Показати схожі тендери

Закупівля Відеокамери від Військова частина А2614.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-012929-a
Id Tender 2527ec02bfed4bb2aed2d0506b5cb902
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.09.2025 19:58
Остання зміна 30.10.2025 09:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
451 803 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 19:56 до 08.10.2025 13:33
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 19:56
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 19:56
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 15:46
до 10.10.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 14:28
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 14:28
до 30.10.2025 09:24
Період уточнень
з 26.09.2025 19:56 до 05.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 19:56 до 05.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 15:46 до 10.10.2025 14:28
Період кваліфікації
з 09.10.2025 15:46 до 10.10.2025 14:28
Основні параметри
Відеокамери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
451 803 грн.
Відеокамери
Назва предмета закупівлі
Відеокамери
Очікувана вартість
451 803 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2259,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 15:23
Закінчення аукціону
09.10.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відеокамера Hikvision DS-2DE5232W-AE(T5)
Код ДК 021:2015
32234000-2 - Камери відеоспостереження
Кількість
33
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Пропозиція:
445 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГАВРИЛЮК ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
448 551.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 13:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Недобитко
Електронна пошта
Телефон
+380980460045
Замовник
ЄДРПОУ
26606148
Повна назва
Військова частина А2614
Поштовий індекс
20301
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Умань
Адреса
вул. Київська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Відеокамери
Період вимог/скарг з 10.10.2025 14:28 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 15:46 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 14:28
Довідка НАЗК
10.10.2025 14:28
Повідомлення про рішення
09.10.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-26-012929-a-c1
Підписаний і діє
Номер
89
491 998.32 грн.
409 998.6 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
33 (штуки)
Відеокамера Hikvision DS-2DE5232W-AE(T5)
Номенклатура
Відеокамера Hikvision DS-2DE5232W-AE(T5)
Кількість
33
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А2614
Повна назва
Військова частина А2614
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26606148

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Повна назва
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41944852

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2025 09:24
-
30.10.2025 09:23
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000015
Дата створення проекту
10.11.2025 11:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 12:31
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2025 № 99-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівліUA-2025-09-26-012929-a, 26.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 12:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-26-012929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? - чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Комплексні рішення мереж», якщо протягом чотирьох днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (10.10.2025), він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у спосіб, зазначений у пп. 4 п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.11.2025 16:13
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 16:13
-
Відповідь
Відповідь на запитання
Вітаю! 1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), на підставі проведеного аналізу ринку товарів. З метою визначення очікуваної вартості було: опрацьовано інформацію про аналогічні закупівлі в електронній системі Prozorro; отримано комерційні пропозиції від декількох потенційних постачальників відеокамер Hikvision (додаються); здійснено порівняльний аналіз вартості та сформовано середнє ринкове значення. Результати розрахунку оформлено у документі «Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі», який містить інформацію про джерела цін, дати отримання пропозицій та розрахунок середнього показника. 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, переможець процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47, у спосіб, визначений тендерною документацією. ТОВ «Комплексні рішення мереж» у складі своєї тендерної пропозиції завантажило документ «Довідка про відсутність підстав», у якому відображено інформацію, що повністю відповідає зазначеним підпунктам 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, на момент оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відповідні документи вже були наявні в системі Prozorro та відповідали вимогам тендерної документації. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір учасник не завантажував повторно цю довідку, оскільки вона вже містилась у складі його пропозиції, була актуальною, підписаною та охоплювала всі необхідні підпункти пункту 47 Особливостей. Зазначене відповідає змісту пункту 47 Особливостей, оскільки: вимога щодо надання таких документів виконана по суті; норма не містить заборони на їх попереднє подання; документи були дійсними та не втратили чинності на момент укладення договору. Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця були відсутні, а рішення замовника про визначення переможцем ТОВ «Комплексні рішення мереж» відповідає вимогам чинного законодавства. Довідка додається. З Повагою, Недобитко Іван
Рішеня
12.11.2025 12:06
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-26-012929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комплексні рішення мереж» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Відповідно до підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає в складі тендерної пропозиції: оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); специфікацію, додатки тощо (за наявності) до даного договору та документи, що підтверджують факт його виконання – накладна (накладна, акт виконаних робіт тощо). Проте, ТОВ «Комплексні рішення мереж» в складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів. Крім того, на вимогу пункту 2 «Наявність виробничих потужностей для виробництва предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Комплексні рішення мереж» у складі тендерної пропозиції не надав довідку про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування та кваліфікованого персоналу, достатніх для виробництва та поставки предмета закупівлі. На вимогу пункту 2 «Відомості про учасника» розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Комплексні рішення мереж» у складі тендерної пропозиції надав довідку «Інформація про учасника», яка не відповідає формі, визначеній Замовником у додатку 3 «Довідка відомості про учасника» до тендерної документації. На вимогу пункту 4 розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Комплексні рішення мереж» у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі, що учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. На вимогу пункту 5 розділу 2 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Комплексні рішення мереж» у складі тендерної пропозиції не надав проект договору про закупівлю згідно з додатком 5 «Проект договору», погоджений підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці. У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.11.2025 15:17
Орган перевірки
21.11.2025 00:00
Документи повідомлення
17.11.2025 15:18
-
Відповідь
Відповідь на запитання
Щодо виявлення невідповідностей у пропозиції ТОВ «Комплексні рішення мереж» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комплексні рішення мереж» не було встановлено невідповідностей, які є критичними та такими, що відповідно до Особливостей (Постанова КМУ №1178) тягнуть обов’язок обов’язкового відхилення пропозиції. 1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (підп. 1.1 Додатку 2) Учасником фактично підтверджено досвід виконання поставок за аналогічними договорами, що підтверджує можливість якісного виконання ним майбутнього договору. Відсутність окремих документів (специфікацій, копій актів тощо) не вплинула на можливість перевірити досвід учасника та не є підставою для обов’язкового відхилення згідно з Особливостями. 2. Щодо довідки про виробничі потужності (п. 2 Додатку 2) Предмет закупівлі – відеокамери Hikvision, які є готовою продукцією, що не виготовляється учасником. Вимога про виробничі потужності не застосовується до постачальників готового товару. Відсутність довідки не впливає на можливість виконання договору. 3. Щодо довідки «Відомості про учасника» (п. 2 Розділу 2 Додатку 2) Учасник надав довідку з повною інформацією, що вимагав замовник, але в іншому форматі. Особливості допускають відхилення лише у разі змістовної невідповідності, а не формальної. 4. Щодо довідки про заходи із захисту довкілля (п. 4 Розділу 2 Додатку 2) Вимога передбачала довільну форму. Інформація про відповідність законодавству у сфері охорони довкілля була надана у складі пропозиції. 5. Щодо проекту договору, погодженого підписом (п. 5 Розділу 2 Додатку 2) Учасник підтвердив згоду з умовами договору. Особливості не вимагають підписання проекту договору учасником на етапі подання пропозиції. Загальний висновок: Під час розгляду пропозиції не виявлено невідповідностей, які підлягають обов’язковому відхиленню відповідно до пунктів 44–47 Особливостей. Замовник діяв у межах та у спосіб, визначений Постановою КМУ №1178.
Рішеня
18.11.2025 18:02
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-26-012929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - з яких підстав разом з новою редакцією тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднений перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не виконано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей? У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.11.2025 14:38
Орган перевірки
25.11.2025 00:00
Документи повідомлення
19.11.2025 14:39
-
Відповідь
Відповідь на запитання
Замовником до тендерної документації дійсно вносилися редакційні (технічні) зміни, які не змінювали умов участі, вимог до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв чи змісту технічного завдання. Зміни стосувалися виключно: Виправлення технічної описки в назві обладнання У Додатку 2 було уточнено назву одиниці товару: з «Стаціонарна радіостанція Hikvision DS-2DE5232W-AE(T5)» на «PTZ відеокамера Hikvision DS-2DE5232W-AE(T5)». Це виправлення усувало очевидну помилку в назві і не змінювало жодної технічної характеристики або вимоги щодо предмета закупівлі. Уніфікації формулювань щодо ПДВ Усі документи закупівлі містили формулювання «без ПДВ». В пункті 6 тендерної документації помилково було зазначено «з ПДВ». Замовником було внесено технічне виправлення, щоб привести текст тендерної документації у відповідність до загальної концепції закупівлі. Це виправлення не змінювало ані очікуваної вартості, ані критеріїв оцінки, ані вимог до учасників, а лише усувало помилку в написанні. У зв’язку з тим, що внесені зміни є виключно редакційними, їх зміст був повністю відображений у новій редакції тендерної документації, яка була оприлюднена замовником у системі Prozorro. Окремий файл «Перелік змін» не був оприлюднений, оскільки зміни: не впливали на конкурентність закупівлі, не змінювали змісту умов участі, не створювали нових вимог або обмежень для учасників, не змінювали технічного завдання, були суто технічними/редакційними за своєю природою. Замовник не мав на меті обмежити участь чи приховати інформацію — оновлена редакція тендерної документації була оприлюднена і доступна всім учасникам. На майбутнє замовником посилено контроль за технічними діями щодо оприлюднення окремих переліків змін навіть у випадку внесення редакційних коригувань.
Рішеня
20.11.2025 10:43
Замовник
Документи повідомлення
20.11.2025 10:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 803 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 13:33
Замовник:
Військова частина А2614
Контактний телефон:
+380980460045
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 803 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2025 13:33
Замовник:
Військова частина А2614
Контактний телефон:
+380980460045
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності