Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А від КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-26-012782-a
Id Tender f7f438fa26e3452faade5631478887af
План UA-P-2025-09-26-015297-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.09.2025 18:38
Остання зміна 20.10.2025 18:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 142 588 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2025 18:36 до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2025 18:36
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2025 18:36
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00
до 17.10.2025 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 12:25
до 23.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.10.2025 12:25
-
Період уточнень
з 26.09.2025 18:36 до 01.10.2025 00:00
Період оскарження
з 26.09.2025 18:36 до 01.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:25
Період кваліфікації
з 04.10.2025 00:00 до 17.10.2025 12:25
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 142 588 грн.
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Очікувана вартість
4 142 588 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20712,94
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина , вулиця Мічуріна 12 А
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
4 137 684.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2025 22:48
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Бадічко
Електронна пошта
Телефон
+380962401164
Замовник
ЄДРПОУ
25667248
Повна назва
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08136
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Крюківщина
Адреса
ВУЛИЦЯ МІЧУРІНА, будинок 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:25 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:25
Довідка НАЗК
17.10.2025 12:25
Повідомлення про рішення
13.10.2025 09:44
Електроний протокол про продовження строку
04.10.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 18:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2025 18:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
13.10.2025 09:39
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. І. Згідно абзацу 8 частини 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: «Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12А.» за кодом за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №29/09/25-001 від 29 вересня 2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що Тендерна пропозиція подається протягом строку подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом: •заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки; • завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими вимогами тендерної документації, а саме:- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону, згідно вимог встановлених в Додатку №1 тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей №1178, за вимогами встановленими цією Тендерною документацією; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно вимог встановлених в даній тендерній документації та Додатку №3 тендерної документації; - документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановленої норми щодо подання такого забезпечення); - заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника; - якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; - інші документи, визначені даною тендерною документацією та додатками до неї. Додаток №2 до Тендерної документації встановлений припис, що учасник не повинен відступати від змісту даної форми. ІІ. Згідно частини 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. ІІІ. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. IV. Абзацом третім частини 3.6. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт; договірну ціну; підсумкової відомості ресурсів; відомості обсягів робіт; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок заробітної плати, інформація про ціни на матеріали. V. Абзацом четвертим частини 3.6. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Розрахунок договірної ціни повинен бути розрахований та виконаний згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого ліцензованого програмного комплексу, пропечатана та підписана організацією учасником і підписом сертифікованого інженера-проектувальника, (копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера- проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції). При розрахунку договірної ціни учасники не включають кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. VІ. Частиною 6.3. розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації встановлено, що учасник надає проект договору викладений у Додатку №4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений учасником та поданий в складі тендерної пропозиції. VІІ. В Додатку №4 до Тендерної документації в примітка зазначено наступне: у разі згоди з Проєктом договору, учасник торгів повністю заповнює та підписує даний документ і скріплює печаткою (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми документу. VІІІ. Пунктом 3 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних датою не раніше оприлюдненого оголошення по даній закупівлі. IX. Пунктом 5 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та документи, що підтверджують повноваження на право підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія рішення засновників (учасників), наказ про призначення керівника та копію паспорту, ідентифікаційного коду посадової особи на право підпису документів пропозиції, або довіреність чи доручення видане на уповноважену особу чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів по даній закупівлі пропозиції та копію паспорту, ідентифікаційного коду уповноваженої особи на право підпису документів пропозиції. Останнім абзацом частини 5.2. розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. У випадку якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій надається двостороння копія паспорта громадянина України та копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру, щодо реєстрації місця проживання уповноваженої особи учасника, що видається до паспорту картки (ID-картка). X. Пунктом 1.5. Додатка №3 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМБУДСЕРВІС" #44134313 ( далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А, UA-2025-09-26-012782-a ? f7f438fa26e3452faade5631478887af виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: І. Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки подана тендерна пропозиція містить інформацію, яка не передбачена Додатком №2. ІІ. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання документів, що вимагались Тендерною документацією із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. ІІІ. 3.1. Учасник надав довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих.№02/10-18 вiд 02 жовтня 2025 року, яка містить інформацію щодо невідповідає інформації наданій в інших документах тендерної пропозиції щодо наявності у власності обладнання, а саме: надає оборотно-сальдову відомість по рах. 10,11. яка не містить на балансі Товариства частини обладнання, що зазначено в довідці, як власне. 3.2. Учасник надав оборотно-сальдову відомість по рах. 10,11, яка не підписана керівником/уповноваженою особою учасника, що не відповідає вимогам встановленим частини 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо того, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 3.3. Наданий учасником договір про надання послуги з оренди спецтехнiки №0110/25 від 01 жовтня 2025 року з предметом договору надання послуг з оренди, доставки, перевезення та роботи спецтехніки з оператором (машиністом) згідно Додатка №1. При цьому, Додаток №1 не містить інформацію про оренду спецтехніки, яка керується оператором (машиністом), а містить перелік обладнання. Відповідно наданий договір не містить підтвердження права користування учасником зазначеним обладнанням та даний документ не має акту приймання даного обладнання в користування, що підтверджує наявні невідповідності інформації, яка зазначена в довідці про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих.№02/10-18 вiд 02 жовтня 2025 року щодо оренди даного обладнання, яке потрібне учаснику для виконання технічного завдання по даній закупівлі. IV. 4.1. Учасник не надав календарний графік виконання робіт та не надав план фінансування робіт, які є невід’ємними додатками до договору. 4.2. Учасник надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка заповнена за формою Додатка №5 проекту договору, що є додатком №4 до Тендерної документації, при цьому учасником заповнено не по кожній позиції матеріального ресурсу – характеристики, що вимагається в колонці під №2. V. Учасник надав до розрахунку договірної ціни не всі документи пропечатані та підписані сертифікованим інженером-проектувальником, а саме: не підписано та не надано календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт та не підписано надані розрахунок заробітної плати та інформацію про ціни на матеріали. VІ. Учасник не надав заповнений проект договору викладений у Додатку №4 до тендерної документації. VІІ. Учасник не надав копію Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних датою не раніше оприлюдненого оголошення по даній закупівлі. VІІІ. Учасник надав на уповноважену особу учасника копію паспорту оформлену у формі картки, що містить безконтактний електронний носій при цьому не надав копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру, щодо реєстрації місця проживання уповноваженої особи учасника, що видається до паспорту картки (ID-картка). IX. Учасник не надав лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Створено
15.10.2025 22:43
Надати до
16.10.2025 22:43
Договір
UA-2025-09-26-012782-a-a1
Очікує підписання
4 137 684.96 грн.
4 137 684.96 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень спортивної зали Крюківщинського ліцею "ЛІДЕР" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул.Мічуріна, 12А
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25667248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ТІМБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44134313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000008
Дата створення проекту
31.10.2025 12:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 12:28
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 31.10.2025 № 113-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 31.10.2025 № 113-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-09-26-012782-a, яку проводить КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 12:28
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 142 588 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962401164
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 142 588 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2025 00:00
Замовник:
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962401164
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності