Показати схожі тендери

Закупівля Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (деталізований код - 09111400-4 «Деревне паливо») від КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-27-000373-a
Id Tender 32b8b0dd0df9412e9d48ff368a1abd78
План UA-P-2025-09-27-000184-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.09.2025 12:42
Остання зміна 16.10.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
468 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.09.2025 12:42 до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.09.2025 12:42
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.09.2025 12:42
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.10.2025 00:00
до 10.10.2025 15:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 15:52
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 15:52
до 16.10.2025 14:27
Період уточнень
з 27.09.2025 12:42 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 27.09.2025 12:42 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.10.2025 00:00 до 10.10.2025 15:52
Період кваліфікації
з 06.10.2025 00:00 до 10.10.2025 15:52
Основні параметри
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (деталізований код - 09111400-4 «Деревне паливо»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
468 400 грн.
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (деталізований код - 09111400-4 «Деревне паливо»)
Назва предмета закупівлі
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (деталізований код - 09111400-4 «Деревне паливо»)
Очікувана вартість
468 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2342,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
48
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
30343, Україна, Хмельницька область, с. Білогородка, Шепетівського району, вул. Лікарняна, 10
Дата постачання по
31.12.2025 12:39
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна
Пропозиція:
453 888 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.09.2025 12:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Личик Наталія Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380683665047
Замовник
ЄДРПОУ
40921792
Повна назва
КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради
Поштовий індекс
30343
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
село Білогородка
Адреса
вулиця Лікарняна, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (деталізований код - 09111400-4 «Деревне паливо»)
Період вимог/скарг з 10.10.2025 15:52 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 00:00 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 15:52
Довідка НАЗК
10.10.2025 15:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2025 12:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.09.2025 12:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, просимо Вас привести у відповідність до вимог тендерної документації та опублікувати в систеимі у визначений законом термін Додаток 3(Проект договору) тендерної документації, а саме - заповнити п. 2.1 Ціна договору та додаток 1 до проекту договору "Специфікація".
Створено
09.10.2025 09:38
Надати до
10.10.2025 09:38
Договір
UA-2025-09-27-000373-a-b1
Підписаний і діє
Номер
78
453 888 грн.
453 888 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
48 (тонни)
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева
Номенклатура
Пелети (гранули) паливні з хвойних порід дерева
Кількість
48
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради
Повна назва
КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40921792

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3180919646

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA153348510000000026006260321
ПІБ підписанта
Юлія ОСОБЕНКО
Посада підписанта
ФОП
Діє на підставі
Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Номер телефону
0957835854
Електронна пошта
Документи договору
16.10.2025 14:27
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000026
Дата створення проекту
24.10.2025 15:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 15:19
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 № 75-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 24.10.2025 № 75-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2025-09-27-000373-a 27.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Пушкар Н.Б. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 15:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі твердого палива за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-27-000373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.; Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог, встановлених Замовником у Додаток 1.2 до тендерної документації та пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Особенко Юлія Олександрівна (далі – ФОП Особенко Ю.О.) оприлюднено в електронній системі закупівель 10.10.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП Особенко Ю.О. не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2.Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Особенко Ю.О. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у Додатку 1.2 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.10.2025 10:40
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 10:41
-
Відповідь
Надання інформації (пояснень) в процесі моніторингу процедури закупівлі твердого палива за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-27-000373-a)
На Ваш запит про надання інформації (пояснень) в процесі моніторингу процедури закупівлі твердого палива за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-27-000373-a) пояснюю наступне: - Надаю інформацію (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість): 1. https://prom.ua/ua/p1780927992-pelleta-drevesnaya-1000kg.html 2. https://flagma.ua/uk/products/palyvni-pelety/q=пелети+гранули+паливні+з+хвойних+порід+дерева/ 3. https://bioenergybank.com.ua/uk/produkcija/pelleti-z-drevesini/peleti-v-granulah/ 4. https://prozorro.gov.ua/ 5. https://zakupivli.pro/ 6. https://gov.e-tender.ua/ 7. https://ntc.net.ua/; - У процедурі закупівлі UA-2025-09-27-000373-a переможцем визначено ФОП Особенко Юлію Олександрівну. У зв'язку з відсутністю у переможця можливості завантажити документи до електронного майданчика, ФОП Особенко Ю. О. надіслала документи електронною поштою. Крім того, перед заключенням договору замовником було перевірено відсутність підстав, передбачених у зазначених підпунктах пункту 47 Особливостей, на підставі інформації з відкритих державних реєстрів та інших закупівель, де приймав участь учасник, що повністю збігаються з наданими учасником засобами поштового зв'язку, в наступних закупівлях завантажені всі необхідні довідки: 1. UA-2025-02-12-012100-a 2. UA-2025-06-10-004935-a 3. UA-2025-06-11-012326-a В даних закупівлях міститься наступна необхідна інформація: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі; - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Не було відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Особенко Ю.О., відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець даної процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю можливості завантажити документи до електронного майданчика, ФОП Особенко Ю. О. надіслала документи електронною поштою. Крім того, перед завершенням процедури закупівлі мною, на підставі абзацу другого пункту 47 Особливостей, який зазначає, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, було перевірено відсутність підстав, передбачених у підпунктах пункту 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, на підставі інформації з відкритих державних реєстрів та публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, де приймав участь учасник, що повністю збігаються з наданими учасником засобами поштового зв'язку. Укладення договору було зумовлено нагальністю потреби у забезпеченні безперервності проходження опалювального сезону для нашого закладу (опалювальний сезон 2025-2026 рр. розпочався 15 жовтня 2025 року згідно рішення виконавчого комітету Ізяславської міської ради від 08.10.2025 року № 229 «Про початок опалювального періоду 2025 – 2026 рр. на території Ізяславської міської територіальної громади»), відповідне рішення перебуває на сайті Ізяславської міської ради за посиланням https://izyaslav-miskrada.gov.ua/news/1760093728/, що є важливим в умовах воєнного стану. Крім того, станом на жовтень 2025 року в нашому закладі перебувало 44 особи, які потребують догляду, майже всі особи похилого віку та з інвалідністю, так як заклад надає соціальні послуги. Враховуючи вимоги оперативності та безперервності діяльності, наші дії були спрямовані на забезпечення суспільних інтересів. Надаю також наступні документи: Витяги з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" ФОП Особенко Юлії Олександрівни станом на 19.06.2025 року (Дійсний: з 19.10.2023 до 19.10.2025) та станом на 29.10.2025 року (Дійсний з 15.10.2025 по 15.10.2027); Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Довідку про повноваження щодо підпису/укладання договору ФОП Особенко Ю.О. та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Уповноважена особа Наталія ЛИЧИК
Рішеня
30.10.2025 14:52
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
468 400 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради
Контактний телефон:
+380683665047
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
468 400 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради
Контактний телефон:
+380683665047
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності