Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області від Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-006407-a
Id Tender 08e85db3e9024ba8971581065a402a3b
План UA-P-2025-09-29-007377-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.09.2025 13:45
Остання зміна 03.11.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 530 153 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 13:44 до 14.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 13:44
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 13:44
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:37
до 20.10.2025 09:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 09:52
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 09:52
до 03.11.2025 10:15
Період уточнень
з 29.09.2025 13:44 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 13:44 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:37 до 20.10.2025 09:52
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:37 до 20.10.2025 09:52
Основні параметри
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 530 153 грн.
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Очікувана вартість
1 530 153 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7650,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 12:14
Закінчення аукціону
14.10.2025 12:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.НК 018:2023
1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Дата постачання по
31.12.2025 13:47
Нецінові критерії лоту
Назва
Середньооблікова кількість штатних працівників
Опис
Список значень
Значення
30 %
Назва
Від 20 працівників і більше
Значення
15 %
Назва
Від 10 включно до 19 працівників
Значення
0 %
Назва
До 10 працівників
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010"
Пропозиція:
1 492 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"
Пропозиція:
1 521 716.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 12:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 13:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шостак Максим Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380536162245
Факс
+380536162265
Сайт:
http://lubny-cml.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01999388
Повна назва
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Поштовий індекс
37500
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Лубни
Адреса
вулиця П'ятикопа, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Період вимог/скарг з 20.10.2025 09:52 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 12:37 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 09:52
Довідка НАЗК
20.10.2025 09:52
Повідомлення про рішення
20.10.2025 09:50
Пропозиція, що перемогла
14.10.2025 12:37
Витяг з ЄДР
14.10.2025 12:37
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-29-006407-a-a1
Підписаний і діє
Номер
562
1 492 000 грн.
1 243 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Номенклатура
Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 492 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.НК 018:2023
1264 Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999388

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05388233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 10:15
Повідомлення про договір
03.11.2025 10:13
Додатки до договору
03.11.2025 10:13
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000047
Дата створення проекту
10.11.2025 14:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 15:37
Дата публікації висновку про результати
01.12.2025 15:06
Дата завершення усунення порушень
16.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2025 № 117-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.11.2025 № 117-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-29-006407-a, 29.09.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7 (2025-11-04T01:13:44.653706+02:00)). В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 15:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-29-007377-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-29-006407-a від 29 вересня 2025 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-29-006407-a від 17 листопада 2025 року; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 29 вересня 2025 року № 575; запити до процедури потенційних учасників від 06 жовтня 2025 року, від 08 жовтня 2025 року, 10 жовтня 2025 року та відповіді замовника від 08 жовтня 2025 року, 09 жовтня 2025 року, 10 жовтня 2025 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-29-006407-a від 03 листопада 2025 року; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-29-006407-a; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» (далі – ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010»); протокол уповноваженої особи замовника від 20 жовтня 2025 року № 629 щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі; протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-29-006407-a від 20 жовтня 2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 20 жовтня 2025 року; договір про виконання робіт від 30 жовтня 2025 року № 562 (далі – Договір № 562) на суму 1492000,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010»; додаткову угоду № 1 від 30 жовтня 2025 року до договору; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 13 листопада 2025 року та 18 листопада 2025 року в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу зокрема, Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством. Абзацом 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, переліку інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 1) до цієї тендерної документації. Моніторингом встановлено, що Замовник в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі – Технічне завдання). На виконання вищевказаної вимоги, учасником ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» в складі тендерної пропозиції надано документи, зокрема: - довідку від 10 жовтня 2025 року № 101 щодо погодження зі всіма умовами тендерної документації (файл «Довідки.pdf»); - відомість обсягів робіт, дефектні акти, локальні кошториси на будівельні роботи (№№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03), підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису (№№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03), об’єктний кошторис № 02-01; розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та договірну ціну (файл «Договірна ціна, обсяг робіт, локалки, підсумкові.pdf»); Разом з цим, моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» не надано підписане Технічне завдання (специфікація) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1 до тендерної документації, що не виконує вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» надано додаток № 1 до тендерної документації «Технічне завдання» б/н, б/д, який містить інформацію щодо технічного завдання «код ДК 021:2015-45262700-8 «Реконструкція погреба з добудовою за адресою: вул. Метеорологічна, 24/2 в м.Лубни Полтавської області» 021:2015:45262700-8 - Перебудування будівель», що не є предметом даної закупівлі (файл «додаток 1.pdf»). Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З урахуванням викладеного, технічне завдання (специфікація) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є невідповідністю, яка підлягає усуненню, оскільки виправлення такої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14 листопада 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 18 листопада 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не була виявлена невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому повідомлення з вимогою усунення невідповідностей не було розміщене в системі Прозорро …». Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» усунути невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.12.2025 00:00
Дата публікації
01.12.2025 15:06
Документи висновку
01.12.2025 15:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальним підприємством «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Північно-східним офісосом Держаудитслужби в межах проведення моніторингу (UA-M-2025-11-10-000047) закупівлі UA-2025-09-29-006407-a за предметом: Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Відповідно висновку від 01 грудня 2025р. про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-09-29-006407-a., на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме: - проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель; - попереджено про можливість отримання догани в разі повторного вчинення аналогічних порушень; - продовжено підписку на Е-Журнал «Медіаресурс професійних закупівель» для постійної можливості отримання роз’яснення в питаннях що стосуються публічних закупівель.
Дата публікації
02.12.2025 09:50
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 530 153,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-006407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ. - Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар/матеріали/обладнання що є у складі предмета закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.11.2025 15:02
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 15:03
-
Відповідь
Надання пояснення на звернення посадової особи органу державного фінансового контролю в закупівлі № UA-2025-09-29-006407-a
Фінансування закупівлі відбуівється за рахунок коштів бюджету Лубенської міської територіальної громади за КПКВУ МБ 0712010 Багатопрофільна стаціонарна допомога населення, КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», ціль використання – капітальний ремонт інших об’єктів. Станом на 13.11.2025р. загалом по об’єкту сума фінансування складає 342 642,00 грн. (підтверджується на ступними додатками до протоколу: 1. Лист звернення КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 07.04.2025р. №903/01-10 Про виділення додаткових коштів місцевого бюджету Лубенської територіальної громади в сумі 342 624,00 грн. для проведення капітального ремонту наявного майданчика для розміщення дизель генератора; 2. Рішення 53 сесії Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 17.04.2025р. «Про внесення змін до показників бюджету Лубенської міської територіальної громади на 2025 рік» та пояснювальна записка (а саме п. 3 пояснювальної записки); 3. Рішення 53 сесії Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 17.04.2025р. «Про затвердження Програми фінансової підтримки Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області на 2025-2027 роки у новій редакції» та пояснювальна записка (п. 7 пояснювальної записки); 4. Довідка №11 від 21.04.2025р. про зміни до кошторису на 2025 рік; 5. Довідка №11 від 21.04.2025р. про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік; 6. Довідка №7 від 23.04.2025р. про зміни до кошторису на 2025 рік; 7. Довідка №7 від 23.04.2025р. про зміни до плану використання бюджетнгих коштів на 2025 рік; 8. Довідка №7 від 23.04.2025р. про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік; 9. Довідка №7 від 23.04.2025р. про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів на 2025 рік;10. Розшифровка змін до спеціального фонду кошторису по КПКВК МБ 0712010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню».). Крім того 10.10.2025р. підприємство зверталось до органів місцевого самоврядування з проханням про виділення додаткових коштів, на що була отримана відмова. (Лист звернення КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 10.10.2025р. №2584/01-10 Про виділення додаткових коштів місцевого бюджету Лубенської територіальної громади в сумі 1 270 759,00 грн. для оплати робіт за проектом: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П’ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтаської області». Лист відповідь на лист від 10.10.2025р. №2584/01-10 Виконавчого комітету Лубенської міської ради від 03.11.2025р. про неможливість додаткового фінансування. – додаються). Натомість, для забезпечення фінансування робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П’ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтаської області» КП «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області направило звернення 12.11.2025р. №2899/01-10 Про перерозподіл коштів місцевого бюджету Лубенської територіальної громади в сумі 1 233 585,00 грн. для оплати робіт за проектом: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П’ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтаської області», приняття рішенням позачергової 59 сесії Лубенської міської ради відповідного рішення очікується 27.11.2025р. Визначення вартості, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі відбувалось на основі заявка на проведення закупівель товарів, робіт та послуг інженера КП «ЛЛІЛ» ЛМР Корніяченка Є. С. (додається), грунтується на проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П’ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтаської області» та експертній оцінкі щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктном: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П’ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтаської області» (додаються).
Рішеня
13.11.2025 09:53
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 530 153,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-29-006407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» на виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації? 2. В пункті 3.9. «Вимоги щодо локалізації...» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Замовником встановлено вимогу *У випадку відсутності товару у складі тендерної пропозиції такого товару (устаткування) учасник подає в складі тендерної пропозиції лист в довільній формі про відсутність в складі тендерної пропозиції такого товару (устаткування). Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» на виконання встановленої вимоги? 3. Згідно пункту 5.1 Розділу V тендерної документації замовником встановлено, що «Вид договірної ціни – динамічна». Разом з цим, у пункті 3.1 розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» Проекту договору, викладеного у Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації, замовником визначено: «3.1. Ціна цього Договору є твердою та визначена відповідно до Договірної ціни та кошторисної документації до неї (Додаток 1 до Договору)..». Поясніть вказану невідповідність. 4. Яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.11.2025 11:56
Орган перевірки
20.11.2025 00:00
Документи повідомлення
14.11.2025 11:56
-
Відповідь
Пояснення на звернення посадової особи органу державного фінансового контролю в закупівлі № UA-2025-09-29-006407-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону, замовник надає пояснення на звернення посадової особи органу державного фінансового контролю наступного змісту: - Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не була виявлена невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому повідомлення з вимогою усунення невідповідностей не було розміщене в системі Прозорро та не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - Так, дійсно, згідно пункту 5.1 Розділу V тендерної документації замовником встановлено, що «Вид договірної ціни – динамічна». Разом з цим, у пункті 3.1 розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» Проекту договору, викладеного у Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації, замовником визначено: «3.1. Ціна цього Договору є твердою та визначена відповідно до Договірної ціни та кошторисної документації до неї (Додаток 1 до Договору)». Замовником під час формування умов та вимог тендерної документації допущено вищезазначене протиріччя. - Замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: при публікації угоди №562 від 30.10.2025р. укладеної за результатами закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи резервних джерел живлення Лубенської лікарні інтенсивного лікування за адресою: вул. П'ятикопа Михайла, 26 в м. Лубни Полтавської області» додано архів «МЗФ.rar» (Тип документу: Додатки до договору; Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.11.2025 10:13; Версія документу від: 03.11.2025 10:13) в якому містяться додатки до договору в машинозчитувальному форматі з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, об’єми робіт.
Рішеня
18.11.2025 11:58
Замовник
Документи повідомлення
18.11.2025 11:59
-
18.11.2025 12:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 530 153 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536162245
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 530 153 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536162245
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності