Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область) від Державна установа "Центр пробації".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-007213-a
Id Tender 00b6598aa7834ffd80b7d7da7e689ff7
План UA-P-2025-09-29-008652-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.09.2025 14:24
Остання зміна 16.10.2025 09:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 997 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 14:23 до 07.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 14:23
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 14:23
до 04.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.10.2025 12:56
-
Залишилось 1 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 11:35
до 19.10.2025 00:00
Період уточнень
з 29.09.2025 14:23 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 14:23 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 12:56
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 997 грн.
Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область)
Очікувана вартість
9 997 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,99
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 12:33
Закінчення аукціону
08.10.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область)
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 39
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КЛЕЩЕНКО ІРИНА ГЕННАДІЇВНА"
Пропозиція:
9 797 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Андросович Сергій Адамович
Пропозиція:
6 842 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
29.09.2025 14:19
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа Ірина
Електронна пошта
Телефон
380667320919
Замовник
ЄДРПОУ
41847154
Назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Повна назва
Державна установа "Центр пробації"
Повна назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій (Миколаївська область)
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:35 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 12:56 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зазначеним в Додатку 4 до тендерної закупівлі
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.10.2025 12:56
Витяг з ЄДР
08.10.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
08.10.2025 12:56
Надати до
10.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:35 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 14:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП Клещенко І.Г. (код ЄДРПОУ - 3407209260) на відповідність вимогам усім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації поданої щодо закупівлі згідно з ДК 021:2015: 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональний пристрій Миколаївська область), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Відповідно до тендерної документації (п.8. Додатку № 2 ТД) Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1. Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору (договорів), дати укладання договору (договорів), інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон), та не менше одного договору, що виконувався із попередніми Замовниками, що визначені в цій довідці. На підтвердження інформації наведеної у довідці надати: 2. Копію договору (договорів) (з додатком/додатками у разі наявності) або копію договору із накладення КЕП/УЕП. 3. Для підтвердження факту проведення розрахунків Учасник має надати копії накладних (акти виконаних робіт). Учасник надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (копію договору, накладну, лист в довільній формі), але за кодом ДК . Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі.
Створено
15.10.2025 15:48
Надати до
16.10.2025 15:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 997 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 18:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380667320919
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 997 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 18:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380667320919
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності