Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область від Визирська сільська рада Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-012945-a
Id Tender 459dbad4592d4da59897117ba0654731
План UA-P-2025-09-26-015501-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.09.2025 20:06
Остання зміна 24.10.2025 18:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 422 018.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 20:04 до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 20:04
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 20:04
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00
до 24.10.2025 12:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 12:31
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 12:31
-
Період уточнень
з 26.09.2025 20:04 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 20:04 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 24.10.2025 12:31
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 24.10.2025 12:31
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 422 018.2 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Очікувана вартість
4 422 018.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22110,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, с. Першотравневе, вул. Набережна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично виконані роботи протягом 90 днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідок форми №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
Пропозиція:
4 414 580.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 20:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Дем'яненко
Електронна пошта
Телефон
+025595585
Сайт:
https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04378669
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67543
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, с. Визирка
Адреса
вул. Ставніцера Олексія, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Період вимог/скарг з 24.10.2025 12:31 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 12:31
Довідка НАЗК
24.10.2025 12:31
Повідомлення про рішення
17.10.2025 18:30
Електроний протокол про продовження строку
11.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 20:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 20:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану Учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 18:30
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «У разі, якщо учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, тощо, то, на виконання вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», учасник процедури закупівлі повинен надати такі документи: 1) або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що буде укладений в разі перемоги за результатом цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/ або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління такого переможця з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту переможця; 2) або рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, оформлене відповідно до вимог статуту переможця та чинного законодавства». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, яке не містить печатки. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, оформлене відповідно до вимог статуту переможця та чинного законодавства. 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «скан проєкту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору , що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції не надано скан проєкту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. Крім того, Учасником не надано заповненого Додатку №6 до проекту договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проєкту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. та заповнений Додаток №6 до проекту договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях»». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції не надано відповідного документу. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Наказ «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях». 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (у довідці має бути зазначено: найменування засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортний засіб; марка, модель; кількість; державний номер; рік випуску; серія, номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан.). До довідки Учасниками надаються наступні документи та інформація: • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт). • поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). • Протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу обов’язкового технічного контролю відповідно до ч. 4 та 10. Ст. 35 Закону України “Про дорожній рух”». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надані відповідні документи, однак строк дії двох полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів закінчуються у листопаді 2025 року. При цьому, строк виконання робіт за предметом закупівлі до 31.12.2025 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Лист-гарантію щодо обов’язку оновити у відповідні строки документи (поліси обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів), строк дії яких закінчується до 31.12.2025 року. 5. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (у довідці має бути зазначено: найменування засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортний засіб; марка, модель; кількість; державний номер; рік випуску; серія, номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан.)… Для якісного виконання робіт за даним предметом закупівлі Учаснику необхідно мати в наявності: автогрейдер – не менше 1 од., автогудронатор – не менше 1 од., асфальтоукладач - не менше 1 од., коток дорожній – не менше 2 од., фреза дорожня – не менше 1од., машину поливально - мийну – не менше 1 од.; самоскид - не менше 3 од., екскаватор – не менше 1 од., бульдозер – не менше 1 од.». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надані відповідні документи. У довідці про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Учасником вказано відповідні транспортні засоби, однак саму довідку заповнено не у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме: не зазначено назви «автогудронатор» та «машина поливально – мийна». При цьому, за змістом самої довідки вказані транспортні засоби є в наявності у Учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, оформлену відповідно до вимог тендерної документації. 6. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників/робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням посади, ПІБ, кваліфікації, досвіду роботи на займаній посаді у Учасника». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надана відповідна довідка. Проте, за результатом аналізу підтверджуючих документів стосовно працівників, у довідці некоректно зазначено досвід роботи працівника на займаній посаді у Учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників/робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням посади, ПІБ, кваліфікації, досвіду роботи на займаній посаді у Учасника, взаємоузгоджену з інформацією та документами тендерної пропозиції Учасника. 7. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника не менше трьох працівників постійно діючої комісії, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, які навчаються та мають відповідні дійсні посвідчення про проходження навчання та протоколи про проходження перевірки підтвердження знань (на підтвердження учасником надаються: скановані копії, виготовлені з оригіналів наказів про прийняття на роботу та/або про призначення, тощо на відповідну посаду та/або трудових книжок (достатньо першої та останьої сторінок); та/або покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії ; протоколу(-лів) засідання комісії(-ій) про перевірку відповідних знань; чинних посвідчень». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надані відповідні документи. Однак, в наказі №13 від 01.06.2023р. «Про створення комісій з перевірки знань з питань охорони праці» відсутній підпис керівника та печатка підприємства. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Наказ стосовно покладення відповідних обов’язків постійно діючої комісії, оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України. 8. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи), для якої oбов’язкова наявність вищої освіти за відповідним напрямком, а саме за спеціальністю (освітньою програмою) пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо, рівнем не нижче спеціаліст/магістр з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу освіту з додатком)». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції надані відповідні документи. Однак, відсутній додаток до диплому головного інженера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Скан, виготовлений з оригіналу, або завірену належним чином копію Додатку до диплома головного інженера.
Створено
22.10.2025 17:32
Надати до
23.10.2025 17:32
Договір
UA-2025-09-26-012945-a-a1
Очікує підписання
4 414 580.2 грн.
4 414 580.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Набережна с. Першотравневе Одеський район Одеська область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04378669

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
Повна назва
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40603406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 422 018.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 422 018.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності