Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7 від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-29-003713-a
Id Tender 8dfc99f3dcf6445caf662066b59e553d
План UA-P-2025-09-29-003847-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.09.2025 11:27
Остання зміна 01.12.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 050 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2025 11:27 до 10.10.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2025 11:27
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2025 11:27
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:34
до 14.11.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 13:22
до 20.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.11.2025 14:50
-
Період уточнень
з 29.09.2025 11:27 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 29.09.2025 11:27 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:34 до 14.11.2025 14:50
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:34 до 14.11.2025 14:50
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 9 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника послуг за місцем дислокації автомобіля, яке зазначене у Додатку № 1 до договору. За умови надання послуг за межами місця дислокації автомобіля, транспортування (доставка) автомобіля на територію Виконавця та з території Виконавця до місця дислокації автомобіля, здійснюється за рахунок та силами Виконавця.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 050 000 грн.
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Примітки
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 9 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника послуг за місцем дислокації автомобіля, яке зазначене у Додатку № 1 до договору. За умови надання послуг за межами місця дислокації автомобіля, транспортування (доставка) автомобіля на територію Виконавця та з території Виконавця до місця дислокації автомобіля, здійснюється за рахунок та силами Виконавця.
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 250
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 12:11
Закінчення аукціону
13.10.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
9
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) : Для платників ПДВ – оплата за кожну партію наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних сторонами актів здачі-приймання наданих послуг, на 30-й календарний день з дати надання послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу, яка вказана в договорі у розділі 18 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН», повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. - Для неплатників ПДВ резидентів України - оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 30-й календарний день від дати фактично наданих послуг за умови наявності належним чином оформленого акту здачі-приймання наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПЛ-АВТО"
Пропозиція:
2 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
1 870 035 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 10:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
29.09.2025 11:27
Тендерна документація
29.09.2025 11:27
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.09.2025 11:27
Проект договору
29.09.2025 11:27
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Оксана Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380567933546
Замовник
ЄДРПОУ
40081237
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Період вимог/скарг з 23.10.2025 13:22 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 12:34 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. З урахуванням протоколу робочої комісії служби роботи станцій від 22.10.2025 № 41 , відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" (Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-09-29-003713-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 29233716 ) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на підставі: - пп. 1) пункту 44 Особливостей, а саме: учасник «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»; - пп2) п.44 Особливостей через те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
23.10.2025 13:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 12:58
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей № 31 від 15.10.2025 Вимога про усунення невідповідностей до закупівлі: Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7 Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - № ЦБД UA-2025-09-29-003713-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 29233716. ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" ЄДРПОУ 45504596 з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: 1. На вимогу п.п. 1.1 п. 1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надати: Довідку за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг, лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. № п/п Назва контрагента з зазначенням коду ЄДРПОУ Предмет договору Рік виконання договору, % виконання договору Адреса або контактні телефони контрагента Встановлено: Учасником надана довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 10.10.2025 за № 17, в якій не повне відображення даних які зазначені в зразку. Керуючись п. 43 Особливостей повідомити Учасника: Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати на вимогу п.п. 1.1, п.1 Додатку 2 Тендерної документації: Довідку за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг, лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. № п/п Назва контрагента з зазначенням коду ЄДРПОУ Предмет договору Рік виконання договору, % виконання договору Адреса або контактні телефони контрагента 2. На вимогу п.п. 1.2, п.1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: Довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує наявність необхідної кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ, Освіта та/або фах, та/або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження вимог п. 1.2 в складі тендерної пропозиції учасник може надати довідки за підписом керівника субпідрядників/співвиконавців. У разі участі у закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюються з урахуванням узагальнених показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації по пунктам РОЗДІЛУ 1 додатку 2.» Встановлено: Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.10.2025 № 32, в якій зазначено 6 штатних працівників. На виконання вимог п.п. 1.2, п.1 Додатку 2 Тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників, Учасником надано: - Диплом молодшого спеціаліста Е22 № 024734, наданий на Каспрук Роман, про отримання професійної кваліфікації «Молодший спеціаліст з автомобільного транспорту» - Диплом спеціаліста ВН № 28138673, наданий на Загичка Віталій Васильович, про здобуття кваліфікації інженера-механіка. Учасником не надано документів, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію наступних працівників: - Каспрук Роман Олексійович «Слюсар з ремонту автомобілів» - наказ № 8-К від 27 грудня 2024 року, табельний номер 00007; - Каспрук Роман Олексійович «Автомеханік» - наказ № 9-К від 27 грудня 2024 року, табельний номер 00007; - Каспрук Роман Олексійович «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування» - наказ № 19-К від 02 січня 2025 року, табельний номер 00019; - Загичка Віталій Васильович «Директор СТО» - наказ № 6-К від 27 грудня 2024 року, табельний номер 00006; - Загичка Віталій Васильович «Фахівець відділу сервісу-майстер приймальник» - наказ № 20-К від 02 січня 2025 року, табельний номер № 00020. Керуючись п. 43 Особливостей повідомити Учасника: Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати на вимогу п.п. 1.2, п.1 Додатку 2 Тендерної документації: «Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників.» 3. На вимогу п. 2.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надати: «Повна копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»» Встановлено: Надана повна копія Модельного Статуту товариства розміщена без накладання електронного підпису. Керуючись п. 43 Особливостей повідомити Учасника: Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати: «повну копію чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 4. На вимогу п. 3 Додатку 3 Тендерної документації вимагалось надати: «Інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання даних послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Встановлено: Учасником надано довідку від 10.10.2025 № 11 про субпідрядника/об’єднання учасників, згідно якої Учасник не залучає субпідрядників в обсязі більше 20%, не входить до будь якого об’єднання учасників та не являється об’єднанням учасників. В якій не зазначена інформація, щодо залучення чи не залучення співвиконавців виконання даних послуг Учасником. Разом з тим Учасником завантажено/надано наступні договори: - Договір надання послуг, ремонту та технічне обслуговування автомобілів (лако-фарбові, рхтувальні та малярні роботи) б/н від 01 січня 2025 року. Який укладено між Учасником (Замовник згідно договору) та ФОП Глива Юлія Михайлівна (Виконавець згідно договору). Згідно п. 1.1 розділу 1 предметом договору є: «Замовник здійснює замовлення, а Виконавець приймає на себе зобов’язання проводити на станції технічного обслуговування рихтувальних робіт, слюсарних робіт, проведення лако-фарбових робіт, малярних робіт, рихтувально-малярні та зварювальні роботи, підбір краски для виконання лако-фарбових робіт та технічне обслуговування й ремонт всіх автомобілів Замовника; - Договір надання послуг, ремонт та технічне обслуговування автомобілів № 300 від 01 січня 2025 року. Який укладено між Учасником (Замовник згідно договору) та ФОП Паламарчук Ярослав Володимирович (Виконавець згідно договору). Згідно п. 1.1. розділу 1 предметом договору є: «Замовник здійснює, а Виконавець приймає на себе обов’язки проводити технічне обслуговування й ремонт автомобілів, які будуть надані Замовником»; - Договір надання послуг, ремонт та технічне обслуговування автомобілів № 305 від 01 січня 2025 року. Який укладено між Учасником (Замовник згідно договору) та ФОП Шаталюк О.В. (Виконавець згідно договору). Згідно п. 1.1 розділу 1 предмет договору є: «Замовник здійснює замовлення, а Виконавець приймає на себе зобов’язання проводити технічне обслуговування й ремонт автомобілів, які будуть надані Замовником»; Наявність вище зазначених договір у пропозиції Учасника суперечить інформації наданої Учасником у довідці від 10.10.2025 № 11. У вище зазначених договорах відсутня чітке визначення суми договору, що не дає змоги визначити який відсоток по договору буде виконувати 3 сторона. Керуючись п. 43 Особливостей повідомити Учасника: Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати: - Пояснення та їх виправлення, щодо виявленої невідповідності; - Довести відсутність субпідряду/співвиконавців, або надати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання даних послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Створено
16.10.2025 14:27
Надати до
17.10.2025 14:27
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі положень ч. 10 ст. 29 Закону та п.41 Особливостей, з урахуванням листа служби Д від 20.10.2025 № ДТ-03/463 через значний обсяг інформації, що потребує перевірки в технічній частині тендерної пропозиції, прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною , вигідною ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" код ЄДРПОУ 45504596 ( далі - учасник) - учасника торгів ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" (Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-09-29-003713-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 29233716 ) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
20.10.2025 12:58
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.11.2025 14:50 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 13:22 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати переможцем торгів, ТОВ "ДІПЛ-АВТО", на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7, з вартістю пропозиції: 2 050 000,00 грн. без ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ "ДІПЛ-АВТО", на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7, з вартістю пропозиції: 2 050 000,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
14.11.2025 14:50
Довідка НАЗК
14.11.2025 14:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-29-003713-a-c1
Очікує підписання
2 050 000 грн.
2 050 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
9 (Одиниця)
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Номенклатура
Код ДК 021:2015 - 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" Послуги з поточного ремонту автомобілів: Послуги з поточного ремонту вантажних автомобілів 3 одиниці, Код ДК 021:2015: 50114100-8, Послуги з поточного ремонту мікроавтобусів 2 одиниці, Код ДК 021:2015:50112000-3, Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів 4 одиниці, Код ДК 021:2015: 50112100-7
Кількість
9
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081237

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПЛ-АВТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПЛ-АВТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33011632

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 20:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380567933546
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 20:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380567933546
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності