Показати схожі тендери

Закупівля Тріска деревна (паливна) від Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-27-000468-a
Id Tender 291bc6e597f54325852909a0524dcc1e
План UA-P-2025-09-27-000278-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 27.09.2025 14:53
Остання зміна 21.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 070 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.09.2025 14:51 до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.09.2025 14:51
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.09.2025 14:51
до 03.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.10.2025 12:18
-
Період уточнень
з 27.09.2025 14:51 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 27.09.2025 14:51 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 12:18
Основні параметри
Тріска деревна (паливна)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ТРІСКА ПАЛИВНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 070 000 грн.
Тріска деревна (паливна)
Назва предмета закупівлі
Тріска деревна (паливна)
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
62 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.10.2025 11:55
Закінчення аукціону
06.10.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тріска деревна (паливна)
Код ДК 021:2015
03417000-6 - Деревинна тріска
Кількість
1 725
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
45100, Україна, Волинська область, Луцький р-н, місто Рожище, вул. Шилокадзе Коте, будинок 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника та після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких товарів, а саме видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
Пропозиція:
1 578 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГАВРИЛОВИЧ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.10.2025 11:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.09.2025 14:53
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
21.10.2025 00:00
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень: порушення замовником вимог пункту 43 Особливостей, зокрема в частині розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
10.10.2025 11:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Самелюк
Електронна пошта
Телефон
+380977663454
Замовник
ЄДРПОУ
01982910
Повна назва
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Поштовий індекс
45100
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Рожище
Адреса
вул. Коте Шилокадзе, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Тріска деревна (паливна)
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 12:18 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано ряд підтверджуючих документів, серед яких довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду та щодо кожного з таких працівників, а також копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, та інформацію про наявність яких зазначено учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу). Проте, надані учасником документи та інформація підтверджують наявність в учасника лише 3 (трьох) механіків по ремонту транспорту, в той час, як за умовами тендерної документації вимагалося не менше 5 осіб механіків (слюсарів) з ремонту транспорту та/або фахівці за напрямком; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. При цьому, відповідно до пункту 2-2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 2-2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: для забезпечення надання якісних послуг, в штатному розписі станції технічного обслуговування учасника обов’язково має бути наявний наступний кваліфікований технічний персонал: механіки (слюсарі) з ремонту транспорту та/або фахівці за напрямком – не менше 5 осіб, керівник ремонтних робіт (майстер зміни та/або начальник відділу з сервісного обслуговування тощо) та/або фахівець за напрямком. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду та щодо кожного з таких працівників, в тому числі щодо працівників наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, та інформацію про наявність яких зазначено учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб (у випадку зміни посади – додатково разом з копією наказу про переведення на посаду тощо), або трудові договори, або штатний розпис тощо; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду та щодо кожного з таких працівників, в тому числі щодо працівників наявність яких в учасника вимагається згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме: для забезпечення надання якісних послуг, в штатному розписі станції технічного обслуговування учасника обов’язково має бути наявний наступний кваліфікований технічний персонал: механіки (слюсарі) з ремонту транспорту та/або фахівці за напрямком – не менше 5 осіб, керівник ремонтних робіт (майстер зміни та/або начальник відділу з сервісного обслуговування тощо) та/або фахівець за напрямком; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, та інформацію про наявність яких зазначено учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб (у випадку зміни посади – додатково разом з копією наказу про переведення на посаду тощо), або трудові договори, або штатний розпис тощо. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
08.10.2025 09:36
Надати до
09.10.2025 09:36
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380977663454
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради
Контактний телефон:
+380977663454
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності