Показати схожі тендери

Закупівля «Металопластикові енергозберігаючі вікна та двері» (задля впровадження заходів з енергозбереження в установах Чернеччинської сільської ради) (код ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби) від ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-005096-a
Id Tender 07d92e51585a4597874f6b33813cdc16
План UA-P-2025-09-29-004881-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.09.2025 12:29
Остання зміна 28.10.2025 08:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
249 233 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 12:25 до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 12:25
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 12:25
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:51
до 14.10.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 15:39
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.10.2025 11:31
до 28.10.2025 08:24
Період уточнень
з 29.09.2025 12:25 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 12:25 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:51 до 14.10.2025 11:31
Період кваліфікації
з 07.10.2025 12:51 до 14.10.2025 11:31
Основні параметри
«Металопластикові енергозберігаючі вікна та двері» (задля впровадження заходів з енергозбереження в установах Чернеччинської сільської ради) (код ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
249 233 грн.
«Металопластикові енергозберігаючі вікна та двері» (задля впровадження заходів з енергозбереження в установах Чернеччинської сільської ради) (код ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
«Металопластикові енергозберігаючі вікна та двері» (задля впровадження заходів з енергозбереження в установах Чернеччинської сільської ради) (код ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)
Очікувана вартість
249 233 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1246,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 12:22
Закінчення аукціону
07.10.2025 12:51
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 16 (штуки)
Двері міжкімнатні
Опис предмета закупівлі
Двері міжкімнатні
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Двері вхідні
Опис предмета закупівлі
Двері вхідні
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №3 7 (штуки)
Вікно металопластикове
Опис предмета закупівлі
Вікно металопластикове
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості фактично поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів із дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної/Акта приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Пропозиція:
236 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФС"
Пропозиція:
236 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"
Пропозиція:
175 463 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 12:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна ЄМЧЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380957843600
Замовник
ЄДРПОУ
20241361
Повна назва
ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
51110
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський район, с. Гупалівка
Адреса
вул. Савченка Романа, будинок 40 А
Кваліфікація
Лот № 1 «Металопластикові енергозберігаючі вікна та двері» (задля впровадження заходів з енергозбереження в установах Чернеччинської сільської ради) (код ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 08.10.2025 15:39 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 12:51 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.10.2025 15:39
Повідомлення про рішення
07.10.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 12:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 12:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.10.2025 11:31 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 15:39 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 11:31
Довідка НАЗК
14.10.2025 11:31
Повідомлення про рішення
14.10.2025 11:28
-
14.10.2025 11:28
-
08.10.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 12:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 12:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника було виявлено наступне: 1 . На виконання п. 3.8 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження якісних характеристик товару Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, які по строку дії мають бути чинні на день розгляду замовником пропозиції учасника та видані на ім’я Учасника або Виробника продукції (у випадку надання документів на ім’я Виробника, надати документ, що підтверджує співпрацю Учасника з Виробником, дійсну на строк поставки товару): - сертифікат відповідності на замки для дверей , що відповідає ДСТУ Б В.2.6-13:2006 (ГОСТ 538-2001) п.п. 5.3-5.11, «Вироби замкові і скоб'яні. Загальні технічні умови.», ДСТУ Б В.2.6-28:2006 (ГОСТ 5089-2003) п.п. 5.4-5.7, 5.9-5.13, « Конструкції будинків і споруд. Замки заскочки для дверей. Технічні умови». Учасником надано документ 8. Сертифікат Axor двері.pdf, на ім’я ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ». Сертифікат відповідності відповідає технічному завданню Замовника, проте Учасником не надано документ, що свідчить про його співпрацю з ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Учасник повинен підтвердити співпрацю з ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», дійсну на строк поставки товару.
Створено
09.10.2025 15:12
Надати до
10.10.2025 15:12
Договір
UA-2025-09-29-005096-a-b1
Підписаний і діє
Номер
519
236 190 грн.
196 825 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
16 (штуки)
Двері міжкімнатні
Номенклатура
Двері міжкімнатні
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері вхідні
Номенклатура
Двері вхідні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Вікно металопластикове
Номенклатура
Вікно металопластикове
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20241361

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38754935

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 08:24
-
28.10.2025 08:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
249 233 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380957843600
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
249 233 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНЕЧЧИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380957843600
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності