі документів підтверджено, що він займає посаду головного інженера. o Посада «головний інженер» відноситься до категорії «Керівники» відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик (Випуск 64). o Для такої посади вимагається вища освіта будівельного напряму підготовки та досвід практичної роботи у сфері будівництва, що Коротій В. має та підтверджує документально. o Головний інженер безпосередньо організовує, координує та контролює технічні процеси виконання будівельно-монтажних робіт, тобто належить до інженерно-технічного складу підприємства. Таким чином, обидва зазначені працівники: • мають вищу освіту за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія», яка повністю відповідає будівельному профілю діяльності; • займають посади, що належать до інженерно-технічних (категорії «Керівники» та «Інженери»); • виконують функції, передбачені Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи». Отже, Учасником повністю виконано вимогу пункту 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження наявності не менше двох інженерно-технічних працівників. Надані документи — дипломи про освіту, підтвердження займаних посад та інформація про спеціальність — є належними і достатніми доказами відповідності вимогам тендерної документації. Висновок: Вимога пункту 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації виконана Учасником у повному обсязі та підтверджена документально. Обидва працівники мають профільну будівельну освіту, належать до інженерно-технічних кадрів та відповідають кваліфікаційним критеріям для участі у виконанні будівельних робіт. 3. Щодо зауваження про нібито невідповідність документів, якими підтверджується наявність працівників відповідної кваліфікації, повідомляємо наступне. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність працівників (файл «2. Щодо працівників.docx.p7s») та підтвердні документи: накази про прийняття на роботу, документи про освіту, посвідчення водіїв, протоколи та посвідчення з питань охорони праці, що стосуються працівників, зазначених у довідці. Таким чином, вимоги пунктів 1.1 та 1.1.2 Додатку №1 до тендерної документації виконано в повному обсязі. Звертаємо увагу, що в Додатку №1 прямо зазначено: “На підставі ч. 3 ст. 16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог цього пункту)”. Частина 3 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що у разі, якщо для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник залучає потужності інших суб’єктів господарювання, такі суб’єкти повинні відповідати встановленим критеріям, а Учасник — надати підтвердження їх залучення (договори, накази тощо). Це означає, що закон дозволяє Учаснику використовувати ресурси (зокрема, працівників) інших організацій. Відповідні кваліфікаційні вимоги були встановлені нами та виконані в повному обсязі. Отже, надання документів, що підтверджують досвід, освіту, кваліфікацію та призначення працівників, які є працівниками ТОВ «СМЕРЕЧИНА» (код ЄДРПОУ 41865404), не суперечить вимогам тендерної документації, а навпаки — узгоджується із законом та прямо передбачено можливістю залучення співвиконавців. Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника відповідає кваліфікаційним вимогам, а зауваження є формальним та безпідставним, оскільки не впливає на реальну здатність Учасника виконати предмет закупівлі власними або залученими ресурсами. Просимо врахувати викладене та не вважати наведене порушенням вимог тендерної документації.
Рішеня
29.10.2025 10:28
Замовник
Документи повідомлення
29.10.2025 10:28
-
-
29.10.2025 10:52
-
30.10.2025 10:04
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво модульної котельні та тепломережі на території Ворохтянського ЗДО (ясла-садок) "Лісова казка" на вул. Довбуша, 4 в смт. Ворохта, Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій.» (Код ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" на виконання вимог Замовника, зазначених у підпункті 1.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД надано у складі тендерної пропозиції Довідку про працівників та Накази про прийняття їх на роботу до ТОВ «СМЕРЕЧИНА». В підпункті 1.2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «на підставі ч. 3 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог цього пункту)». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ФОП "КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" не надано у складі тендерної пропозиції жодного документального підтвердження залучення спроможності ТОВ «СМЕРЕЧИНА» як субпідрядника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.10.2025 16:36
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 16:37
-
Відповідь
Надання пояснень
Пояснення Під час проведення розгляду тендерної пропозиції ФОП «Климпуш Микола Миколайович» Замовником враховано усі вимоги, встановлені тендерною документацією, зокрема положення підпункту 1.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та накази про їх прийняття на роботу до ТОВ «Смеречина», що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Вказані документи подані з метою підтвердження наявності у ФОП «Климпуш Микола Миколайович» кваліфікованих працівників, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. У довідці про працівників учасником також зазначено: «На підставі ч. 3 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог тендерної документації.» При цьому тендерна документація не містила вимоги щодо надання учасником будь-яких додаткових документів у разі, якщо залучення інших суб’єктів господарювання не планується в обсязі 20 і більше відсотків вартості договору, що повністю узгоджується з положеннями ч. 3 ст. 16 Закону. ФОП «Климпуш Микола Миколайович» не зазначав у складі пропозиції наміру залучати ТОВ «Смеречина» як субпідрядника/співвиконавця у такому обсязі, натомість надав документи, що підтверджують фактичну наявність у нього працівників із відповідною кваліфікацією. Отже, Замовник, розглядаючи пропозицію, діяв у суворій відповідності до вимог тендерної документації та норм чинного законодавства, а підстав для витребування будь-яких додаткових документів або відхилення тендерної пропозиції не було. Таким чином, відсутність у складі пропозиції окремого документального підтвердження залучення ТОВ «Смеречина» як субпідрядника не свідчить про невиконання учасником вимог тендерної документації, оскільки таких вимог не передбачалося і учасник їх виконав у повному обсязі. Варто також зазначити, що аналогічна практика підтвердження учасниками своєї відповідності кваліфікаційним критеріям шляхом надання довідок про працівників із наказами про прийняття їх на роботу до інших підприємств (тобто потужностями інших юридичних осіб, у разі встановлення Замовником такої умови) є поширеною у процедурах закупівлель. Державна аудиторська служба України у межах здійснення моніторингів закупівель жодного разу не визнавала таке підтвердження невідповідним або таким, що порушує чинне законодавство, що свідчить про відповідність зазначеного підходу усталеній практиці та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
31.10.2025 11:47
Замовник
Документи повідомлення
31.10.2025 11:51
-
31.10.2025 12:41
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 412 713.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 14:08
Замовник:
ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685540770
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 412 713.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 14:08
Замовник:
ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685540770
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності